Tilaatteko ruokaa kotiinkuljetuksella?
Kommentit (56)
En. Kerran tilasin kalliin tavaran ja sille maksoin kotiin toimituksen.
Vierailija kirjoitti:
Käymme tarvittaessa ravintolassa syömässä. Niitä epämääräisesti kuljetettuja , kylmenneitä, sekottuneita ruokia emme harrasta.
Ette itse laita ruokaa vai mikä tää kommentti on?
Ap
Joskus Kotipizzasta, koska tuovat itse. Minkään välikäsien tuomaaen tilaa.
Juu, ehkä 3 kertaa kuukaudessa. Joskus pizzaa, joskus hesestä, joskus jostain muualta.
Mukava piristys ja hemmottelen itseäni joskus näin. En tykkää syödä yksin paikan päällä ja en omista autoa.
Tilaan ruokaostokset 2-3 kertaa viikossa kaupasta Woltin kuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laiska pitää ihmisen olla??
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tilaan joskus ihan ruokaostoksia, mutta miten noin monta kertaa viikossa tilaat? Onko tosi iso perhe?
Joo viimeiset 10 vuotta olen tilannut ruokaostokset kotiinkuljetuksella. En tykkää käydä ruokakaupassa.
En tilaa. Minulla on 500 metrin säteellä useita kauppoja ja ravintoloita. Jaksan käydä niissä ihan itse.
Wolttaan n. 2 kertaa/kk. Tilaan kerralla 3-4 annosta ruokaa etätyöpäiville.
Vierailija kirjoitti:
Käymme tarvittaessa ravintolassa syömässä. Niitä epämääräisesti kuljetettuja , kylmenneitä, sekottuneita ruokia emme harrasta.
Meille on ruuat tulleet aina lämpiminä ja siististi pakattuina. En tiedä miten kuljetuskaan voi olla epämääräinen, kun ruuat ovat saapuneet ilmoitettuna ajankohtana kotiovelle.
Tekisi mieli välillä tilata valmiita annoksia, mutta ei ole oikein varaa. Lohkaisee sen verran ison osan ruokabudjetista, että en raaski. Kauppatilauksenkin kuljetushinnalla saa jo monta maitopurkkia, joten käyn ihan itse kaupassa (en tee heräteostoksia). On kuitenkin kiva, että kuljetuksiakin on saatavilla, esim. kun oltiin koko porukka sairaana, tilasimme Woltilla kaupasta ruokaa jossain puolessa tunnissa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tilaan joskus ihan ruokaostoksia, mutta miten noin monta kertaa viikossa tilaat? Onko tosi iso perhe?
2 kertaa on yleisin, toi 3. kerta voi olla jokin viikonlopun mieliteko.
Maksan 8€/kk Wolt+ jäsenyydestä, niin ei mene erikseen kuljetusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laiska pitää ihmisen olla??
Sinusta kaupassa käyminen määrittää laiskuuden? Mistä sinä tiedät mitä muuta tämä henkilöä ehtii tekemään ja touhuamaan.
Töihin tilataan porukalla viikoittain. Kotiinkin olen innostunut tilaamaan välillä.
Tilaan noin kerran kuukaudessa vähän isomman erän säilyviä elintarvikkeita ruokakaupasta ja joskus pizzan pizzeriasta heidän itse kuljettamanaan.
Pääsääntöisesti joo, k kaupasta woltin kautta tai alepasta Foodoran. Prismasta tilasin aiemmin,mut Wolt tulee nopeammin ja kerran laskin,että Wolt on edullisempi !
Säästän aikaa ja vaivaa, ei ole autoa jolla kuskata ostokset kotio.
Itse tilaan kaiken kuljetuksella, säästän tässä aikaa ja osittain myös rahaa ja etenkin hermoja, kun ei tarvitse jonottaa mummojen kanssa kaupassa. Wolt+ kuukausihinta jotain 8 e ja jos tilaa joka viikko ruokaa kaupasta ja kuljetukset Wolt+:lla ilmaisia omasta ruokakaupasta, niin kuljetukselle jää sen jälkeen vain pakkaushinta, joka on jotain 1,20 e tai jotain ja se ei maailmaani kaada.
Ja kun siirryin kauppatilauksiin minulta loppui heräteostosten teko.
2025 on itselleni älä osta mitään turhaa -vuosi ja toivon, että se jatkuu pitkälle. En aio ostaa tänä vuonna yhtään uutta vaatetta, sisustustavaraa en ole ostanut vuoteen muutenkaan. Minä en vaan yksinkertaisesti tarvi enää mitään uutta.