Tilaatteko ruokaa kotiinkuljetuksella?
Itse tilaan suunnilleen pari kertaa kuukaudessa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan ruokaostokset 2-3 kertaa viikossa kaupasta Woltin kuljetuksella.
MIKÄ järki tässä on, tilaa kaupan OMALLA kuljetuksella , vaikka kerran kolmessa viikossa, älä käytä orjatyövoimaa!
Mitä huudat? Jokainen saa ostaa palvelunsa sieltä mistä haluaa. Kauppojen omat kuljetusajat ovat yleensä niin epämääräisiä (tyyliin 9-13 tai 14-18) että harvoin itse käytän, ellei ole puoltapäivää aikaa odotella kuljetusta kotiin. Woltilla pystyy seuraamaan sentään kuljetuksen edistymistä ja aniharvoin omalla alueella mennyt yli 30min. tilauksesta toimitukseen.
En. Pystyn vielä kävelemään lähikauppaan ja lähellä olevaan pizzeriaan.
Jos olisi taaperoita kotona tai olisin vakavasti sairas,voisin tilata.
Niiden kuljetuskassien hygienia... mitä luulet, milloin viimeeksi desinfioitu... XD
En tilaa se on läskien ja laiskojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Käymme tarvittaessa ravintolassa syömässä. Niitä epämääräisesti kuljetettuja , kylmenneitä, sekottuneita ruokia emme harrasta.
Kannattaa reklamoida jos noin käy. On kyllä outoa miten sulla aina noin. Itse tilaan säännöllisen epäsäännöllisesti mutta melkein joka kuukausi vähintään kerran kaksi ja ei ole kertaakaan kylmiä tai sekoittuneita ollut. Muutaman kerran ollut kuljettajan kanssa ongelma kun ei meinaa kotiovelle asti jaksaa tulla, mutta näistä kun ilmoittaa eteenpäin niin saa hyvityksen ja eiköhän kuljettajakin opi tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Niiden kuljetuskassien hygienia... mitä luulet, milloin viimeeksi desinfioitu... XD
Luin, että Ruotsissa rotat tykkäävät nukkua kasseissa, joihin on ruoan haju hyvin pinttynyt. Parhaassa tapauksessa yömajasta on hieman välipalaakin. Mukavaahan siinä on rotan suojassa yönsä nukkua Woltin tai vastaavan ruoankuljetuskassissa. En usko suomalaisten rottien olevan yhtään nirsompia ruotsalaisiin rottien verrattuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin, että Ruotsissa rotat tykkäävät nukkua kasseissa, joihin on ruoan haju hyvin pinttynyt. Parhaassa tapauksessa yömajasta on hieman välipalaakin. Mukavaahan siinä on rotan suojassa yönsä nukkua Woltin tai vastaavan ruoankuljetuskassissa. En usko suomalaisten rottien olevan yhtään nirsompia ruotsalaisiin rottien verrattuina.
Missä ne kuljetuskassit on rotille alttiina, siellä pizzeriassako? Rotan näkökulmasta sitten mietityttää että miksi nukkua kuljetuskassissa kun voi nakertaa pizzerian ruokia ja paskoa lattioita ja tiskejä mielin määrin?
Vierailija kirjoitti:
En tilaa se on läskien ja laiskojen juttuja.
Eli et mee koskaan autolla ruokakauppaan? Sama asia tuoko joku muu sulle autolla ruoat vai kuljetatko ne itse.
Kerran olin lähellä tilata, mutta en jaksanut tehdä tunnuksia. Woltti ja Foodera vie niin paljon välistä, että ennemmin käyn paikanpäällä tai haen itse. En kyllä oikein edes ymmärrä miksi ravintolat haluavat noiden kanssa yhteistyöhön.
Silloin tällöin joo. Olen sinkku ja syön aina yksin, ravintoloissa on tylsä istua yksin odottelemassa annoksia tai laskua. Mukavampi tilata kotiin Woltilla, kun ravintolaruokaa tekee mieli.
En, ei ole meilläpäin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan ruokaostokset 2-3 kertaa viikossa kaupasta Woltin kuljetuksella.
MIKÄ järki tässä on, tilaa kaupan OMALLA kuljetuksella , vaikka kerran kolmessa viikossa, älä käytä orjatyövoimaa!
Se yksi kerta maksaisi 11-13€. Maksan mieluummin sen 8€/kk ja voin tilata vaikka joka päivä.
Vähintään kerran kuussa. Käytän mieluummin ravintolan omaa kuljetusta kuin Woltia tai Foodoraa. Mä en ymmärrä miksi pitäisi ite mennä hakemaan ne ruuat ravintolasta, kun sen ajan voi käyttää johonkin hyödylliseen, esim neulomiseen :)
Jos Wolt ja Foodora ois eettisempiä ja mulla inasen enemmän rahaa, niin tilaisin kyllä useammin, kun sitten voisi tilata sushia, kiinalaista jne. Nyt vain pizzerioilla on omat kuljetukset ja en mä pelkkää pizzaa jaksa syödä.
En tykkää laittaa ruokaa.
Tilaan ruokaostokset keran viikossa cittarista kotin. Hyvin toimii. Olen tilannut jo monta vuotta.
Kun on vuosikymmenet rampannut ruokakaupoissa ja vääntänyt perheelle ruokia, on arjen luksusta tilata ruokaa kotiovelle. Oli se sitten valmiina tai tarvikkeina.
Kotiinkuljetuksia voi ostaa muualtakin kuin Woltilta. Missä kohtaa aloituksessa edes mainittiin Wolt?