Bianca Censorin Grammy-asu ei peittänyt yhtään mitään
Ei hyvää päivää kauankohan menee, että gaaloihin saa osallistua täysin alasti 😆 Tämä nimittäin käytännössä jo on sitä.
Kommentit (37)
Ei tuosta tullut kuin surullinen olo. Nainen näytti ilottomalta. Ei minullakaan olisi mukava olo, jos joutuisin alasti poseeramaan. Koska alasti hän käytännössä oli. Ihmisrukka.
Tässä mies esittelee naistaan kuin kallista autoaan, venettään tai muuta luksustuotetta.
Tosi rakkautta on ilmassa.
Erikoista että aatamin tai eevan "asussa" esiintynyt sumennettaisiin normaalisti lehtikuvissa. Nyt kun gaalassa "iltapukuna" ei ole mitään, niin julkaistaan kuvat ja videot sensuuritta. Ainakin sensuurin tuo niljakas hyväksikäyttäjä-äijä onnistuu kiertämään, kannattaisi vaihtaa nimeksi bianca un-censored.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että aatamin tai eevan "asussa" esiintynyt sumennettaisiin normaalisti lehtikuvissa. Nyt kun gaalassa "iltapukuna" ei ole mitään, niin julkaistaan kuvat ja videot sensuuritta. Ainakin sensuurin tuo niljakas hyväksikäyttäjä-äijä onnistuu kiertämään, kannattaisi vaihtaa nimeksi bianca un-censored.
Huutista kun ylilaudalla on tänä päivänä kovempi sensuuri alastomuuden suhteen kuin iltapäivälehdissä 🤣
Kanyen performance: nyt musta mies alistaa seksuaalisesti valkoista naista, ja ihan laillisesti. :)
Molemmat synkkinä kuvissa kuin petolinnun perze. Miksi?
Tästä on vaikea pistää enää paljastavammaksi. En keksi muuta kuin että sellainen alapään vaate, joka vetää kankut erilleen ja paljastaa peräreiän. Se voisi synnyttää huomio-efektin ehkä.
Kaunis nainen, upea vartalo
Vaan ei tuo vaate röllymahaista suomimammaa pue, ja siitäkös kateelliset täällä ulisee
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetty ja alistettu nainen. Asiaan tulisi puuttua ja nainen pitäisi pelastaa eikä haukkua häntä mediassa.
Eikä ole, vaan ihan itse on mukana tuossa jutussa ja tehnyt samaa jo pidempään.
Herkku! Hyvät suuret rinnat ja alapää nätisti sheivattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei tuo vaate röllymahaista suomimammaa pue, ja siitäkös kateelliset täällä ulisee
Itse olen mies ja pidän tuota "asua" (jos sitä siksi voi kutsua) täysin mauttomana ja huomionhaun multihuipentumana. Hauku mua sitten vaikka inceliksi tai miksi tahansa tuollainen perverssi haluaakaan minua kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Kanyen performance: nyt musta mies alistaa seksuaalisesti valkoista naista, ja ihan laillisesti. :)
Molemmat synkkinä kuvissa kuin petolinnun perze. Miksi?
Tästä on vaikea pistää enää paljastavammaksi. En keksi muuta kuin että sellainen alapään vaate, joka vetää kankut erilleen ja paljastaa peräreiän. Se voisi synnyttää huomio-efektin ehkä.
Noh, onneksi musta mies ei tule syytettä saamaan sillä sehän olisi rasismia :)
#vähemmistöteivätvoisyyllistyärikoksiin
Onkohan tuo nainen vai tahdoton seksirobotti?
Eikös tämä ole hänen mielestään performanssitaidetta?
Oikeasti kyllä luulen että Kanye on narsisti joka pakottaa esiintymään alasti. Hänen tempauksensa on kyllä vahvasti sairaan ihmisen käytöstä. Olen kuvia katsellut vähän etsien merkkejä mustelmista. Niin alistetulta "rouva" vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei tuo vaate röllymahaista suomimammaa pue, ja siitäkös kateelliset täällä uliseel
Näytti vyötäröltä synnyttäneen näköiselle mammalle.
Jotenkin Bianca näyttää siltä ettei olisi lainkaan tässä maailmassa. Huumeita täynnä oleva tahdoton nukke joka tekee mitä vain mies käskee. Jos se miehen ura ei enää kiinnosta ketään eikä mies enää mitenkään muuten saa julkisuutta.
Tuo ämmmä näyttää aivan huumatulta. Harvoin olen nähnyt kenelläkään noin tyhjää katsetta. Tappaisiko Kanye sen jos se kerrankin sanoisi jotain vastaan?
Tissit on muovia.
Kanye muuten menetti tämän tempauksen takia kaksi ensi kesän Japanin keikkaa eli arviolta noin 20 miljoonaa dollaria.
On ne 'fiksuja'! :)
Itsehän Bianca itsensä esineellistää - tai antaa miehensä esineellistää itsensä: on kuin jokin palkintokoira, jota esitellään yleisölle edestä ja takaa.