Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun et vastaa jonkun soittaessa, soitatko takaisin?

Vierailija
04.03.2007 |

Tuntuu, että tämä on välillä näitä kännykkäajan huonoja puolia. Jos jonkun lapsesi kaverin äiti, naapurisi, sukulaisesi, kaverisi jne. soittaa sinulle, etkä voi silloin vastata, soitatko hänelle takaisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon viestiä tai soittakoon uudestaan jos on tärkeää asiaa.

Vierailija
2/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laittakoon viestiä tai soittakoon uudestaan jos on tärkeää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaan voi jättää viestin, jos on tärkeää asiaa.

Vierailija
4/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mun puheluun ei vastata niin joko soitan uudelleenjonkun ajann päästä tai laitan viestiä ja kerron asiani.

Vierailija
5/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
6/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelu tulee tutusta numerosta niin soitan takaisin (joskus harvoin saatan unohtaa, jos on jotain muuta tärkeää tekemistä). Vieraista numeroista tulleisiin puheluihin en soita, vaan oletan henkilön soittavan takaisin.

Jos taas itse olen soittanut jollekin, eikä hän vastaa, soitan kohtuullisen ajan päästä uudelleen. En siis odota hänen soittavan. Eli siis en oleta että toiset toimivat niinkuin minä ;)

Vierailija
7/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan, jos itse soitan, eikä vastata, laitan tekstarin mitä asiaa oli (etenkin jos asia on tärkeä).

Vierailija
8/8 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta en anna kännykän rajoittaa, mua ahdistaa joskus kun on aina tavoitettavissa ja sit pitää selittää (muka) miks en vastannu. en pidä mukana esim lasten kanssa ulkoillessa, lenkillä tms paikoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän