Miksi naisen lempiasento on usein päällä ratsastus?
Tykkääkö suurin osa naisista olla eniten miehen päällä ratsastaen?
Ja miksi näin?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan omien kokemusten mukaan. Suurin osa haluaa maata selällään.
Sama kokemus. Ja mieluiten se makaaminen sohvalla ja mies mahdollisimman kaukana.
Kokeilepa antaa naiselle orgasmi, niin eiköhän se halua toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Vehje osuu hyvässä kulmassa. Helppo hipelöidä miehen rintalihaksia. N31
Onko sinulla muita mieluisia seksiasentoja? T: m 26 v
Mä ainaki tykkään eniten takaa. Ratsastus on vasta jossain hännillä eikä edes mieluinen. Meen päälle jos mies pyytää en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muita mieluisia seksiasentoja? T: m 26 v
Sieltä naistasaamaton tumputtaja aktivoitui toiveissaan saada polttoainetta tumputtelulleen.
Syitä voi olla; saa määrätä itse tahdin ja intensiteetin eli saa olla se kuuluisa "boss", saa kiusoitella miestä muutenkin esim suutelemalla intohimoisemmin tai sellaisia pikaisia pikkusuudelmia (edelleen nainen ohjaksissa), ja lisäksi tosta asennosta tulee vaan niin tuhma olo ;D
Vierailija kirjoitti:
Tai tarjota itseään takaapäin otettavaksi. Harva oikeasti haluaa ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tarjota itseään takaapäin otettavaksi. Harva oikeasti haluaa ratsastaa.
Etupilluiselle hyvä asento, takapilluiselle huonompi.
Jokaisessa naisille tehdysssä kyselyssä lempiasento on takaapäin. Kakkosena on lähäri.
Päällä oleminen taitaa jakaa mielipiteet, toiset tykkää, toiset ei. Meillä jos vaimo on valmiiksi kiihoittunut ja haluaa heti munaa sisään, niin silloin menee päälle eikä kestä kauaa kun laukeaa.
Itse en oikein saa ratsastusta tuntumaan miltään. Voi olla harjoituksen puute tietysti.
Mies istuvassa asennossa niin se on eri. Plus miehen suu on sopivasti rintojen kohdalla tässä.
Takaapäin on paras.
Nainen voi olla aktiivinen myös muissa asennoissa kuin päällä.
Aivan ihanaa ratsastaa miehellä. Voin itse ohjailla kullia että osuu oikeisiin paikkoihin ja etunojassa hieroa klitorista miestä vasten. Takaapäin on myös mun lemppareita kun mies ottaa lanteista kiinni ja nai kovaa määräten tahdin. Olen myös orgasmiherkkä eli saan useita orgasmeja aktinaikana. Tietysti myös miehellä pitää olla pituutta ja paksuutta päästäkseni huipulle. Jaana.
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein saa ratsastusta tuntumaan miltään. Voi olla harjoituksen puute tietysti.
Mies istuvassa asennossa niin se on eri. Plus miehen suu on sopivasti rintojen kohdalla tässä.
Takaapäin on paras.
Mikset makaa sitten miehen päällä jalat miehen kupeilla. Asento melkein sama kuin sylissä istuen. Vaimoni lempiasento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin on paras.
Mikset makaa sitten miehen päällä jalat miehen kupeilla. Asento melkein sama kuin sylissä istuen. Vaimoni lempiasento.
Olen toistaiseksi kieltäytynyt päällä olosta uuden kumppanin kanssa.
Täytyy kokeilla.
Kyllä se Ansku tykkää ratsastaa päälläni tappini anukessa oma mulkku vispaten mällit leukaani.
-pekka
Mä tykkään olla päällä. Yleensä aloitetaan minä päällä, ekan työnnön saan omaan tahtiini, ettei tunnu ikävältä kun miehellä on suht iso. Ihanaa, kun eka määrään vauhdin, ja kun mies käy malttamattomaksi, alkaa itse työntää altapäin. Mies voi myös esim imeä rintoja tai läpsiä persettä samalla
lemppari on kyllä mies päällä. Kiva asento, kun esim. jalat miehen olkapäillä
takaapäin taas minun mielestäni tylsä. Eihän siinä nää miestä lainkaan. Asennoissa, joissa ollaan vastakkain, tunnen enemmän läheisyyttä.
Mutta makuasioista on turha kiistellä
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään olla päällä. Yleensä aloitetaan minä päällä, ekan työnnön saan omaan tahtiini, ettei tunnu ikävältä kun miehellä on suht iso. Ihanaa, kun eka määrään vauhdin, ja kun mies käy malttamattomaksi, alkaa itse työntää altapäin. Mies voi myös esim imeä rintoja tai läpsiä persettä samalla
takaapäin taas minun mielestäni tylsä. Eihän siinä nää miestä lainkaan. Asennoissa, joissa ollaan vastakkain, tunnen enemmän läheisyyttä.
Kiedo jalkasi miehen jalkojen ympäri päällä ollessasi ja lukitse mies paikallee. Silloin saat itse määrätä tahdin ja ottaa orgasmin isoa kullia käyttämällä, eikä mies pääse sotkemaan liikkumalla väärin.. Näin vaimoni on tehnyt. Kyllä mieskin ymmärtää alun ihmettelyn jälkeen, että on molempien etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiedo jalkasi miehen jalkojen ympäri päällä ollessasi ja lukitse mies paikallee. Silloin saat itse määrätä tahdin ja ottaa orgasmin isoa kullia käyttämällä, eikä mies pääse sotkemaan liikkumalla väärin.. Näin vaimoni on tehnyt. Kyllä mieskin ymmärt
Sähän varsinainen insinööri olet panohommissa. Hommaa elämä tollo.
Lempiasentoni on pyllistää taloyhtiön pyykkituvassa pesukoneeseen miehen ollessa kotona hoitamassa muksuja. Naapuri tykkää tästä asennosta myös.
Se on ainoa tähän mennessä ainoa asento, jossa pystyn saamaan orgasmin. Normaali cowgirl toimii hyvin, mutta paras variaatio on ehdottomasti se, että mies istuu vaikka sohvalla ja minä sylissä kasvot miestä päin.