Miksi naisen lempiasento on usein päällä ratsastus?
Tykkääkö suurin osa naisista olla eniten miehen päällä ratsastaen?
Ja miksi näin?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään olla päällä. Yleensä aloitetaan minä päällä, ekan työnnön saan omaan tahtiini, ettei tunnu ikävältä kun miehellä on suht iso. Ihanaa, kun eka määrään vauhdin, ja kun mies käy malttamattomaksi, alkaa itse työntää altapäin. Mies voi myös esim imeä rintoja tai läpsiä persettä samalla
lemppari on kyllä mies päällä. Kiva asento, kun esim. jalat miehen olkapäillä
takaapäin taas minun mielestäni tylsä. Eihän siinä nää miestä lainkaan. Asennoissa, joissa ollaan vastakkain, tunnen enemmän läheisyyttä.
Mutta makuasioista on turha kiistellä
Kiedo jalkasi miehen jalkojen ympäri päällä ollessasi ja lukitse mies paikallee. Silloin saat itse määrätä tahdin ja ottaa orgasmin isoa kullia käyttämällä, eikä mies pääse sotkemaan liikkumalla väär
Sähän varsinainen insinööri olet panohommissa. Hommaa elämä tollo.
Kukahan täällä on tollo. Mulla on kokemusta muutamasta tuhannesta naisen saamasta yhdyntäorgasmista ja niistä ainakin puolet nainen päällä. Montako sulla tollo on?
Mutta vain yhdestä naisesta. Joten pidähän apina suusi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäpaitsi Paten vaimo on saanut kalulla orkun viimeeksi kai 2010-luvulla. Pate vaan elää memory lanella kommentista toiseen. Haluaisi vielä antaa munallaan orkkuja, mutta vaimolle ei enää kelpaa. Ymmärrän täysin, miksi Pate haluaa muistella niitä.
Intiaaniheimon suuri toteemi, mutta ihan hyödytön vehje seremoniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäpaitsi Paten vaimo on saanut kalulla orkun viimeeksi kai 2010-luvulla. Pate vaan elää memory lanella kommentista toiseen. Haluaisi vielä antaa munallaan orkkuja, mutta vaimolle ei enää kelpaa. Ymmärrän täysin, miksi Pate haluaa muistella niitä.
Näytti toteemini kelpaavan vielä eilen, joten huolehdi sinä vain omista saamisistasi. Tuo edellisen apinan kannattaisi edes joskus yrittää edes jonkun naisen saavan. Itselläni tuhansien yhdyntäorgasmien kokemus halusitte tai ette. Ne mihinkään poistu. Samoin nuolemalla ja sormettaen, joten ei ihme ettei nainen ole vaihtunut. eikä ole halut loppuneet. Niin mies makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti toteemini kelpaavan vielä eilen, joten huolehdi sinä vain omista saamisistasi. Tuo edellisen apinan kannattaisi edes joskus yrittää edes jonkun naisen saavan. Itselläni tuhansien yhdyntäorgasmien kokemus halusitte tai ette. Ne mihinkään poistu. Samoin nuolemalla ja sormettaen, joten ei ihme ettei nainen ole vaihtunut. eikä ole halut loppuneet. Niin mies makaa kuin petaa.
Yritä apina iha ite. Ei taida onnistuu vaikka apina kuinka yrittäis. Mut yritäpä silti. Tuu sit kertomaan kui kävi.
Kyllä se tulee kertomaan ihan pyytämättäkin. Siitä voit olla ihan varma
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertoo vaan niistä, jotka tapahtui ennen 2010-lukua. Muuten on pidellyt hiljaisempaa.
Päällä on ihan kivaa mutta jos haluan tulla niin se ei ole sopiva asento. En ole varmaan koskaan saanut orgasmia päällä. Jos mies siis haluaa, että saan orgasmin niin saa panna kyllä jossain toisessa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertoo vaan niistä, jotka tapahtui ennen 2010-lukua. Muuten on pidellyt hiljaisempaa.
Älä taas puhu kateellisena paskaa ja keksi omiasi. Tuskin pääsette koskaan noihin yhdyntäorgasmimääriin ja vielä vähemmän mitä useampia naisia naitte. Ei kannata noviisien tulla soittamaan suuta konkareille.
Ai jumalauta miten suuri mies! Saanko mä koskettaa sua?
Kertokaa naiset jotka laukeatte päällä, että miten sen teette? Meneekö siihen esim. kauan? Ratsastat 10 min ja laukeat? Vai ootko ennen päälle kapuamista jo lähellä orkkua? Miten liikut? Miltä se tuntuu? Mitä ajattelet? En ole mikään outo runkkari vaan nainen joka haluaisi oppia laukeamaan päällä
Tai siis olenhan minä outo runkkari, myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä taas puhu kateellisena paskaa ja keksi omiasi. Tuskin pääsette koskaan noihin yhdyntäorgasmimääriin ja vielä vähemmän mitä useampia naisia naitte. Ei kannata noviisien tulla soittamaan suuta konkareille.
No koska se mankelipillu on viimeeksi saanu sun munallasi?
Sulla ei ole enää mitään kosketuspintaa yhdyntäorgasmeihin. Muualla kuin muistoissasi.
Eikä siinä mitään vikaa ole. Muistaisit vaan kertoa, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Uhota voit vaikka kuinka paljon, mutta aika entinen ei koskaan enää palaa...
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset naiset ei edes suostu tuohon, liian raskasta heille
Mä olen ylipainoinen nainen ja kyllä mä jaksan miehen päällä ratsastaa. Typerää olettaa kaikkien ylipainoisten olevan niin huonokuntoisia, että eivät pysty tuohon.
Mun lempiasento on takaapäin. Tuntuu parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska se mankelipillu on viimeeksi saanu sun munallasi?
Sulla ei ole enää mitään kosketuspintaa yhdyntäorgasmeihin. Muualla kuin muistoissasi.
Eikä siinä mitään vikaa ole. Muistaisit vaan kertoa, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Uhota voit vaikka kuinka paljon, mutta aika entinen ei koskaan enää palaa...
Taidat olla jotenkin yksinkertainen. Ensinnäkin, ei kuulu sulle pätkääkään miten saa milloinkin. Toisekseen ei ne koetut yhdyntäorgasmit minnekään katoa. Mulla on relevanttia tietoa ja kokemusta miten nainen voisi saada orgasmin päällä ollessaan. Sulla ei liene, kun ainoat avautumiset on haukkua muita. Onko sulla ylipäätään mihinkään aiheeseen mitään kerrottavaa. Liekö tyhjä arpa.
Takaapäin ei välttämättä tunnu parhaimmalta mutta tuntuupa nussittavana oltavalta ja naidulta jälkeenpäin, eli 👌
Mitä mieltä ootte siitä kun ootte päällä/emäntä päällä ja mies on se joka panee?
Eikö painosi ole miehellesi liikaa kun et ole mikään ihan pienei tyttö?