Olipa noloa tankata autoa vain kuudella eurolla, mutta ei ollut enempää rahaa
Jonkun verran autossa on bensaa ja tänään tankkasin tosiaan kuudella eurolla. Juuri aloitin työt opiskeluiden jälkeen ja rahat todella vähissä. Huomenna pitää mennä yhteen tutkimukseen 25km:n päähän siksi laitoin viimeiset rahat bensaan. Töissäkin pitää pystyä käymään autolla vaikka matka on vain pari km. En voi kävellä kovin pitkiä matkoja polvivamman vuoksi niin siksi kuljen autolla. Pyörällä en todellakaan ala kulkemaan talvisin.
Onneksi ensi viikolla tulee vähän keikkatyön palkkoja ja onneksi on ruokaa kaapeissa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaihda sähköautoon?!? Sillä on halvempi ajaa.
6€ pääsee 300km.
On paljon halvempaa ajaa n. 500 euron arvoisella bensa-autolla kuin hankkia sähköauto. Mistäpä luulet olevan rahaa sähköauton ostoon, kun ei ole varaa tankata tuon enempää?
Tuli mieleen sanonta "miksi eivät syö leivoksia".
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Oletko vähän yksinkertainen????? Millä hel vetin rahalla mä ostaisin sähköauton???? Haloo!!!
Ap
Mitäs hävettävää siinä on? Maksoit kuitenkin omilla rahoillasi etkä pummannut muilta. Hyvä että olet saanut jo töitä opisekeluiden jälkeen!
Kuka sitä sun tankkaamista vahtii??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Oletko vähän yksinkertainen????? Millä hel vetin rahalla mä ostaisin sähköauton???? Haloo!!!
Ap
Ja sähköautoa ei kannata muutenkaan hankkia.
Olen kerran tankannut 4 eurolla. Ne oli viimeiset rahat siinä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Ap
Ja sähköautoa ei kannata muutenkaan hankkia.
Sitten kun mulla on varaa vaihtaa auto, niin en todellakaan osta mitään sähkö(vatkainta)autoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hävettävää siinä on? Maksoit kuitenkin omilla rahoillasi etkä pummannut muilta. Hyvä että olet saanut jo töitä opisekeluiden jälkeen!
- Juuri näin!
Minusta olisi aivan ok, että tuossa tilanteessa hakisit avustusta diakoniasta. Auttaisi oikeasti eteenpäin ja olisi suurin mahdollinen hyöty. Ylpeä saat olla valinnoistasi! T:diakoni
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aivan ok, että tuossa tilanteessa hakisit avustusta diakoniasta. Auttaisi oikeasti eteenpäin ja olisi suurin mahdollinen hyöty. Ylpeä saat olla valinnoistasi! T:diakoni
No tuntuisi vähän oudolta kysellä apua diakoniasta kun olen kuitenkin töissä. Lisäksi olen päivätöissä, että pitäisi soittaa diakonille kesken työpäivän, että onnistuuko tapaaminen.
Ap
Laitoin eilen facen ryhmiin myyntiin erään tuotteen ja sain siitä 25€! Saan tankattua lisää ja ostan vähän ruokaakin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen facen ryhmiin myyntiin erään tuotteen ja sain siitä 25€! Saan tankattua lisää ja ostan vähän ruokaakin.
Tämä siis ap:n viesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Ostaa se pitäisi ensin,mahtaa mennä monta kertaa se 6 euroa
Tsemppiä. Muistan aika elävästi sen hetken, kun oltiin nuoria ja puolison kanssa oli rahat tiukalla ja laskettiin paljonko säästöpossussa on rahaa... ostettiin bensaa kun piti päästä lääkäriin ja käytiin huoltsikan tiskillä maksamassa kolikoilla.....
Jos auto lahoaa, niin hommaa joku sähköpotkulauta tms.. Niitä on istuttaviakin malleja. Eikä mene veroja ja vakuutuksia. Pojalla meni auto just paaliin, kun pohja oli ihan mätä. Sillä töihin 7 km ja osti sähköskootterin. Maksoi 500. Laski säästävänsä sen jo pelkissä veroissa ja vakuutuksissa.
Mitä häpeämistä siinä nyt on? Minä haen joka kesä kanisterilla pari litraa bensaa ruohonleikkuria varten.
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Heh. Kun lasketaan mukaan auton arvonalenema ja monesti vielä autolainan korot päälle, niin ei todellakaan tule halvemmaksi. Tuskin maksaa itseään koskaan takaisin.
Ihmeellistä talousmatikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Heh. Kun lasketaan mukaan auton arvonalenema ja monesti vielä autolainan korot päälle, niin ei todellakaan tule halvemmaksi. Tuskin maksaa itseään koskaan takaisin.
Mikähän auto maksaa itsensä takaisin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6€ pääsee 300km.
Mikähän auto maksaa itsensä takaisin??
Sitä tietysti verrataan siihen halpaan bensa-autoon. Kuinka monta vuotta kestää, että kallis autoinvestointi tulisi halvemmaksi, kuin se bensa-auto.
Juu mikään auto ei maksa itseään takaisin.
Ei siinä ole mitään häpeämistä ! Loppujen lopuksi tuskin kukaan seuraa miten muut toimivat tai ostavat .Onnea opiskeluun ja hyvää kevättä !
6€ pääsee 300km.