Olipa noloa tankata autoa vain kuudella eurolla, mutta ei ollut enempää rahaa
Jonkun verran autossa on bensaa ja tänään tankkasin tosiaan kuudella eurolla. Juuri aloitin työt opiskeluiden jälkeen ja rahat todella vähissä. Huomenna pitää mennä yhteen tutkimukseen 25km:n päähän siksi laitoin viimeiset rahat bensaan. Töissäkin pitää pystyä käymään autolla vaikka matka on vain pari km. En voi kävellä kovin pitkiä matkoja polvivamman vuoksi niin siksi kuljen autolla. Pyörällä en todellakaan ala kulkemaan talvisin.
Onneksi ensi viikolla tulee vähän keikkatyön palkkoja ja onneksi on ruokaa kaapeissa.
Kommentit (47)
Tankkaan aina enintään kahdella kympillä koska auto on lähes kolmekymmentä vuotta vanha. Voi näet koska tahansa joutua soittamaan romikselle että tulkaa hakemaan. Kaverille näin kävikin ja tuumasi ettei onneksi tankannut kun kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Tankkaan aina enintään kahdella kympillä koska auto on lähes kolmekymmentä vuotta vanha. Voi näet koska tahansa joutua soittamaan romikselle että tulkaa hakemaan. Kaverille näin kävikin ja tuumasi ettei onneksi tankannut kun kympillä.
Tuo olisi kyllä todella ärsyttävää jos kävisi noin. Mun auto on 24 vuotta vanha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aivan ok, että tuossa tilanteessa hakisit avustusta diakoniasta. Auttaisi oikeasti eteenpäin ja olisi suurin mahdollinen hyöty. Ylpeä saat olla valinnoistasi! T:diakoni
Kävin nyt sitten kuitenkin siellä diakonilla ja sain 40€:n lahjakortin kauppaan ja täydensin ruokavarastoja. Lisäksi sain seurakunnasta vähän ruoka-aineita mitä ovat saaneet lahjoituksena.
Ap
Mietin ensin, että kehtaako kertoa asiaa täällä, mutta kerron nyt sitten kuitenkin. Pyysin seurakunnalta apua myös kaukolämpölaskuun ja eilen diakoni soitti, että siitä maksetaan suurin osa. Itselle jäi vielä jonkun verran maksettavaa, mutta helpotti kyllä suuresti tämäkin apu!
Hävettää silti, että pitää pyytää apua tällä tavalla ja olen kuitenkin jo töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi kyllä todella ärsyttävää jos kävisi noin. Mun auto on 24 vuotta vanha.
Ap
Latasin juuri tankin täyteen sähköä hintaan 8EUR. Taas pääsee 400km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Latasin juuri tankin täyteen sähköä hintaan 8EUR. Taas pääsee 400km
Niin mitä sitten? Saatko jotakin mielihyvää tuosta, että tulet aukomaan päätäsi ihmiselle jolla talousvaikeuksia? Olet sä kyllä hieno ihminen.
Mä en mitään sähköpaskaa ostaisi vaikka olisin miljonääri.
Ap
Luulisi että kirjoitustaitoinen ihminen tajuaa että siitä kahvasta kun painaa ja päästää irti niin se määrä on tasan tarkkaan se mikä tässä välissä ehtii valumaan letkusta.