Juoko joku vielä iltakahvia tähän aikaan?
Kommentit (31)
Ööh ei kahvia juoda enää tähän aikaan?
Kahvi kuuluu juoda vain pelkästään aamuisin.
Juon nykyisin kahvia vain aamuisin, joskus myös iltapäivällä. Mutta kauan sitten join myös iltakahvit.
Tutkimuksia on monenlaisia, mutta tuoreen tutkimuksen mukaan aamukahvi tuottaa suurimman terveyshyödyn. En muista miksi niin.
En juo kahvia klo 15 jälkeen, niin saan nukuttua paremmin.
Luulen, että maalla monikin juo. Ainakin minun sukulaiset.
Ei vikuta muhun nukahdan kahvista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että maalla monikin juo. Ainakin minun sukulaiset.
Jotkut myös kaupungissa. Miehellä on tuossa vieressä kahvia mutkissa. Itse en juo kahvia ollenkaan.
Juon joka ilta kello 22 paikkeilla kaffetta. Ei vaikuta nukkumiseeni tippaakaan. Puolenyön aikaan menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Teetä.
Minä otan esim. kyläreissuilla mieluummin kahvia kuin teetä näin iltaisin. Tee on nimittäin paljon pahempi valvottaja kuin kahvi ja vihreä tee stanasta seuraava. Kaikkia olen kokeillut, eli tiedän tuon jomselkärangasta.
Vierailija kirjoitti:
Juon joka ilta kello 22 paikkeilla kaffetta. Ei vaikuta nukkumiseeni tippaakaan. Puolenyön aikaan menen nukkumaan.
Ei sitä noin juoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä.
Minä otan esim. kyläreissuilla mieluummin kahvia kuin teetä näin iltaisin. Tee on nimittäin paljon pahempi valvottaja kuin kahvi ja vihreä tee stanasta seuraava. Kaikkia olen kokeillut, eli tiedän tuon jomselkärangasta.
Jaha, ekstraämmä halusi sitten tulla mukaan. Siis jo selkärangasta tiedän, mikä valvottaa pahemmin ja pahimmin.
Vierailija kirjoitti:
Ööh ei kahvia juoda enää tähän aikaan?
Kahvi kuuluu juoda vain pelkästään aamuisin.
Niin! Kukaan ei saa juoda kahvia muuten kuin sinä kellonlyömänä kuin täällä vauvapalstalla määrätään! Eikä paljon muutakaan saa tehdä. Täällä kerrotaan, mitä saa ja kuuluu tehdä, miten ja mihin aikaan.
Helposti, voin juoda kahvia mihin aikaan vain. Ei vaikuta uneen
Raskaana meni vain 2 kuppia tosin. Energiajuomista en pidä
Kahviahan saa myös ilman kofeiinia, jos sitä pelkää, että kahvi valvottaisi. Lämmin juoma voi jopa auttaa unen saamisessa. Miksei kahvia siis saisi juoda mihin aikaan tahansa? Alkoholitonta kaljaakin sopii kitata vaikka 24/7.
En juo kahvia enää klo 16-16.30 jälkeen, ehdoton aika tämä, jos en ehdi, en juo tämän ajan jälkeen.
Teetä.