Eduskunnassa paikalla ollut Petteri Orpo nukkui ohi oman äänestysvuoronsa, Katso kohukuva mitä Orpo oikein oli raapustellut lappuun!
Petteri Orpo oli paikalla eduskunnassa, mutta unohti äänestää, vaikka nimensä kuulutettiin kahteen kertaan. Orpo, politiikan Mr Bean, oli niin uppoutunut älypuhelimeensa, ettei tajunnut missä on, mitä tapahtuu ja mitä pitää tehdä. Nyt medialle vuoti kuva Orpon äänestyslappusesta. Mitä Orpo oli siihen raapustanut? Petsku<3EK? Junan kuvia? Katso kuva ja ylläty!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Onks sillä jotain väliä, mitä yksi äänestäjä sinne lappuunsa raapusteli?
Nii, mitä välii jollain eduskunnalla, joka on vapaan demokratian symboli, mitä välii ettei pääministeri ole yhtään hereillä mitä siellä oikein on meneillään ja mitä pitäisi tehdä.
Parasta mitä saanut aikaan pääministerikaudellaan että epäonnistui tuon lipun laittamisessa uurnaan.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Häkkänen forwardoinnut jonkun hyvän videon, kun oli jotain niin tärkeää katsottavaa Orpon puhelimessa?
Sträppäri feediä.
Petteri Orpo oli paikalla eduskunnassa, mutta unohti äänestää
Oikeastiko uskotte tämän selityksen?
Itse olen sitä mieltä, että tämä oli todellinen ääni ja mielipide, jonka hän vain naamioi muuksi. Näin hänen ei tarvinnut oikeasti äänestää sitä, joka luki paperissa, mutta kirjoittamalla tämän nimen paperiin, voi uskotella paperin nähneille, että näin hän olisi äänestänyt - vaikka ei halunnut antaa ääntään hänelle - ja näin hallitusrauha säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo oli paikalla eduskunnassa, mutta unohti äänestää
Oikeastiko uskotte tämän selityksen?
Itse olen sitä mieltä, että tämä oli todellinen ääni ja mielipide, jonka hän vain naamioi muuksi. Näin hänen ei tarvinnut oikeasti äänestää sitä, joka luki paperissa, mutta kirjoittamalla tämän nimen paperiin, voi uskotella paperin nähneille, että näin hän olisi äänestänyt - vaikka ei halunnut antaa ääntään hänelle - ja näin hallitusrauha säilyy.
Passiivisaggressiivinen vässykän tapa protestoida.
Miksi ei vaan pysty sanomaan kantaansa suoraan?
Kiljunen veti äänestystä, kiusaa se on pienikin kiusa.
Orpo luuli että Stubbi äänestää hänen puolestaan
No kun se vuoro tuli niin yllättävän nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä ajattelin että se räppläs ihan jotain muuta :D
No hyi!
Ehkä katseli sitä samaa pinkkiin lateksiasuun pukeutunutta daamia heiluttelemassa sträp on vyötä kuin Häkkänen?. Olihan se lumoava video.
Voin kuvitella minkälaisia saunailtoja näillä on. Rydman, Satonen, Häkkänen, Orpo.. Sträppäreitä, leidareita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi!
Ehkä katseli sitä samaa pinkkiin lateksiasuun pukeutunutta daamia heiluttelemassa sträp on vyötä kuin Häkkänen?. Olihan se lumoava video.
Voin kuvitella minkälaisia saunailtoja näillä on. Rydman, Satonen, Häkkänen, Orpo.. Sträppäreitä, leidareita jne.
Niin se pullukka nudisti unohtui listalta. Kunnon pervojengi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi!
Niin se pullukka nudisti unohtui listalta. Kunnon pervojengi.
Vartiainen vai?
Onhan tämäkin tapa kiertää puoluekuria ja hallituskuria, mutta erikoista, että asialla on itse pääministeri, eli koko sirkuksen tirehtööri.
Hatun nosto Orpolle, ettei äänestänyt Halla-ahoa. Ensimmäinen positiivinen teko koko pm-kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Hatun nosto Orpolle, ettei äänestänyt Halla-ahoa. Ensimmäinen positiivinen teko koko pm-kaudella.
Niin, ei voinut jättää menemättä äänestykseen, ei voinut julkisesti vastustaa Halla-ahoa, niin pelleili puhelimellaan. Missä johtajuus?
Vierailija kirjoitti:
Orpo luuli että Stubbi äänestää hänen puolestaan
Tai Häkämies... tai ei ollut varma mitäHäkämies haluaisi hänen äänestävän.
Vierailija kirjoitti:
Bianca Sensorin pillukuvia tiiraili!
Haaveili Diarrean kuumasta sylistä ja oli kateellinen sähkö-Jopon satulalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi!
Pääsiskö Palanderi mukaan?
Kännykkäkielto täytyy vissiin laajentaa peruskoulusta eduskuntaan, kun ei siellä muuten kyetä keskittymään ja tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri ei osannut edes nimeä kirjoittaa oikein.
Oli oikein!
Bianca Sensorin pillukuvia tiiraili!