Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako persunainen rakastua ulkomaalaiseen mieheen?

Vierailija
04.02.2025 |

Olen nainen, joka kannattaa perussuomalaisia, mutta rakastuin viime vuonna ulkomaalaiseen, tummaan hurmuriin. Olemme harkinneet yhteen muuttoa ja perheen perustamista, mutta minusta tuntuu, että ystäväni, jotka äänestävät myös perussuomalaisia, eivät hyväksy miestäni ja ovat alkaneet vältellä meidän seuraa.

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Miten saan ystäväni hyväksymään mieheni?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tumma se miehesi on? Aattelin vaan että skinejäkin rassasi oma epäpuhdas veri, ja he päättivät ajella päänsä kaljuksi ettei kaukomaan geeniperimä näy. Näyttäisikö miehesi edes melkein suomalaiselta, jos ajelisi päänsä kaljuksi, tai vaihtoehtoisesti blondaisi hiukset? Vai onko iho vaan yksinkertaisesti täysin väärän värinen persujen ryyppyporukoihin?

Vierailija
62/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei, jos Sebastiankin.

Johtajilla eri säännöt. 

Twitterissä ulkomaalaisten kanssa seurustelevat naiset tuomitaan rotupettureiksi.

Persuthan kuulostaa täysin nazeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että poliittinen suuntaus on valittu kaverien mielipiteiden mukaan. Itse en vaihtaisi puoluetta vaikka kaverini eivät hyväksyisi valintojani tai kannattaisivat toista puoluetta. Etsisin parempaa seuraa jos olisi tällaisia ongelmia. Yleensä politiikka ei ole suuressa roolissa kaverisuhteissa.

Emme me yleensä puhu politiikkaa kavereiden kanssa, mutta ongelma on se, että kaverini nihkeilevät, kun heidän pitäisi viettää aikaa yhdessä minun ja mieheni kanssa.

Olen äänestänyt perussuomalaisia ensimmäisistä jytkyvaaleista lähtien ja kiinnostuin alun perin puolueesta, kun olin nähnyt Youtubessa Sebastian Tynkkysen videoita.

-ap

Vierailija
64/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jytkyteltan kosteassa hämärässä ikäkin on vain numero ja reikä on reikä.

Vierailija
65/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos persumies ja persujen edustaja Sebastian Tynkkynen saa rakastua ulkomaalaiseen mieheen niin miksei persunainenkin. :)

Vierailija
66/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että poliittinen suuntaus on valittu kaverien mielipiteiden mukaan. Itse en vaihtaisi puoluetta vaikka kaverini eivät hyväksyisi valintojani tai kannattaisivat toista puoluetta. Etsisin parempaa seuraa jos olisi tällaisia ongelmia. Yleensä politiikka ei ole suuressa roolissa kaverisuhteissa.

Emme me yleensä puhu politiikkaa kavereiden kanssa, mutta ongelma on se, että kaverini nihkeilevät, kun heidän pitäisi viettää aikaa yhdessä minun ja mieheni kanssa.

Olen äänestänyt perussuomalaisia ensimmäisistä jytkyvaaleista lähtien ja kiinnostuin alun perin puolueesta, kun olin nähnyt Youtubessa Sebastian Tynkkysen videoita.

-ap

Google: Sebastian pieree naamalle.

Vierailija
67/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä persut käymään, ja ohjeista miestäsi napsauttamaan kengänkannat tiukasti yhteen, huitasemaan käsi reippaaseen natsitervehdykseen, ja huutamaan "SIEG HEIL, KAUAN ELÄKÖÖN MESTARI! " niin taatusti hyväksyvät joukkoonsa.

Tuo voisi luulostaa hauskalta mieheni aksentilla. 😝

-ap

Vierailija
68/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI SAA RAKASTUA! Eikös se jo lakikin kiellä?

Perähikiän persujen perustulaki 13 pykälä.

Vierailija
69/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos öyhöttäisitte pimeässä? Persut tykkää jos sanot että kyseessä on huippusalainen natsikokous, eikä kasvot saa näkyä. Tai voithan sinä sepittää sellaisenkin valheen, että miehesi on oikeasti puhdasverinen suomialbiino, mutta muunsi itsensä väärän väriseksi soluttautuakseen vihervassarien joukkoon vakoojaksi. Taatusti saisi kulttimainetta siellä teidän autonrassaustalleilla tai missä ikinä kokoonnuttekin.

Vierailija
70/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mutta onhan sebullakin ulkomaalainen ns. tyttöystävä?

Vierailija
71/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persuna se on ok. Kaikilla muilla tämä tilanne olisi sairas, ja oksettava. 

Vierailija
72/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä persut käymään, ja ohjeista miestäsi napsauttamaan kengänkannat tiukasti yhteen, huitasemaan käsi reippaaseen natsitervehdykseen, ja huutamaan "SIEG HEIL, KAUAN ELÄKÖÖN MESTARI! " niin taatusti hyväksyvät joukkoonsa.

Vihervas sareilla toimitaan samoin sillä erolla, että huuto kuuluu "A  L L A H U  A K B A R!!".

Hyvinhän toi islamin julistus sujuu itseltäsikin, typerys 😂

Vierailija
73/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tumma se miehesi on? Aattelin vaan että skinejäkin rassasi oma epäpuhdas veri, ja he päättivät ajella päänsä kaljuksi ettei kaukomaan geeniperimä näy. Näyttäisikö miehesi edes melkein suomalaiselta, jos ajelisi päänsä kaljuksi, tai vaihtoehtoisesti blondaisi hiukset? Vai onko iho vaan yksinkertaisesti täysin väärän värinen persujen ryyppyporukoihin?

Ei näytä ollenkaan suomalaiselta, vaan miehelläni on mustat, kiharat hiukset ja Välimeren alueelle tyypillinen ihonväri. Nenä on sellainen pitkänmallinen, mutta oikein komea. Mies myös tuoksuu jumalaiselta.

-ap

Vierailija
74/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervas sareilla toimitaan samoin sillä erolla, että huuto kuuluu "A  L L A H U  A K B A R!!".

Sama persuksi: Hallah-aho at Bar.

Vierailija
75/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä ollenkaan suomalaiselta, vaan miehelläni on mustat, kiharat hiukset ja Välimeren alueelle tyypillinen ihonväri. Nenä on sellainen pitkänmallinen, mutta oikein komea. Mies myös tuoksuu jumalaiselta.

-ap

No tossa paljastu yks perustavaa laatua oleva viehe. Nyt ne miesparfyymit roskin, persumiehen pitää haista hieltä ja p*skalta.

Vierailija
76/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ulkkikset äänestää ja on jopa persu aktiiveja

Tiedän ainakin Anter Yasan. Ehkä minun kannattaa yrittää saada mieheni lukemaan Yasan kirjoituksia.

Kyseinen mies räkyy herkästi somessa. 

Vierailija
77/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voisiko Tynkkyseltä saada jonkun suosituskirjeen tai tiktok hyväksynnän? Onkohan teillä yhtään sama maku?

Vierailija
78/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos öyhöttäisitte pimeässä? Persut tykkää jos sanot että kyseessä on huippusalainen natsikokous, eikä kasvot saa näkyä. Tai voithan sinä sepittää sellaisenkin valheen, että miehesi on oikeasti puhdasverinen suomialbiino, mutta muunsi itsensä väärän väriseksi soluttautuakseen vihervassarien joukkoon vakoojaksi. Taatusti saisi kulttimainetta siellä teidän autonrassaustalleilla tai missä ikinä kokoonnuttekin.

Niin, ehkä mies voisi tulla paikalle vasta, kun ystäväni ovat jo selvästi kännissä. Sitä voisi kokeilla.

-ap

Vierailija
79/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa BB-Sebulta joku poikkeuslupa, sellanen laatuneekerisertifikaatti, tai miksi niitä sitten kutsuukaan persupiireissä. Se varmaan asennetaan viisumin tyyliin sinne persujen jäsenkirjan väliin. Täysiä ihmisoikeuksia tuskin miehellesi myönnetään, mutta jos nyt edes jonkinlaisena orjana saisi jytkykokouksiinne osallistua.

Vierailija
80/89 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Google: Sebastian pieree naamalle.

Ai, kauhee! 😂 Se oli joku ulkkarin näköinen jätkä, jonka naamalle se pyllisti. Juoksi sitten karkuun ympäri taloa hippulat vinkuen.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi