Saako persunainen rakastua ulkomaalaiseen mieheen?
Olen nainen, joka kannattaa perussuomalaisia, mutta rakastuin viime vuonna ulkomaalaiseen, tummaan hurmuriin. Olemme harkinneet yhteen muuttoa ja perheen perustamista, mutta minusta tuntuu, että ystäväni, jotka äänestävät myös perussuomalaisia, eivät hyväksy miestäni ja ovat alkaneet vältellä meidän seuraa.
Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Miten saan ystäväni hyväksymään mieheni?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Monet ulkkikset äänestää ja on jopa persu aktiiveja
Ne on huonoja ulkkiksia ja pitäisi karkottaa Suomesta! t: suvaitsevainen vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole oikein syttynyt perussuomalaisille ajatuksille, vaikka olen koettanut niitä hänelle lirkuttaa. Hän ei ole kovin poliittinen, vaan enemmän yrittäjätyyppi.
-ap
Ei saa myöskään muuttaa ulkomaille mamuksi.
Kyllä jokainen on vapaa seurustelemaan kenen kanssa haluaa ja äänestämään mitä puoluetta haluaa. Siihen ei mitään lupia kysellä. T persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole oikein syttynyt perussuomalaisille ajatuksille, vaikka olen koettanut niitä hänelle lirkuttaa. Hän ei ole kovin poliittinen, vaan enemmän yrittäjätyyppi.
-ap
Kovaa elämää.mut teidän lapset toivottavasti elävät maailmassa joka on vapaa
Saako vassarinainen seurustella lihaa syövän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ainakin Anter Yasan. Ehkä minun kannattaa yrittää saada mieheni lukemaan Yasan kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa myöskään muuttaa ulkomaille mamuksi.
Anopin luona Egyptissä täytyy käydä vähintään kerran vuodessa, mutta emme ole muuten harkinneet muuttoa ainakaan tällä hetkellä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saako vassarinainen seurustella lihaa syövän miehen kanssa?
Kenen mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen on vapaa seurustelemaan kenen kanssa haluaa ja äänestämään mitä puoluetta haluaa. Siihen ei mitään lupia kysellä. T persu
Eläpä lupaile! Emme tykkää tästä! Asia on saletti!💪
t: persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläpä lupaile! Emme tykkää tästä! Asia on saletti!💪
t: persut
Et tykkää? Ok.
Onko kellään neuvoa, miten saisin ystäväni hyväksymään mieheni? Varsinkin naispuolisten ystävieni miehet ovat olleet hankalia. Haluaisin, että voisimme viettää ystävieni kanssa aikaa vaikka mökillä, mutta miten saan heidän miehensä esimerkiksi saunaan oman mieheni kanssa?
Et tule kääntämään ystäviesi päitä millään järkiargumenteilla.
Hankitte miehelle perussuomalaisten jäsenkirjan, vaikka väärennettynä Venäjältä jos ette muuten saa.
Ostakaa leijonariipukset ja opetelkaa Halla-ahon Scripta ulkoa. Alkaa kunnioitus kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään neuvoa, miten saisin ystäväni hyväksymään mieheni? Varsinkin naispuolisten ystävieni miehet ovat olleet hankalia. Haluaisin, että voisimme viettää ystävieni kanssa aikaa vaikka mökillä, mutta miten saan heidän miehensä esimerkiksi saunaan oman mieheni kanssa?
Miksi et vietä aikaa ystävien kanssa, jotka hyväksyvät miehesi sen sijaan?
Persut tykkää saada mustaa parrua, oli mies tai nainen.
Persuus on aivovammaan verrattavissa oleva synnynnäinen persoonallisuushäiriöillä varustettu kehitysvamma, eli ei ne sun rasistikaverit miksikään muutu.
Persut ei ole mitään naisia alistavia muslimeja, joten tottakai saa.
Olen myös lähettänyt Riikka Purralle ehdotuksen siitä, että suomalaisen pitäisi voida hakea seurustelukumppanilleen oleskelulupaa helpommin kuin nyt. Perustelin ehdotusta sillä, että niin voisimme saada Suomeen lisää kovasti kaivattuja lapsia.
-ap
Et saa. Se on varattu ainoastaan persuhomoille.
Saa olla muttei kolmea enempää yhtäaikaa.