IS: Atte nosti markkina-arvoaan laihduttamalla
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011005243.html
Tuossa IS:N artikkelissa kerrotaan 36-vuotiaasta Atesta, joka laihdutti joku 60kg ja sen jälkeen alkoi olla helpompi saada matchejä Tinderissä.
Ei siinä mitään, hieno juttu, mutta huvitti lukea, kun hän kertoi, että hän myös lihavan ollessaan etsi vain hoikkia naisia ja oli kovin harmissaan, kun sai matchejä vain naisilta jonka ulkonäkö ei miellyttänyt silmää. Hän myös kertoo, että nykyinen tyttöystävä on ensimmäinen, johon ei ole tarvinnut tyytyä ja että nyt hän vasta ymmärtää, että hän olisi jo aikaisemmin ansainnut parempaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
niinpä, jos nainen ei "viehäty" lihavista miehistä, hän on pinnallinen ja ajattelee vain ulkonäköä, miehen kohdalla se tarkoittaa vaan sitä, että ei viehäty lihavista naisista ja tahtoo siksi hoikan, vaikka muuten toki naisen luonne ratkaisee
Tuohan on täysin päinvastoin, naisilla ei muka ole tasoja eikä naiset katso ulkonäköä ja blaablaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 60 kg laihduttaneen miehen kanssa. Ylimääräistä, venynyttä ihoa kuin liito-oravalla.
Et vissiin se muija oli tällä kertaa taas se kuka tyytyi.
Ei sitä ylimääräistä ihoa välttämättä juuri jää. Itse myös 50+ kg laihdutusleikkauksen avulla pudottaneesta miehestä kokemusta, eikä sitä roikkuvaa ihoa ollut, en olisi arvannut hänen olleen todella lihava. Jokunen raskausarpi kylläkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja tuuheatukkainen ylemmän tason normo (high tier normie) sai muijan, kun laihdutti.
More news at 15:00.
Mun mielestä se on omituisen näköinen mies. Nyt se vaan on hoikempi omituisen näköinen mies. Ei tulisi Tinderissä tykkäystä multa.
Persoonallisen näköinen vilkkusilmä. Tummat hiukset ja muut piirteet. Etenkin tuo metallityyli pukee. En ihmettele että naiset lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tarkoittaa sitä, että naisetkin on pinnallisia ja heilläkin on tasot.
Ylipaino, päihderiippuvuus, rikollinen elämäntapa - kaikki nämä ovat asioita, jotka kertovat ihmisestä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 60 kg laihduttaneen miehen kanssa. Ylimääräistä, venynyttä ihoa kuin liito-oravalla.
Näin päin asia on vissiin hauska pilailun aihe? Voi hitto sitä alapeukkujen määrää jos naisesta noin olis laitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja tuuheatukkainen ylemmän tason normo (high tier normie) sai muijan, kun laihdutti.
More news at 15:00.
Mun mielestä se on omituisen näköinen mies. Nyt se vaan on hoikempi omituisen näköinen mies. Ei tulisi Tinderissä tykkäystä multa.
Persoonallisen näköinen vilkkusilmä. Tummat hiukset ja muut piirteet. Etenkin tuo metallityyli pukee. En ihmettele että naiset lähestyy.
"Metallityyli".
Huh. Onneksi mun aikaan metallityyli ei ollut tuollainen.
Plus 40v,joka ei tykkää isoista tatskoista ja korviksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä, jos nainen ei "viehäty" lihavista miehistä, hän on pinnallinen ja ajattelee vain ulkonäköä, miehen kohdalla se tarkoittaa vaan sitä, että ei viehäty lihavista naisista ja tahtoo siksi hoikan, vaikka muuten toki naisen luonne ratkaisee
Tuohan on täysin päinvastoin, naisilla ei muka ole tasoja eikä naiset katso ulkonäköä ja blaablaa.
Kuule ei se ole edes puhtaasti ulkonäköasia. Se vaan tuhoaa erotiikan suhteesta aika nopeasti kun seksin aikana hikipisarat ropisee naamalle kuin monsuunisade ja homman jälkeen herra kaivaa yöpöydänlaatikosta Cpap-laitteen ja rouva korvatulpat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, päihderiippuvuus, rikollinen elämäntapa - kaikki nämä ovat asioita, jotka kertovat ihmisestä muutakin.
Asiat kuitenkin muuttuvat ilmeisesti heti kun mies on laihduttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ei se ole edes puhtaasti ulkonäköasia. Se vaan tuhoaa erotiikan suhteesta aika nopeasti kun seksin aikana hikipisarat ropisee naamalle kuin monsuunisade ja homman jälkeen herra kaivaa yöpöydänlaatikosta Cpap-laitteen ja rouva korvatulpat.
Taas tätä naisten selittelyä, älkää nyt viittikö :D Ihan sama se teillä on kuin miehilläkin ja se pläski on vain ällö ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat kuitenkin muuttuvat ilmeisesti heti kun mies on laihduttanut.
Sitten se neonvalona vilkkuva varoitusmerkki on poissa, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin päin asia on vissiin hauska pilailun aihe? Voi hitto sitä alapeukkujen määrää jos naisesta noin olis laitettu!
Ei se minusta ole hauskaa. Koskee ketä tahansa.
Vähän kuin. "Laihduttakaa! "
Okei. On laihdutettu.
"Kamala iho jäi kuitenkin!"
Ikäänkuin ei ikinä voisi voittaa. Ja tuomittu johonkin "alempaan luokkaan" kun ikinä itsensä lihavaksi päästänyt.
T:nainen
No tässä maailmassa ei ikinä voi voittaa niin,että kaikkia miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikillakin voi olla uniapnea?
Mitä tämä nyt taas on..
Huoh. Riittää palsta tältä päivältä.
Toivottavasti sun kumppani ei ikinä sairastu tms. Ettei vaan "tapa erotiikkaa"
Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä naisten selittelyä, älkää nyt viittikö :D Ihan sama se teillä on kuin miehilläkin ja se pläski on vain ällö ja piste.
Joo, en mä sitä kiellä. Itse tykkään timmistä kropasta ja tunnustan sen häpeilemättä. Mutta olen myös yrittänyt suhdetta lihavahkon miehen kanssa, koska tyyppi oli muuten mukava ihminen. Mutta sen lisäksi että alastoman ruumiinsa nähdessäni mieleen tuli lähinnä Peter Griffin, niin edes valojen sammuttaminen eli olisi hommaa pelastanut, sillä sen läskin mukana tulee paljon muitakin huonoja puolia, kuten keskinkertainen seksiä (huono kunto, puolet munasta piilossa, eksessiivinen hikoilu), univaje (äänekäs kuorsaus ja jatkuva miehen patjanmonttuun putoaminen pitää hereillä), lisäksi lääkitykset ja apuvälineet, joilla näitä puhtaasti lihavuuden tuomia haittoja hallitaan eivät vaan ole kovin seksikkäitä. Eivätkä myöskään ne elintavat, joilla sitä painoa ylläpidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt taas on..
To
Varmasti voi olla. Sellaista ei vain ole tullut vielä vastaan. Oman kokemuksen mukaan pahimmat kuorsaajat ovat kaikki olleet ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt taas on..
Huoh
Ai että miten palasin viime kesään, kun yövyin pari yötä samassa tilassa mieheni huomattavan ylipainoisten veljien kanssa.
En ole herkkäuninen mutta jösses. Molemmilla myös hengityskatkoja, toisella jopa puolen minuutin mittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennainen asia tässä ei ole sukupuoli vaan se, että tää on ihminen, joka itse puhuu siitä, miten on joutunut "tyytymään" edellisiin kumppaneihinsa. (IS:n jutusta: "Nykyinen kumppani on ensimmäinen nainen, johon Santala ei ole omien sanojensa mukaan vain 'tyytynyt'.") Vieläpä julkisuudessa nimellään, jolloin hänen edelliset kumppaninsa tietävät, että hän tarkoittaa heitä. Sillä hän ansaitsee sen, että hänestä puhutaan samoin.
Laihdutin 30 kg enkä ole 10 vuoteen saanut osumia mistään enkä ole treffeille päässyt.
Typerät ja pinnalliset ihmiset tapailevat toisia typeriä ja pinnallisia ihmisiä, olipa uutinen.
Ylipaino ei omastakaan mielestäni ole erityisen viehättävää, mutta kyllä tällaisen sisäistetyn läskifobian suoltaminen on vielä pahempi turn off. Atte parannuksen tehneenä katsoo oikeudekseen kertoa lihavilla, eli siis moraalisesti epäonnistuneille, miten heidän tulee elää. Tosiasiassa henkilön painoon vaikuttavia tekijöitä on niin paljon, että pelkkä oma kokemus harvoin pätevöittää neuvomaan muita painonhallinnassa.
Ja puhehan on halpaa, mitäpä jos Atte lihoo uudestaan, mites sitten suu pannaan siellä CPAP-laitteen sisällä? Sehän on jopa ihan todennäköistä. Taitaa pudotus maanpinnalle tavallisten kuolevaisten joukkoon olla melko raju.
T. Normaalipainoinen sapioseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt taas on..
Toivottavasti sun kumppani ei ikinä sairastu tms. Ettei vaan "tapa erotiikkaa"
Ja olen nainen.
Kuka tahansa voi sairastua, se on tosi. Mutta kannattaako tieten tahtoen alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolla jo on terveysongelmia, jotka ajan myötä todennäköisemmin vain pahenevat? Etenkin, jos hän ei edes juurikaan viehätä.
Ylipainoinen exäni puhui ensitreffeillä oma-aloitteisesti elämäntaparemontista ja mm. salille menemisestä, mutta koskaan näitä ihmeitä ei tapahtunut, vaan paino vain nousi ja kunto heikkeni, elämätapojen terveellistäminen ei enää kiinnostanut. Kai olivat vain myyntipuheita.
Mustetta täynnä, en tykkää
-ohis