IS: Atte nosti markkina-arvoaan laihduttamalla
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011005243.html
Tuossa IS:N artikkelissa kerrotaan 36-vuotiaasta Atesta, joka laihdutti joku 60kg ja sen jälkeen alkoi olla helpompi saada matchejä Tinderissä.
Ei siinä mitään, hieno juttu, mutta huvitti lukea, kun hän kertoi, että hän myös lihavan ollessaan etsi vain hoikkia naisia ja oli kovin harmissaan, kun sai matchejä vain naisilta jonka ulkonäkö ei miellyttänyt silmää. Hän myös kertoo, että nykyinen tyttöystävä on ensimmäinen, johon ei ole tarvinnut tyytyä ja että nyt hän vasta ymmärtää, että hän olisi jo aikaisemmin ansainnut parempaa.
Kommentit (47)
Heh. Lihava laihduttaa, löytää laihan tyttöystävän, sitten molemmat lihovat ja eroavat etsien seuraavaa tulevaa exää. Toisin sanoen, paras laihdustuslääke on ottaa puoliso, potkia se pellolle n. kahden vuoden välein niin pysyy kuosissa. Mahtavan ihana maailma!
Tuohan on vain käänteinen versio naisten voimaantumistarinoista, paitsi että oikeasti laihdutti paljon. En tiedä onko ihan tarkoituksella kommentoinut noin vain piruillakseen nykyistä voimaantumiskulttuuria vai ei.
Pitkä ja tuuheatukkainen ylemmän tason normo (high tier normie) sai muijan, kun laihdutti.
More news at 15:00.
Ei kai oma koko muuta parinhakupreferenssejä miksikään.
Tuota joo... ensiksi miehen kannattaa huolehtia naamakomeudesta ja varallisuudesta.
niinpä, jos nainen ei "viehäty" lihavista miehistä, hän on pinnallinen ja ajattelee vain ulkonäköä, miehen kohdalla se tarkoittaa vaan sitä, että ei viehäty lihavista naisista ja tahtoo siksi hoikan, vaikka muuten toki naisen luonne ratkaisee
Mä olen ollut 60 kg laihduttaneen miehen kanssa. Ylimääräistä, venynyttä ihoa kuin liito-oravalla.
Et vissiin se muija oli tällä kertaa taas se kuka tyytyi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 60 kg laihduttaneen miehen kanssa. Ylimääräistä, venynyttä ihoa kuin liito-oravalla.
Ei saisi, mutta nauroin liito-oravalle.
Reilusti laihduttaneen ihmisen iho tosiaan on usein sellainen tyhjä nahkasäkki. Itse ottaisin mieluummin lihavan miehen kuin sellaisen kurttupötsin.
Nostan kyllä hattua kaikille laihduttajille siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja tuuheatukkainen ylemmän tason normo (high tier normie) sai muijan, kun laihdutti.
More news at 15:00.
Mun mielestä se on omituisen näköinen mies. Nyt se vaan on hoikempi omituisen näköinen mies. Ei tulisi Tinderissä tykkäystä multa.
Eli tällä kaverilla nyt on hyvä vointi ja kumppani, jonka kanssa laittaa niitä terveysruokia. Jos olisi löytänyt sen saman naisen aiemmin, niin sitten naisen olisi vain pitänyt katsoa vierestä, kun mies ahtaa pizzaa, kebabeja ja sipsejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi, mutta nauroin liito-oravalle.
Reilusti laihduttaneen ihmisen iho tosiaan on usein sellainen tyhjä nahkasäkki. Itse ottaisin mieluummin lihavan miehen kuin sellaisen kurttupötsin.
Nostan kyllä hattua kaikille laihduttajille siitä huolimatta.
Takaapäin kun pani, niin joutu heittämään sen tyhjän mahalätkän mun selän päälle. Muutenkin näytti sille, että koko ukko olis pitänyt puhaltaa ilmaa täyteen.
Ei siinä mitään, hieno ja hyvä mies oli muuten. Erottiin ystävinä kun oli tulevaisuuden haaveet erilaiset.
Minulla on vaikuttanut markkina-arvoon vain ikä. 30-vuoden jälkeen kysyntä naismarkkinoilla on vähentynyt tasaisella vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikuttanut markkina-arvoon vain ikä. 30-vuoden jälkeen kysyntä naismarkkinoilla on vähentynyt tasaisella vauhdilla.
Sen ikäiset ovat jo pariutuneet tuossa iässä, siitä se johtuu. Pääset taas geimeihin mukaan kun toiset kierrokset alkavat viimeistään siinä nelissäkymmenissä.
Naiset kiihottuvat välittömästi nähdessään Aten peniksen.
Tämähän tarkoittaa sitä, että naisetkin on pinnallisia ja heilläkin on tasot.
No sh*t Sherlock!
Itsekin laihdutin aikoinani ja menin ihan hämilleni,kun sain huomiota miehiltä. En ollut tottunut sellaiseen.
Ja ajattelin kanssa,etten enää ikinä liho.
No meni noin 16 vuotta hoikkana, sairastuin ja lihoin taas. En tosin niin isoksi.
Olen taas täysin "näkymätön", mutta ei haittaa kun en etsi edes seuraa.
Siitä en kyllä tykkää,että laihduttajilta aina tivataan "ihon kuntoa". Mitä se kenellekään kuuluu? Ja ensin haukutaan läs***si ja sitten haukutaan ihosta tms.
Itse olin ihan hiljaa,että olin ikinä edes ylipainoinen ollut.
Ai niin. Ja tapailin jopa ylipainoisia miehiä ns hoikkana. Tai no kaikkia erityyppejä. Ei ollut mitään pituus, kroppa vaatimuksia. Etc
tää on tiktokissa julistanut monen videon verran, kuinka laihdutti ja paasaa, että kaikki laihtuu samalla tavalla.
Joo, varmaan suurin osa. Itse sain 12 kiloa pois, kun rupesin syömään. Ei ole ollut tuon enempää koskaan ja tuossa olin bmi 25,x jotain. Nyt ollut kohta 8 vuotta sama paino.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni se on lähinnä kasvanut.
Up