Vaimoni ainoat keinot kommunikoida ovat itku ja nalkutus
Itkulle vaino toki keksii lukuisia syitä. Jos hän haluaa jotain ja olen eri mieltä jne. Nalkuttaminen alkaa usein hieman samoista lähtökohdista, tosin usein vaimo vain ei jaksa kuin avata suutaan jonkun asian takia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttaja aina samoista asioista? Mitä ne asiat ovat? Teetkö aina jotain hänen mielestään väärin, voitko muuttaa toimintatapojasi? Mä nalkutam siitä kun perhe ei hoida likaisia astioita koneeseen. Jos ne veisi niin en nalkuttaisi. Tätä ei tunnu ymmärtävän kukaan.
"Nalkutan, kunnes perhe muuttaa toimintatapansa". "Tätä ei tunnu ymmärtävän kukaan".
Eli asetan itseni muiden yläpuolelle. Minä olen pomo ja määrään, ja nalkutan kunnes tahtoni tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan aivan ihana mies...
Niin, siinä on kyllä varmaan vakka kantensa valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli ja on isääni kohtaan tuollainen. Siksi itkeskely ja nalkutus ovat minulla turn off.
Kuinka suhtaudut toisen suruun? Entä sinuun kohdistuvaan kritiikkiin? Kuinka sun ihmissuhteet sujuu ja miksi ne on aiemmin kaatuneet?
Mahdat olla aika kova ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla itku ja nalkutus, sinulla litku ja nylkytys.
😀
Joo ei ihme, että vaimoa risoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttaja aina samoista asioista? Mitä ne asiat ovat? Teetkö aina jotain hänen mielestään väärin, voitko muuttaa toimintatapojasi? Mä nalkutam siitä kun perhe ei hoida likaisia astioita koneeseen. Jos ne veisi niin en nalkuttaisi. Tätä ei tunnu ymmärtävän kukaan.
"Nalkutan, kunnes perhe muuttaa toimintatapansa". "Tätä ei tunnu ymmärtävän kukaan".
Eli asetan itseni muiden yläpuolelle. Minä olen pomo ja määrään, ja nalkutan kunnes tahtoni tapahtuu.
Kuka haluaa asua likaisten ja haisevien astioiden kanssa? Lapsukaiset saavat tehdä niin heti kun hankkivat oman asumuksen, siihen asti ne laitetaan koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Laita se äm mä kuriin. Eihän se ole mies eikä mikään, joka ei saa yhtä huo raa tottelemaan.
Pystyttekö te alistavat sadistit tuomaan nää ylimieliset mielipiteenne julki ihan omalla nimellä ja naamalla?
Hyvä se on mammanpojan sieltä ruudun takaa näpytellä vihaa kun tiedätte että oikeassa elämässä te saisitte oikeilta miehiltä porukalla turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se niitä syitä ilmaisee, ei kai vaan puhumalla? sehän on myös kommunikointia. Meneekö sinun rekisteristäsi ohi normaali ihmiskommunikaatio eli puhe, ja reagoit vaan ikäviä tunteita sinussa aiheuttaviin ärsykkeisiin? Jos näin on, niin sitten hänen on varmaan pakko käyttää näitä keinoja saadaksesi huomiosi
Ero on toki aina hyvä vaihoehto
Entä jos se ainoa "puhe" on nalkutusta ja itkua. Kyllä sellaisia ihmisiä on olemassa, äitinikin oli.
Ihan turha jeesustella ihmiskommunikaatiosta, rekisteristä ja ärsykkeistä. Jotkut ihmiset vain ovat epävakaita ja negatiivisia.
Varmasti ovat mutta jotkut ei myöskään omaa empatiaa ja keskustelukykyä, saati siedä minkäänlaista kritiikkiä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vaihtoon. Parempia löytyy
Tuskin löytyy ap:lle uutta mielikuvitusvaimoa
Jätä se emakko. Oppikoot pärjäämään yksin. Sinä pärjäät kyllä. Jokaisella on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Naislapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se äm mä kuriin. Eihän se ole mies eikä mikään, joka ei saa yhtä huo raa tottelemaan.
Pystyttekö te alistavat sadistit tuomaan nää ylimieliset mielipiteenne julki ihan omalla nimellä ja naamalla?
Hyvä se on mammanpojan sieltä ruudun takaa näpytellä vihaa kun tiedätte että oikeassa elämässä te saisitte oikeilta miehiltä porukalla turpaan.
Huvittavaa nämä kallujen viestit. Esitetään niin kovaa poikaa ettei mitään rajaa, mutta siltikin uskaa uhkailla vaan porukalla turpaanvedosta. Selvästi pelottaa niin paljon ettei uskalla edes ruudun takaa uhkailla yksi vastaan yksi.
Mikä olisikaan palstan raadin tuomio ollut, jos aloitus olisi ollut:
---
Mieheni ainoat keinot kommunikoida ovat itku ja nalkutus
Itkulle mies toki keksii lukuisia syitä. Jos hän haluaa jotain ja olen eri mieltä jne. Nalkuttaminen alkaa usein hieman samoista lähtökohdista, tosin usein mies vain ei jaksa kuin avata suutaan jonkun asian takia.
---
Eiköhän vastaus olisi ollut "jätä se sika" ja "miehesi pitää mennä hoitoon".
Vierailija kirjoitti:
No mitä se vaimo yrittää sanoa ja miksi hän on surullinen?
Sitten kun hän hiljenee ollaan tekemässä låhtölaukausta. Älä sitten kitise.
Naisen itku ei ole tuhansiin vuosiin ollut surun merkki.
Suosittelen avioeroa. Se on teille molemmille helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli ja on isääni kohtaan tuollainen. Siksi itkeskely ja nalkutus ovat minulla turn off.
Kuinka suhtaudut toisen suruun? Entä sinuun kohdistuvaan kritiikkiin? Kuinka sun ihmissuhteet sujuu ja miksi ne on aiemmin kaatuneet?
Mahdat olla aika kova ihminen.
Ei taida sulle oikein kuulua ne asiat. Mahdat olla nalkutusmyönteinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa miehen täytyy pistää nainen kuriin lyömällä sitä. Oppiipahan olemaan.
Tulepa kakara tänne sanomaan? Uskallatko?
Minne? Kerro osoite. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se niitä syitä ilmaisee, ei kai vaan puhumalla? sehän on myös kommunikointia. Meneekö sinun rekisteristäsi ohi normaali ihmiskommunikaatio eli puhe, ja reagoit vaan ikäviä tunteita sinussa aiheuttaviin ärsykkeisiin? Jos näin on, niin sitten hänen on varmaan pakko käyttää näitä keinoja saadaksesi huomiosi
Ero on toki aina hyvä vaihoehto
Entä jos se ainoa "puhe" on nalkutusta ja itkua. Kyllä sellaisia ihmisiä on olemassa, äitinikin oli.
Ihan turha jeesustella ihmiskommunikaatiosta, rekisteristä ja ärsykkeistä. Jotkut ihmiset vain ovat epävakaita ja negatiivisia.
Varmasti ovat mutta jotkut ei myöskään omaa empatiaa ja keskustelukykyä, saati siedä minkäänlaista kritiikkiä yhtään.
Kuvailit miestäni. Hän on oikein mukava mutta ei omaa empatiakykyä eikä millään äänensävyllä voi kritisoida yhtään mitään. Hän ei ymmärrä jos olen kiukkuinen,sanoo että riitelen. Silloin on pakko vähän aikaa puhallella tyhjää ja mennä ulos. Keskustelu mahdotonta,koska silloin hän tuntee joutuneensa ansaan kun hänellä ei riitä rahkeet vuorovaikutukseen. Välillä tarvitaan pitkää pinnaa,mutta keinoja on löytynyt sopuisaan yhteiselon. Joskus se pinna kyllä on katkennut,mutta ollaan saatu se solmittua.
Kas kas, näin ne naiset käänsivät aivan selvästi esitetyn ongelman miehen syyksi ja naisen käytöksen normaaliksi. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Kas kas, näin ne naiset käänsivät aivan selvästi esitetyn ongelman miehen syyksi ja naisen käytöksen normaaliksi. Jepjep.
Kas kummaa,minusta ap: aloitus oli hyvinkin epäselvä . Ei mitenkään johdonmukainen ja epäselvästi esitetyt ongelmat.
Vaimolla itku ja nalkutus, sinulla litku ja nylkytys.
😀