Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Anna Puu tĂ€ytti eilen 43 v!đŸ˜ČEi ikinĂ€ uskoisi!

Vierailija
04.02.2025 |

Miten se voi nĂ€yttÀÀ niin nuorelta?! Menis kyllĂ€ alle kolmekymppisestĂ€ kevyesti!😍

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?! MinÀ olisin veikannut ikÀÀnsÀ 45-50 vÀliin.

No kyllĂ€hĂ€n nyky 50v on nuoren nĂ€köissiĂ€, mutt kyllĂ€ Anna on paljon paljon nuoremman nĂ€köinen.  Kateelliset vaan vinkuu :D

No mutta eihÀn se 50 olekaan. IkÀisensÀ nÀköinen on.

Vierailija
22/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelin ettÀ tÀytyy olla 50+.

Kannataisiko kÀynti optikolla?

Alat tuolla nÀöllĂ€ olla jo vaaraksi ympĂ€ristölle. 

Ei ainakaan autoa kannata ajaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€n on lyhyt ja siro ja vaalea, joten nĂ€yttÀÀ kauempaa ainakin nuorekkaalta. Kasvoihin on tainnut ottaa botoksia ja tĂ€yteaineita, koska hĂ€nen rypyt esim. silmĂ€kulmista nĂ€yttĂ€vĂ€t vĂ€hentyneen huomattavasti vaikka 5 vuoden takaisista. 

On hÀn minustakin nuoren nÀköinen, mutta ihmettelen, miksi sitÀ ihannoidaan? Minusta se on ihan yhtÀ neutraali asia kuin se jos jollain on ruskeat hiukset tai blondit. On ok olla ikÀisensÀkin nÀköinen. Tai vaikka vanhemman.

Varmaan siksi kun se antaa osviittaa terveydestÀ ja ehkÀ siitÀ elÀmÀnasenteestakin

Hmm? Itse elÀn kyllÀ terveellisesti ja urhailullisestikin, mutta on vaan sellaiset geenit, ettÀ esim. ryppyjÀ alkoi tulemaan jo 35 vuoden iÀssÀ. En mitenkÀÀn nÀytÀ nuorelta, vaan ikÀistÀni vanhemmalta. Ei se mitÀÀn kerro terveydestÀ saati elÀmÀnasenteesta. Vain siitÀ, ettÀ on ohut, kuiva ja atooppinen iho mun tapauksessa.

Vierailija
24/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minustakin nÀyttÀÀ ikÀistÀÀn nuoremmalta...ja kÀyttÀytyy myös, mutta huonolla tavalla.

Vierailija
25/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelin ettÀ tÀytyy olla 50+.

Huvittaa nÀÀ kateelliset ihmiset.

Vierailija
26/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helppo elĂ€mĂ€. 

Vierailija
27/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€n on lyhyt ja siro ja vaalea, joten nĂ€yttÀÀ kauempaa ainakin nuorekkaalta. Kasvoihin on tainnut ottaa botoksia ja tĂ€yteaineita, koska hĂ€nen rypyt esim. silmĂ€kulmista nĂ€yttĂ€vĂ€t vĂ€hentyneen huomattavasti vaikka 5 vuoden takaisista. 

On hÀn minustakin nuoren nÀköinen, mutta ihmettelen, miksi sitÀ ihannoidaan? Minusta se on ihan yhtÀ neutraali asia kuin se jos jollain on ruskeat hiukset tai blondit. On ok olla ikÀisensÀkin nÀköinen. Tai vaikka vanhemman.

Totta kai on ok, mutta olisihan se mahtavaa nÀyttÀÀ ikÀistÀÀn nuoremmalta. Ei siitÀ pÀÀse mihinkÀÀn.

Olen itse 50, enkÀ ymmÀrrÀ mitenkÀÀn miksi se olisi mahtavaa. Ei se mun elÀmÀÀ ainakaan mitenkÀÀn muuttaisi mihinkÀÀn suuntaan. En mÀ tÀssÀ iÀssÀ muutenkaan enÀÀ vÀlitÀ, mitÀ muut ihmiset minusta ajattelee, enkÀ kaipaa kenenkÀÀn huomiota ulkonÀöllÀni. SitÀ sain parikymppisenÀ ihan tarpeeksi ja liikaakin, nÀkymÀttömyys miehille on pelkÀstÀÀn iloinen asia.

Vierailija
28/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun se antaa osviittaa terveydestÀ ja ehkÀ siitÀ elÀmÀnasenteestakin

Hmm? Itse elÀn kyllÀ terveellisesti ja urhailullisestikin, mutta on vaan sellaiset geenit, ettÀ esim. ryppyjÀ alkoi tulemaan jo 35 vuoden iÀssÀ. En mitenkÀÀn nÀytÀ nuorelta, vaan ikÀistÀni vanhemmalta. Ei se mitÀÀn kerro terveydestÀ saati elÀmÀna

Geenit taitaa nÀytellÀ nÀissÀ(kin) hommissa suurinta roolia. Toki elÀmÀntavatkin vaikuttavat, mutta eivÀt ne ihmeitÀ tee.

HyvÀnÀ esimerkkinÀ kaksi työkaveriani, molemmat tasan 51 v. Toista luulin pitkÀÀn noin 35-vuotiaaksi (työskentelemme eri yksiköissÀ enkÀ tiennyt hÀnen ikÀÀnsÀ), toinen nÀyttÀÀ ehkÀ 55-vuotiaalta. Ensiksi mainittu polttaa paljon tupakkaa ja juo alkoholia, jÀlkimmÀinen ei polta mutta ryyppÀÀ kyllÀ rankasti.

Vierailija
29/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀyttÀÀ alle 40v mutta ei kyllÀ alle 30v!

En oikein pidÀ hÀnen ulkonÀöstÀÀÀn, tulee mielleyhtymÀ hankalasta ihmisestÀ, en tiedÀ mikÀ piirre sen tekee. Mutta ÀÀntÀÀn suorastaan inhoan!

Vierailija
30/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on ok, mutta olisihan se mahtavaa nÀyttÀÀ ikÀistÀÀn nuoremmalta. Ei siitÀ pÀÀse mihinkÀÀn.

Olen itse 50, enkÀ ymmÀrrÀ mitenkÀÀn miksi se olisi mahtavaa. Ei se mun elÀmÀÀ ainakaan mitenkÀÀn muuttaisi mihinkÀÀn suuntaan. En mÀ tÀssÀ iÀssÀ muutenkaan enÀÀ vÀlitÀ, mitÀ muut ihmiset minusta ajattelee, enkÀ kaip

HyvÀ hyvÀ. Olet kuitenkin vÀhemmistössÀ.

Vierailija
31/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mutta miettikÀÀpĂ€, ettĂ€ Maija Vilkkumaa on 51 vuotta. HÄN on nuorekas. 

Vierailija
32/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse tĂ€ytin juuri 40 ja naiset luulevat aina 25-28 vuotiaaksi. Kroppa tosin ei tunnu samalta kuin kaksikymppisenĂ€ 😅

Vierailija
33/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anna Puu on kyllÀ ihan ikÀisensÀ nÀköinen mutta parhaasta pÀÀstÀ. Ei Antti Tuiskukaan nÀytÀ ns nelikymppiseltÀ. Tai Terhi Kokkonen viisikymppiseltÀ. Diandra voisi olla 18 vaikka on 30.

ja Hector 77 v.  Vau! Ihan nuorekas mies. Ja komea.

Me nÀytetÀÀn joskus ikÀistÀmme nuoremmilta tai vanhemmilta.

Mutta mikĂ€ on se nĂ€kö MILTÄ PITÄISI nĂ€yttÀÀ kussakin iĂ€ssĂ€

(Nuorilla on kumma ajatus ettÀ 4kymppinen on jo vanha)

Itsekin nÀytin pikkutytöltÀ nelikymppisenÀ. Olin pienikokoinen joten vaatetus tekee paljon. KyllÀ niitÀ ryppyjÀ ja muhkuroita tulee sitten vanhemmiten melkein kaikille.

Vierailija
34/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toinen todella nuorekas on Yona!

Vierailija
35/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan suomalaiselta naiselta nÀyttÀÀ: n. 160 cm pituutta ja painoa 15 kiloa liikaa.

Vierailija
36/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kertoo ottaneensa naamaan jotain kohotuksia.

Vierailija
37/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit taitaa nÀytellÀ nÀissÀ(kin) hommissa suurinta roolia

Ei ne mitÀÀn taida, vaan niistÀ johtuu kaikki. Toki itsensÀ saa vielÀkin pahempaan kuntoon huumeilla ja hepatiitilla, mutta se nyt ei liity gee.. Tai, no - kyllÀhÀn sekin liittyy niihin.

Vierailija
38/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta miettikÀÀpĂ€, ettĂ€ Maija Vilkkumaa on 51 vuotta. HÄN on nuorekas. 

KyllÀ. Mielipiteetkin ovat kuin suoraan 12-vuotiaan tytön pÀÀstÀ, joka on juuri lukenut Ilta-Sanomien pakinan feminismistÀ ensimmÀistÀ kertaa.

Vierailija
39/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HÀnestÀ tulee mieleen Aira Samulin.EhkÀ punainen tukka ja kasvonpiirteet tekevÀt sen.

Vierailija
40/73 |
04.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÀnestÀ tulee mieleen Aira Samulin.EhkÀ punainen tukka ja kasvonpiirteet tekevÀt sen.

HĂ€nhĂ€n on vaalea.😅

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kahdeksan kolme