Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeelliset oireet nukkuessani.. pelottaa..

Vierailija
04.03.2007 |

Mulla on ihmeellisiä ja todella pelottavalta tuntuvia oireita nukkuessani.

Kun saan unen päästä kiinni, herään aina jonkin ajan päästä jonkin sortin paniikkikohtaukseen - säpsähdän hereille paniikissa ja rintaa vihloo vasemmalta puolelta. Joskus sydän hakkaa voimakkaasti, joskus ei. Silloin tällöin näen myös unia, että mulla on käsi puutunut tai raaja halvaantunut ja joskus herään siihen, että käsi on oikeastikin ihan tunnoton, mutta johtunee siitä että nukun käteni päällä.

Mulla on valtava stressi menossa töissä tällä hetkellä ja nämä kauhukohtaukset ovat tulleet stressin myötä. Mutta voivatko olla stressiperäisiä, vai sydämestä tai vatsalaukusta johtuvia? Mulla on myös närästystä ja vatsan pistelyä ja kipuja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarsien tunnottomuutta, sydämen rytmihäiriöitä jne. Menin lääkäriin ja mun Hb oli notkahtanut sataseen.

Vierailija
2/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pelottaa mua, koska tuntuvat aivan kauheilta. Tämä saa mut vihaamaan esimiestäni vaan entistä enemmän, koska stressi on hänen aiheuttamaansa.. grrhh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihlonta oli päivittäistä tuolloin. Selvisi, että kipu johtui psyykkisistä asioista. Jo tieto siitä, ettei ole kyse mistään vaarallisesta, sai kivun vähentymään (huoli terveydestä siis pahensi kipua). Nykyisin silloin tällöin vihloo, mutta nyt tiedän ettei ole mitään vialla itse sydämessä, vaan pitää keskittyä enemmin henkiseen puoleen ja rentoutumiseen.

Vierailija
4/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukaissut. Nyt tarvitset selkeästi rauhoittumista ja kenties lääkärin apua. Mikäli tilanne on jo noin vaikea, se ei enää mene ohi jatkamalla samaan tahtiin. Olet niin rasittunut, että kehosi on pakko ilmoittaa sinulle tällä tavalla, ettet voi jatkaa enää samaan tahtiin.

Ota asia vakavasti.

Vierailija
5/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla unihalvaus. Googleta. Harmiton mutta pelottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi