Ketkä näitä sukupuolineutraaleja vessoja ajaa joka paikkaan???
Mä oon 33 vuotias mies ja en näe hyvänä asiana nimenomaan naisten kannalta näitä yhteisiä vessoja. Jos mulla olis tytär niin en haluaisi että siellä on samassa wc-tilassa miehiä seurana. Mä näen, että tämä nimenomaan vähentää naisten turvallisuutta ko. tiloissa, mutta ideologia edellä kun mennään niin faktojen sijaan tärkeämpää on se että päästään poseeraamaan että on parannettu (jollain käsittämättömällä tavalla) maailmaa?
Kommentit (224)
Itse en käy unisex-vessoissa. Olen nainen ja koen kusitipat lattialla niin vastenmielisenä, että vaihdan paikkaa, jos vain tällaisia vessoja tarjolla.
Okei, minä se olen, minä rupesin ajamaan noita ihan läppänä, ja tää trollaus karkasi vähän käsistä. Nykyään se pyörii omalla painollaan eikä sitä pysty enää pysäyttämään.
Sori siitä.
Myös ilmastonmuutos jankutus on minun syytäni. Mutten ota kunniaa luontokadosta tai wokesta vaan nuo on muiden trollien projekteja.
Ne tarvitaan jotta naisten ei tarvitse kusta ja paskoa housuihinsa ja vuotaa verta läpi tamponiensa, kun naisten vessoihin on niin saatanalliset jonot.
Ei niitä kauan ole, jos ei ihmiset käytä niitä. Jos toimitaan samoin kuin maksullisissa p-paikoissakin, ettei mennä sellaisiin paikkoihin, joiden edustalla maksaa parkeeraaminen.