Mitä sinä perimmiltäsi haluat parisuhteesta?
Älä kirjoita pitkää listaa. Tai jos kirjoitat, niin parturoi listaasi, kunnes pääset käsiksi perimmäiseen, typistettyyn ydintoiveeseesi.
Olen niin usein luetellut itselleni ja muille asioita, joita en suhteelta kaipaa, mutten koskaan ole ajatellut toisinpäin. Nyt ajattelin.
Minä kaipaan ihailluksi ja ihastelluksi tulemista sellaisen miehen toimesta, jota itse aidosti ihailen ja johon olen hullaantunut.
Kommentit (51)
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän haluan kumppanuutta. Joku, jonka kanssa kuljetaan yhteistä matkaa. Joku, jonka kanssa me ollaan me.
Saan niitä tärkeimpiä: rakkautta, hellyyttä (päivittäin), seksiä ja molemmilla halut vielä suht korkeat🤭, turvaa, hyviä keskusteluja, paljon naurua ja huumoria, yhteisiä suunnitelmia ja tavoitteita, parhaan ystävän, maailman parhaimman isän lapsilleni ym.ym. Siksi olen avioliitossa, joka tekee minut onnelliseksi päivittäin😍 Ihanaa päivää kaikille, nyt täytyy alkaa rientää töihin😊
Naisen jota saisi rakastaa ja joka rakastaisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän haluan kumppanuutta. Joku, jonka kanssa kuljetaan yhteistä matkaa. Joku, jonka kanssa me ollaan me.
Henkisten ja fyysisten tarpeiden tyydyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Saan niitä tärkeimpiä: rakkautta, hellyyttä (päivittäin), seksiä ja molemmilla halut vielä suht korkeat🤭, turvaa, hyviä keskusteluja, paljon naurua ja huumoria, yhteisiä suunnitelmia ja tavoitteita, parhaan ystävän, maailman parhaimman isän lapsilleni ym.ym. Siksi olen avioliitossa, joka tekee minut onnelliseksi päivittäin😍 Ihanaa päivää kaikille, nyt täytyy alkaa rientää töihin😊
Hyvää työpäivän jatkoa.
Ihanasti kuvattu.
Että ei jätettäisi. Aviomiehen haluaisin.
Hyvän ja merkityksellisen elämän niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla.
Sen että kotiin on aina kiva ja turvallinen tulla. Siellä odottaa ihminen joka on minulle kaikkein tärkein maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskenäs kätes kans 🤣
Vierailija kirjoitti:
Syli, turva, rauha
Vierailija kirjoitti:
lapsille äitiä, itselleni enemmän merkitystä elämään
Vierailija kirjoitti:
Empaattista, huumorintajuista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskenäs kätes kans 🤣
Mistä moinen negatiivisuus?
Haluan olla alasti ja panna 3-5 kertaa päivässä. Välillä voi käydä kaupassa. Satunnaisten kumppanien kanssa tää ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Henkisten ja fyysisten tarpeiden tyydyttämistä.
Et ole romantikko.
Nuori, hoikka, tottelevainen ja nöyrä kaunotar. /M1957
Sipulin ydin on lämmin rakkauden tunne. Sen päälle keritään kaikki muu ja se lista olisi tosiaan pitkä. 🥰