Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä perimmiltäsi haluat parisuhteesta?

Vierailija
03.02.2025 |

Älä kirjoita pitkää listaa. Tai jos kirjoitat, niin parturoi listaasi, kunnes pääset käsiksi perimmäiseen, typistettyyn ydintoiveeseesi. 

Olen niin usein luetellut itselleni ja muille asioita, joita en suhteelta kaipaa, mutten koskaan ole ajatellut toisinpäin. Nyt ajattelin. 

Minä kaipaan ihailluksi ja ihastelluksi tulemista sellaisen miehen toimesta, jota itse aidosti ihailen ja johon olen hullaantunut. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja elintasoa

Vierailija
42/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steadya pildeä ja laskujen puolittajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa, tunne että on hyväksytty ja riittävä tälläisenä, lämpöä, yhteenkuuluvuutta. 

Vierailija
44/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkumppanuutta, elämän jakamista, läheisyyttä, rakkautta ja seksiä. Näitä sekä saan että annan.

Vierailija
45/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, mietittyjä vastauksia. Lisää vastaajia!

Vierailija
46/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä joskus ja tulin lopputulokseen että isän/äidin rakkauden korvikkeen. Sen että joku hyväksyy ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen ja on perheeni johon voin aina luottaa. On tukena ja turvana. Tajusin, että se olen minä itse. En tarvitse siihen parisuhdetta.

Vierailija
47/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä joskus ja tulin lopputulokseen että isän/äidin rakkauden korvikkeen. Sen että joku hyväksyy ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen ja on perheeni johon voin aina luottaa. On tukena ja turvana. Tajusin, että se olen minä itse. En tarvitse siihen parisuhdetta.

Kiitos ajatuksestasi. Oma ydintoiveeni on näennäisesti erilainen, mutta samaa alkuperää. Koen siis myös, että tarpeeni koostuu asioista, joita en lapsena saanut. Olen myöskin aika tavalla tullut tulokseen, että yhdeltäkään ihmissuhteelta tuskin voin noita asioita saada, vaan sitä yrittäessä tulen pettymään kerta toisensa jälkeen. Silti lankean aina yrittämään, ja lyhyen hetken uskomaan. 

Vierailija
48/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaetaan ilon aiheita tässä hetkessä ja yhteisiä päämääriä. Tasapaino näiden välillä. 

Vierailija
49/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä saan nyt jo. Rakkautta, rakastelua, ystävyyttä, turvallisuutta, hyvyyttä ja hauskuutta.

Vierailija
50/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla wt - jengiä, olemme sivistyneitä.

Vierailija
51/51 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja  luotettavaa kumppanuutta.