Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka itsevarma olet seksuaalisesti?

Vierailija
03.02.2025 |

Hallitsetko mielestäsi seksin harrastamisen hyvin, vai onko siinä kenties jotain parantamisen varaa? T: m 26 v

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti hallitse, mut innokas oppimaan sitten kun se oma tyyppi joskus löytyy :)

Vierailija
2/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taatusti hallitse, mut innokas oppimaan sitten kun se oma tyyppi joskus löytyy :)

Hei, hienoa avoin asenne ja oppimisen halu on niitä tärkeimpiä asioita. Mitä odotat tulevalta omalta tyypiltä? Minkälainen haluaisit hänen olevan? T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, hienoa avoin asenne ja oppimisen halu on niitä tärkeimpiä asioita. Mitä odotat tulevalta omalta tyypiltä? Minkälainen haluaisit hänen olevan? T: ap

Henkisellä tasolla sellainen mätsäys että oksat pois :D Joku joskus sanoi hyvin että sellainen tyyppi joka on samaan aikaan sekä turvasatama että elämän suurin seikkailu. Vähempään en tyydy ;D Mutta siis tyypin pitää olla sellainen kenen seurassa on turvallista ja voi olla täysin oma itsensä. Siitä se lähtee.

Vierailija
4/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisellä tasolla sellainen mätsäys että oksat pois :D Joku joskus sanoi hyvin että sellainen tyyppi joka on samaan aikaan sekä turvasatama että elämän suurin seikkailu. Vähempään en tyydy ;D Mutta siis tyypin pitää olla sellainen kenen seurassa on turvallista ja voi olla täysin oma itsensä. Siitä se lähtee.

Onnea sinulle etsintään. T: ap

Vierailija
5/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt kettuilua, tyyliin "et tuu ikinä löytämään"? :D Voi olla, mut mietin riman laskemista sitten jossain kohtaa myöhemmin.

Vierailija
6/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt kettuilua, tyyliin "et tuu ikinä

Ei ollut kettuilua vaan vilpitön onnen toivotus ;) Mutta muista toki, että saatat joutua tinkimään jostain. T: ap Ps. Onko ensimmäinen vakava suhde haussa?

Vierailija
7/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut kettuilua vaan vilpitön onnen toivotus ;) Mutta muista toki, että saatat joutua tinkimään jostain. T: ap Ps. Onko ensimmäinen vakava suhde haussa?"

Okei, okei. Eka tietty. Mut ei oo mikään pakko löytyä. Sinkkuilu on enimmäkseen huippukivaa sekin!

p.s. miks tästä tuli nyt joku meidän dialogi?

Vierailija
8/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut kettuilua vaan vilpitön onnen toivotus ;) Mutta muista toki, että saatat joutua tinkimään jostain. T: ap Ps. Onko ensimmäinen vakava suhde haussa?"

Okei, okei. Eka tietty. Mut ei oo mikään pakko löytyä. Sinkkuilu on enimmäkseen huippukivaa sekin!

Aivan totta se että sinkkuilukin on huippukivaa. Ehkä muut ei ole vielä uskaltanut ottaa kantaa ja kertoa omaa näkemystään, siksi tästä muodostui meidän dialogi. Eikä siinäkään toki mitään pahaa ole. T: ap   

Vierailija
9/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta se että sinkkuilukin on huippukivaa. Ehkä muut ei ole vielä uskaltanut ottaa kantaa ja kertoa omaa näkemystään, siksi tästä muodostui meidän dialogi. Eikä siinäkään toki mitään pahaa ole. T: ap   

Annanpa tilaa silti muillekin. Kiitos keskusteluseurasta ja hyvää yötä! :)

Vierailija
10/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annanpa tilaa silti muillekin. Kiitos keskusteluseurasta ja hyvää yötä! :)

Kiitos samoin ja hyvää yötä! T: ap

Vierailija
11/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta mulle ei ole kuin yhdestä miehestä, mutta parin vuosikymmenen ajan kuitenkin. Sanoisin olevani melkoisen itsevarma, siis ainakin mieheni kanssa. Mutta sit voisi jännittää monestakin syystä jos joskus olisikin uusi kumppani ja hänen kanssaan eka kerta. Mut omani kanssa seksi sujuu tosi ihanasti ja osataan lukea kehojemme reaktioita helposti. Seksi on kuitenkin loputon seikkailu josta voi aina löytää uusia juttuja eli en usko kenenkään olevan siinä valmis koskaan.

Vierailija
12/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta mulle ei ole kuin yhdestä miehestä, mutta parin vuosikymmenen ajan kuitenkin. Sanoisin olevani melkoisen itsevarma, siis ainakin mieheni kanssa. Mutta sit voisi jännittää monestakin syystä jos joskus olisikin uusi kumppani ja hänen kanssaan eka kerta. Mut omani kanssa seksi sujuu tosi ihanasti ja osataan lukea kehojemme reaktioita helposti. Seksi on kuitenkin loputon seikkailu josta voi aina löytää uusia juttuja eli en usko kenenkään olevan siinä valmis koskaan.

Ainakin jos joku väittää joskus olevansa täysin oppinut ja valmis, niin väärässä olisi. T: ap 

Vierailija
13/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epävarma. Omasta mielestäni en ole  viehättävä enkä taida osata paljoakaan. Ja keski-ikäinen jo olen.

Vierailija
14/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epävarma. Omasta mielestäni en ole  viehättävä enkä taida osata paljoakaan. Ja keski-ikäinen jo olen.

Mitä pidät itsessäsi sellaisina ei viehättävinä puolina? Uskon kuitenkin, että ole seksuaalisesti viehättävä ja kiihottava. T: ap

Vierailija
15/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet pelle

Vierailija
16/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet pelle

Pitkään menikin ennen kuin joku sivistymätön juntti tulee ketjuun liittymätöntä kirjoittelemaan. En ole pelle, vaikka varmasti hyvä ammatti sekin. T: ap  

Vierailija
17/38 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni itsevarmana ja mulle onkin sanottu, että mun kanssa on kiva panna, kun olen seksuaalisesti avoin ja itsevarma. Se kai vaatii lähinnä tilanteen ja ihmisen, kenen kanssa heittäytyä. Mutta mulla on epävarmuuksiakin, suihinotto on mun epävarmuus! 😄

Vierailija
18/38 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla 49-v nainen. Epävarmuudet kaikonneet 🥰

Vierailija
19/38 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla 49-v nainen. Epävarmuudet kaikonneet 🥰

Hienoa, tätä kuulee usein että iän myötä mahdolliset epävarmuudet kaikkoaa. Siinä lienee myös syy miksi kypsemmät naiset ovat seksissä vapaantuneempia. T: ap 

Vierailija
20/38 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni itsevarmana ja mulle onkin sanottu, että mun kanssa on kiva panna, kun olen seksuaalisesti avoin ja itsevarma. Se kai vaatii lähinnä tilanteen ja ihmisen, kenen kanssa heittäytyä. Mutta mulla on epävarmuuksiakin, suihinotto on mun epävarmuus! 😄

En voi sanoa olevani seksuaalisesti tai mitenkään muutenkaan itsevarma. Mulla on onneksi mies, jonka kanssa oon päässyt heittäytymään. Huh! Minulla taas suihinotto ei ole epävarmaa, lähes kaikki muu seksissä on.