Nainen, kuinka itsevarma olet seksuaalisesti?
Hallitsetko mielestäsi seksin harrastamisen hyvin, vai onko siinä kenties jotain parantamisen varaa? T: m 26 v
Kommentit (38)
Joskus iskee epävarmuus, esim jos vaikka miehellä ei seiso heti kivikovana, vaikka sekin on varmaan ihan luonnollista.
Oma kroppa välillä aiheuttaa epävarmuutta, ihokarvat ja muhkurainen iho ja muut ihan luonnolliset jutut.
Olen kyllä saanut lisää itsevarmuutta, sanon mistä tykkään ja huolehdin myös omasta tulemisestani tarvittaessa. Tykkään asuista ja uusista kokeiluista ja tiedän että näytän ihan hyvältä alastikin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Täysin epäitsevarma.
Haluatko avata tätä hieman enemmän? T: ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus iskee epävarmuus, esim jos vaikka miehellä ei seiso heti kivikovana, vaikka sekin on varmaan ihan luonnollista.
Oma kroppa välillä aiheuttaa epävarmuutta, ihokarvat ja muhkurainen iho ja muut ihan luonnolliset jutut.
Olen kyllä saanut lisää itsevarmuutta, sanon mistä tykkään ja huolehdin myös omasta tulemisestani tarvittaessa. Tykkään asuista ja uusista kokeiluista ja tiedän että näytän ihan hyvältä alastikin.
N39
Se on ihan luonnollista ettei aina seiso kivikovana tai vaikkei joskus tahtoisi seisoa oikein ollenkaan. Sama se on naisella, eihän nainenkaan aina kostu tai kostu kunnolla. Eikä kumpikaan johdu yleensä kumppanista vaan kaikesta muusta. T: ap
Itsevarmuus voi naisella tarkoittaa (huom! Ei siis aina) tunteen, että hän tietää mistä mies pitää. Ja se voi olla melkoista lahnailua takkatulen edessä turkistaljalla tai kyrvän irti repimistä, kun osaa olla niin seksikäs. Itsevarmuus mielestäni on sitä, että osaa kuunnella toisen haluja ja ottaa ne huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus voi naisella tarkoittaa (huom! Ei siis aina) tunteen, että hän tietää mistä mies pitää. Ja se voi olla melkoista lahnailua takkatulen edessä turkistaljalla tai kyrvän irti repimistä, kun osaa olla niin seksikäs. Itsevarmuus mielestäni on sitä, että osaa kuunnella toisen haluja ja ottaa ne huomioon.
Miten tuollaisiakin kukaan muistaa? Ei tuo ole itsevarmuutta vaan huomaavaisuutta. Itsevarmuus on sitä, että tietää voivansa tyydyttää miehensä, joka tästä ed. viestistä paistaa. Nollasta sataan muutamassa sekunnissa, sen sinä osaat. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset yleensä vaativat, että heitä pitäisi huomioida sängyssä, mutteivät kerro, miten sitä pitäisi tehdä. Sitten kuitenkin oletetaan, että mies osaa tyydyttää naisensa kertomatta. Varmaan joo, jos on paljon kokemusta, mutta jos ei ole..
Molempia osapuolia tulee ottaa huomioon. Itsevarmuus on sitä, että osaa ottaa ja antaa.
Olen sitä luokkaa ujo ja estynyt, että hups yksi ainoa avain voi avata koko lukon. En tiedä muistatteko, nuoremmat eivät tiedä, mutta naapurin lainaamassa Hymy-lehdessä silmiini sattui sarjassa lehden suurista sensaatioista uudelleen julkaistu Annikki Ant-Wuorisen kohuhaastattelu otsikolla "Kun helsinkiläisrouva seksipommin pudotti". Siinä oli alastonkuviakin kyseisestä rouvasta, vieressä teksti "Rakkauden papittaren 10 000 yhdyntää". Ja "En voi elää ilman miehiä", ja mitä siinä olikaan. Eihän minulla miehiä ollut monikossa, oli oma mies, mutta se mitä tämä iloinen rouva pudotteli oli minulle kuin pommi. Naisen on oltava ensi sijjassa nainen, rouva julisti ja kerto olleensa viime viikkoina sukupuoliyhteydessä useiden miesten kanssa.
Minuun tämä iski kuin häkä. Samastuin tähän rempseään rouvaan ja vapautin fantasiani, sukuvietin ja kuin taikaiskusta aloin saada syviä ja järisyttäviä orgasmeja yhdynnöissä joita ennen oli häirinnyt jonkinlainen häveliäisyys ja estymä.
Sellainen on minun itsevarmuustarinani.
Naisen itsevarmuus on siis määritelty. MAHDOLLISIMMAN monta kumppania suhteessa. Mielestäni ei mitään pahaa, mutta miehen tulee olla uskollinen. Kun nainen on rättiväsynyt reissuiltaan tultua niin on hymyillen otettava pihtaaminen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä luokkaa ujo ja estynyt, että hups yksi ainoa avain voi avata koko lukon. En tiedä muistatteko, nuoremmat eivät tiedä, mutta naapurin lainaamassa Hymy-lehdessä silmiini sattui sarjassa lehden suurista sensaatioista uudelleen julkaistu Annikki Ant-Wuorisen kohuhaastattelu otsikolla "Kun helsinkiläisrouva seksipommin pudotti". Siinä oli alastonkuviakin kyseisestä rouvasta, vieressä teksti "Rakkauden papittaren 10 000 yhdyntää". Ja "En voi elää ilman miehiä", ja mitä siinä olikaan. Eihän minulla miehiä ollut monikossa, oli oma mies, mutta se mitä tämä iloinen rouva pudotteli oli minulle kuin pommi. Naisen on oltava ensi sijjassa nainen, rouva julisti ja kerto olleensa viime viikkoina sukupuoliyhteydessä useiden miesten kanssa.
Minuun tämä iski kuin häkä. Samastuin tähän rempseään rouvaan ja vapautin fantasiani, sukuvietin ja kuin taikaiskusta aloin saada syviä ja järisyttäviä orgasmeja yhdynnöissä joita ennen oli häirinnyt jonkin
Hienoa kuulla, että vapauduit ja aloit saamaan syviä ja järisyttäviä orgasmeja. Näin miehenä ne alkavat jo 10-12 vuoden iässä joten vaikea samaistua ellei joku kerro näin upeasti asioista kuten sinä. T: ap
Juu leso ja kiimainen ku mikä 😂 totta
Vierailija kirjoitti:
Juu leso ja kiimainen ku mikä 😂 totta
Millä tavalla leso? T: ap
Vierailija kirjoitti:
Molempia osapuolia tulee ottaa huomioon. Itsevarmuus on sitä, että osaa ottaa ja antaa.
Hyvin sanottu siellä takana. T: ap
En voi sanoa, että olisin huippu, mutta ihan hyvä. Olen oppinut käyttämään lantionpohjan lihaksia yhdynnän aikana, eli puristelen miehen penistä niillä lihaksilla. :) Olen epävarma oikeastaan vain nuoltavana ollessa, koska eräs eksä näytteli häpäreilleni hampaita. En osaa vieläkään rentoutua täysin siinä.
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa, että olisin huippu, mutta ihan hyvä. Olen oppinut käyttämään lantionpohjan lihaksia yhdynnän aikana, eli puristelen miehen penistä niillä lihaksilla. :) Olen epävarma oikeastaan vain nuoltavana ollessa, koska eräs eksä näytteli häpäreilleni hampaita. En osaa vieläkään rentoutua täysin siinä.
Se on upea taito. Olen yhden kumppanin kanssa kokenut puristelun ja se on taivaallista. T: ap
Resepti epäonnistuneisiin ihmissuhteisiin. Hauskaa rallia!