Miksi tosi moni mies aloittaa keskustelun sanoilla "ootpa siro"?
Tai jollain muulla vastaavalla ulkonäköön liittyvällä kommentilla?
Kommentit (64)
Minä en ole kohdannut samaa. Yleensä aloitus on jotain muuta kuin ulkonäköön liittyvää. Sen jälkeen, jos jään juttelemaan, sattaa jonkun ajan päästä tulla kommentti siroudesta tai hoikkuudesta. Otan kommentin kehuna, enkä analysoi sen enempää mitä miehellä on mielessä.
En muista AP:n mainitsemaa fraasia käyttäneeni, mutta itse pitäisin sitä kohteliaisuuden puolella olevana henkilökohtaisuutena, eli hyvin varoen käytettäväksi tilanteen salliessa.
vrt "oletpa sinä tanakka"
Mies kuvittelee, että nainen kehrää onnesta, koska joku miespuolinen antoi hyväksynnän hänen ulkonäölleen.
🤮
Voi että yökötti, kun miehet aloittivat just jollain "hei, kaunokainen" -kommentilla. Yllättävän monella oli tarvetta sanoa jotain mun treenatusta kropasta. Keskustelu loppui aika nopeasti siihen. Etsiköön tyhjäpäänsä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Voi että yökötti, kun miehet aloittivat just jollain "hei, kaunokainen" -kommentilla. Yllättävän monella oli tarvetta sanoa jotain mun treenatusta kropasta. Keskustelu loppui aika nopeasti siihen. Etsiköön tyhjäpäänsä muualta.
Millaisesta aloituksesta sinä sitten pitäisit?
Koska nainen ei aloittanut keskustelua.
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Reiska 201cm/130kg
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Uolevi 80cm/60kg
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Sirpa 155cm/40kg
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Yrjänä 165cm/340kg
Vierailija kirjoitti:
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Sirpa 155cm/40kg
Ei se oo ollenkaan outoa. Outoa olisi jos kantaisit laastisäkkejä yksin koko päivän kahden kerroksen väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Reiska 201cm/130kg
Mulle tuli kerran yksi samoissa paikoissa käynyt ja usein katsekontaktia otellut mies juttelemaan, että näytän voimakkaalta ja tietäisinkö jotain hyviä ulkotreenauspaikkoja lähistöltä :|
Se oli sellainen, että nyt laihikselle, kun joku tulee sanomaan että näytän VOIMAKKAALTA. Sama mies yritti viimeksi viime viikolla tulla jotain jutteleen niin ignoorasin vaan.
Ei varmaan kyllä tajunnut tuo mies välttämättä, että nyt sanoi pahan!
En ole eläessäni aloittanut keskustelua noilla sanoilla. Ehkä keskustelet junttien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kerran yksi samoissa paikoissa käynyt ja usein katsekontaktia otellut mies juttelemaan, että näytän voimakkaalta ja tietäisinkö jotain hyviä ulkotreenauspaikkoja lähistöltä :|
Se oli sellainen, että nyt laihikselle, kun joku tulee sanomaan että näytän VOIMAKKAALTA. Sama mies yritti viimeksi viime viikolla tulla jotain jutteleen niin ignoorasin vaan.
Voimakas ei tarkoita lihavaa.
Harvemmin minulle niin aloitetaan keskustelu. Olen 103 kg 60v nainen.
Minkäs itselleen voivat - mun röllykkä on jalomuotoinen. Annan rapsuttaa röllykän alta, jos tuo sipsukoita ja Lidlin punatölkkikaljaa tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakas ei tarkoita lihavaa.
Tiedän, mutta en halua näyttää voimakkaalta joten minulle tuo oli lähinnä herätys siitä, että nyt on tullut pari kiloa liikaa massaa.
Ryhdikäs haluan kyllä olla ja ns. toned, mutta en VOIMAKKAAN näköinen. Tuo voimakkaan näkönen on siron vastakohta, eli lähinnä sama jos miehelle menisi sanomaan, että hey dude näytät sen verran heiveröiseltä, että osaisitko suositella jotain diileriä tai ozempic-klinikkaa tässä lähellä :D
Joo. Tosi moni mies aloittaa keskustelun noin.
Ihan varmasti.
En vaan ole koskaan itse kuullut.
"KIVA TAPA miettiä asioita"???
Ööh niinku verrattuna mihin? Näetkö aivoihin, millaisia TAPOJA ihmisillä on MIETTIÄ?