Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi moni mies aloittaa keskustelun sanoilla "ootpa siro"?

Vierailija
03.02.2025 |

Tai jollain muulla vastaavalla ulkonäköön liittyvällä kommentilla? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematonta on hankalaa kehua muusta kuin ulkonäöstä. Ehkä silloin on parempi toistaiseksi olla kehumatta lainkaan. 

No ei todellakaan ole.

Minusta sinulla on tosi kiva tapa miettiä asioita.

Mä tykkään kuinka osasit asettua toisen asemaan ja sitä kautta löysit itsellesi sopivan vastauksen, empaattisuus on kaunista.

No, on se sillon ainakin vaikeeta jos kapasiteetti ei riitä miettiä muuta kun pildeä.

"KIVA TAPA miettiä asioita"???

Ööh niinku verrattuna mihin? Näetkö aivoihin, millaisia TAPOJA ihmisillä on MIETTIÄ? 

Vierailija
22/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kohdannut samaa. Yleensä aloitus on jotain muuta kuin ulkonäköön liittyvää. Sen jälkeen, jos jään juttelemaan, sattaa jonkun ajan päästä tulla kommentti siroudesta tai hoikkuudesta. Otan kommentin kehuna, enkä analysoi sen enempää mitä miehellä on mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista AP:n mainitsemaa fraasia käyttäneeni, mutta itse pitäisin sitä kohteliaisuuden puolella olevana henkilökohtaisuutena, eli hyvin varoen käytettäväksi tilanteen salliessa.

vrt "oletpa sinä tanakka"

Vierailija
24/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvittelee, että nainen kehrää onnesta, koska joku miespuolinen antoi hyväksynnän hänen ulkonäölleen.

🤮

Vierailija
25/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että yökötti, kun miehet aloittivat just jollain "hei, kaunokainen" -kommentilla. Yllättävän monella oli tarvetta sanoa jotain mun treenatusta kropasta. Keskustelu loppui aika nopeasti siihen. Etsiköön tyhjäpäänsä muualta.

Vierailija
26/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että yökötti, kun miehet aloittivat just jollain "hei, kaunokainen" -kommentilla. Yllättävän monella oli tarvetta sanoa jotain mun treenatusta kropasta. Keskustelu loppui aika nopeasti siihen. Etsiköön tyhjäpäänsä muualta.

Millaisesta aloituksesta sinä sitten pitäisit?

Vierailija
27/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei aloittanut keskustelua.

Vierailija
28/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Reiska 201cm/130kg

Vierailija
29/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Uolevi 80cm/60kg

Vierailija
30/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Sirpa 155cm/40kg

Vierailija
31/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Yrjänä 165cm/340kg

Vierailija
32/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Sirpa 155cm/40kg

Ei se oo ollenkaan outoa. Outoa olisi jos kantaisit laastisäkkejä yksin koko päivän kahden kerroksen väliä.

Vierailija
33/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se outoa kun aamulla raksalla alotetaan sanomalla ootpä sä siro. T:Reiska 201cm/130kg

Mulle tuli kerran yksi samoissa paikoissa käynyt ja usein katsekontaktia otellut mies juttelemaan, että näytän voimakkaalta ja tietäisinkö jotain hyviä ulkotreenauspaikkoja lähistöltä :| 

Se oli sellainen, että nyt laihikselle, kun joku tulee sanomaan että näytän VOIMAKKAALTA. Sama mies yritti viimeksi viime viikolla tulla jotain jutteleen niin ignoorasin vaan. 

Vierailija
34/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kyllä tajunnut tuo mies välttämättä, että nyt sanoi pahan! 

Vierailija
35/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni aloittanut keskustelua noilla sanoilla. Ehkä keskustelet junttien kanssa?

Vierailija
36/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kerran yksi samoissa paikoissa käynyt ja usein katsekontaktia otellut mies juttelemaan, että näytän voimakkaalta ja tietäisinkö jotain hyviä ulkotreenauspaikkoja lähistöltä :| 

Se oli sellainen, että nyt laihikselle, kun joku tulee sanomaan että näytän VOIMAKKAALTA. Sama mies yritti viimeksi viime viikolla tulla jotain jutteleen niin ignoorasin vaan. 

Voimakas ei tarkoita lihavaa.

Vierailija
37/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin minulle niin aloitetaan keskustelu. Olen 103 kg 60v nainen.

Vierailija
38/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs itselleen voivat - mun röllykkä on jalomuotoinen. Annan rapsuttaa röllykän alta, jos tuo sipsukoita ja Lidlin punatölkkikaljaa tullessaan.

Vierailija
39/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakas ei tarkoita lihavaa.

Tiedän, mutta en halua näyttää voimakkaalta joten minulle tuo oli lähinnä herätys siitä, että nyt on tullut pari kiloa liikaa massaa.

Ryhdikäs haluan kyllä olla ja ns. toned, mutta en VOIMAKKAAN näköinen. Tuo voimakkaan näkönen on siron vastakohta, eli lähinnä sama jos miehelle menisi sanomaan, että hey dude näytät sen verran heiveröiseltä, että osaisitko suositella jotain diileriä tai ozempic-klinikkaa tässä lähellä :D 

Vierailija
40/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosi moni mies aloittaa keskustelun noin.

Ihan varmasti.

En vaan ole koskaan itse kuullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi