Miksi tosi moni mies aloittaa keskustelun sanoilla "ootpa siro"?
Tai jollain muulla vastaavalla ulkonäköön liittyvällä kommentilla?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tosi moni mies aloittaa keskustelun noin.
Ihan varmasti.
En vaan ole koskaan itse kuullut.
Minä en ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään.
Minä en ole kuullut kenenkään ratikkakuskin sanovan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Miksei aloittaisi, jos AP:sta huokuu sellaista energiaa, että saattaisi tykätä tuollaisesta?
Tiedäthän ne naiset jotka jaksaa aina jauhaa miten pieniä he ovat ja se on heille se identiteetin ykköspalikka? Sellaisille itsekin menisin sanomaan noin :D
Minulla on yksi sellainen kapealuinen ystävä, joka aivan joka tapaamisella ottaa jotenkin puheeksi sen miten hän on niin hoikka ja on vaan niinku niin pieni ja tämmönen hän vaan on jne. Kukaan muu ei siis kommentoi hänen tai kenenkään kehoa, mutta hänellä on tuollaista pakkomiellettä. Silloin on varmasti kannattavaa miehilläkin lähestyä tuolla tavalla kehoa kehumalla, vaikka yleensä ei kannata lähestyä millään kehon kehumisella tai kommentoinnilla (silmien kehuminen on varmaan vaarattomin alue, jos jotain haluaa kehua, ja sitten tietysti sellainen yleinen kauneus, tyyli, kiva energia yms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Minä en ole kuullut kenenkään prostituoidun sanovan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Minä en ole kuullut kenenkään astronautin sanovan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Minä en ole kuullut kenenkään teurastajan sanovan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että yökötti, kun miehet aloittivat just jollain "hei, kaunokainen" -kommentilla. Yllättävän monella oli tarvetta sanoa jotain mun treenatusta kropasta. Keskustelu loppui aika nopeasti siihen. Etsiköön tyhjäpäänsä muualta.
Millaisesta aloituksesta sinä sitten pitäisit?
Olisi voinut kommentoida lemmikeistä jotain tai vaikkapa kysyä, missä profiilikuvat oli otettu. Tai harrastuksista. Onhan noita aiheita. Turhan moni aloitti ulkonäöstä ja tyyliin neljäs viesti liittyikin sitten jo seksiin tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Minä en ole kuullut kenenkään teurastajan sanovan mitään.
Minä en ole kuullut kenenkään fysioterapeutin sanovan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet siro ja haluavat aloittaa kohteliaisuudella?
Tai todella laiha ja mies sanoo asian astetta nätimmin. - Tosin minusta ulkonäön kommentointi ei kuulu asiaan heti kättelyssä, eikä oikeastaan muutenkaan.
Joillakin ihmisillä on aina tarve kommentoida. Ei siinä jää kuin monttu auki tuijottamaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet siro ja haluavat aloittaa kohteliaisuudella?
Tai todella laiha ja mies sanoo asian astetta nätimmin. - Tosin minusta ulkonäön kommentointi ei kuulu asiaan heti kättelyssä, eikä oikeastaan muutenkaan.
Sirous on kyllä ruumiinrakenteessa, ei monetkaan ole siroja vaikka olisivat miten laihoja.
Ja se on kyllä totta, että ei ulkonäön kommentointi kuulu yleensä asiaan heti kättelyssä, eikä miehet kyllä yleisesti sellaista harrastakaan. Vaikka olisi jonkun kanssa juttuakin, niin ei ne välttämättä sano ulkonäöstä mitään. Ellei ole joku italialainen tms.
Onhan näitä. "Sinä et vielä ole 14!", "Löydätkö vaatteita aikuisten osastolta?", "Paljonko sulla on ikää?", Tuommoisen vie tuuli mennessään", "Kannattaisi syödä terveellisesti tai kuihdut kokonaan pois", ym. ym. ym.
Heitin joskus ne ihan samat kommentit takaisin ja oli mennyt esimiehelle itkemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Miksei aloittaisi, jos AP:sta huokuu sellaista energiaa, että saattaisi tykätä tuollaisesta?
Tiedäthän ne naiset jotka jaksaa aina jauhaa miten pieniä he ovat ja se on heille se identiteetin ykköspalikka? Sellaisille itsekin menisin sanomaan noin :D
Minulla on yksi sellainen kapealuinen ystävä, joka aivan joka tapaamisella ottaa jotenkin puheeksi sen miten hän on niin hoikka ja on vaan niinku niin pieni ja tämmönen hän vaan on jne. Kukaan muu ei siis kommentoi hänen tai kenenkään kehoa, mutta hänellä on tuollaista pakkomiellettä. Silloin on varmasti kannattavaa miehilläkin lähestyä tuolla tavalla kehoa kehumalla, vaikka yleensä ei kannata lähestyä millään kehon kehumisella tai kommentoinnilla (silmien kehuminen on varmaan vaarattomin alue, jos
Mä luin että kapeakaluinen :D
Kiitos samoin, on paras kiitos heille. Kannattaa lisätä myös heiveröinen ja kikattaa.
Lopettivat sen kun selvisi että minuun tekee joku jo mällitarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on miehille tärkein asia?
Nämä ukkelit ovat yleensä lässskejä
Ahaa, aphen iskee ebemmän ns. negaaminen.
M
Ihanaa olla se Leevi & The Leavingsin biisin nimeltä Sopivasti lihava -mukaisesti isorintai nen ja jättiper seinen nainen, joka on lä ski, mutta silti löysi kuuman, älykkään miehen tällaisena. Nuorempana, laihana, moni mies ihastui minuun, koska olin siro ja nuori. Nyt ei ole ehtona rakkaudelle sellaisena pikkumuiduna pysyminen, vaikka onkin aikeet tehdä muutos, omasta halusta.
Ei ne ulkonäkökehut minustakaan sovi siihen ihan heti tutustumisen alkuun. Poikkeuksiakin toki on. Lähinnä jos potentiaalisen deitin ulkoista validaatiota mankuen lässyttää jostain siroudesta, niin ei kyllä ole tähdet ihan oikeassa asennossa ja kemiat kohdallaan.
Kannattaa vaan swaipata vasemmalle aina, kun vaan pienikin vivahde, ettei toimi. Ihan oikeasti! Tämä on kaikille sukupuolille osoitettu neuvo.
Ootpa siro on viroa ja tarkoittaa "annatko pil lua?"
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Ehkäpä et sitten ole kovin siro :D