Mies taitaa hakea jostain itselleen seuraa
Mistä ihmiset hakevat itselleen naisseuraa, jos ovat suhteessa. Mietin tätä lähinnä siksi, että kuinka helppoa on järjestää treffit netin kautta?
Kommentit (14)
Järjestyykö Tinder-treffit tosta vaan, jos on jo vähän vanhempi henkilö kyseessä?
Ap
Mitä jos sinäkin soisit itsellesi pienen nautinnollisen hetken vieraan herrasmiehen hellässä huomassa?
t. HopeaNäätä50
Baarista, töistä, harrastuksista, ystävien kautta, netistä. Minulla on ollut paljon miespuolisia tuttuja, ja olen saanut aika suoraankin kuulla, että lähes kaikki miehet ovat valmiita pettämään kun tilaisuus tulee. Hauska juttu, luin jotain lehteä minkä löysin aikoinaan vintiltä, oli jostain 70-luvulta. Siinä kerrottiin miten rakastaja miehellä on hyvä juttu, ja pitää miehen hyvätuulisena, se vaikuttaa siis positiivisesti perhe-elämäänkin. Ihan oli siis lehtiartikkeli jossain ns.naisten lehdessä. Eli eipä tarvitse kauas mennä historiassa, kun täällä oli normaalia juosta vieraissa.
Sellaset on nyt pihtari-nalkuttajan mietteet.
Olen miettinytkin sitä, että pitäisikö minun vaan hyväksyä asia - oli niin tai näin, enhän siis edes varmuudella tiedä asiasta. Mutta jos olisi jotain tuollaista, että hakee seuraa, niin pitäisikö minun vaan hyväksyä asia. Mutta se tuntuu pahalta, se masentaa että toisella on/olisi muita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinytkin sitä, että pitäisikö minun vaan hyväksyä asia - oli niin tai näin, enhän siis edes varmuudella tiedä asiasta. Mutta jos olisi jotain tuollaista, että hakee seuraa, niin pitäisikö minun vaan hyväksyä asia. Mutta se tuntuu pahalta, se masentaa että toisella on/olisi muita.
Ap
Hommaa sinäkin muita miehiä. Se on nykyaikaa.
Sihteeriopiston naiset, thaihieronnat ja shemalet tarjoavat seuraa. Näille maksetaan käteisellä ettei vaimo huomaa omituista tilisiirtoa pankkitililtä..
En halua ketään muuta, haluan vain tätä yhtä, joka minulla jo on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Järjestyykö Tinder-treffit tosta vaan, jos on jo vähän vanhempi henkilö kyseessä?
Ap
Miten vähän vanhempi? Kuuskymppisenä ainakin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeriopiston naiset, thaihieronnat ja shemalet tarjoavat seuraa. Näille maksetaan käteisellä ettei vaimo huomaa omituista tilisiirtoa pankkitililtä..
Minkälaisia nämä Sihteeriopiston naiset esim on? Onko nuoria, ihan tavallisia naisia, kauniita, kaikenikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja puhelimesta työkaverin nimellä löytyvä pena onkin todellisuudessa Pirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia nämä Sihteeriopiston naiset esim on? Onko nuoria, ihan tavallisia naisia, kauniita, kaikenikäisiä?
Suurin osa nuoria, kauniita. Moni on ulkomailta, mutta joukossa paljon ihan suomalaisiakin. Laita googleen sihteeriopisto, maksullista seuraa ja kaupungin nimi, tai jos haluat shemalea, niin laita esim hakukoneeseen "shemale Helsinki" tms ja voit katsoa ihan anonyymina ja ilmaiseksi mitä tarjontaa on. Ei noihin rekistöiry asiakkaat, siellä näkyy tytöt, kuvat ja niiden puhelinnumero ja monesti hinnat.
Tee oma kuvaton deitti-ilmoitus ja vähän muuttelet tietojasi. Klikkaat "seksiseuraa". Ja - a vot! 200 ilmoitusta postissa. Puolet ukkomiehiä, jotka tilittää surkeaa liittoaan. Ties vaikka miehesikin ilmestyisi.
En tiedä, mutta threadsissa on nainen, jonka miehellä on kaksi muutakin naista. Heillä on avoin suhde ja ovat miehen luona, kun tämä avovaimo on töissä. Tällä avovaimolla ei ole miehiä.