ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
"Kyllä Hanna pääsi komentamaan siellä montulla. Huusi suu auki muille."
Olisiko mielestäsi pitänyt huutaa suu kiinni?
Minkä pituisia lenkkejä noi juoksee rinkka selässä?
Ei käy Robinille tuo tämän kauden uusi tyyli. Kun mies kiroilee, niin tuntuu kuin väkisin kiroilisi.
Vierailija kirjoitti:
1-1.5km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jotenkin iloisesti yllättynyt, että kouluttajatkin majottuu siellä kuvauspaikalla kuvausten ajan.
Lohja on niin hyvällä paikalla, että äkkiäkös sieltä kotiinsa nukkumaan ajelis. Kuitenkin koko ajan ei kaikki neljä ole paikalla.
Matiaksen kanavalla kävi selväksi, että hän Aspen oli aamupalalla. Robbari veti aamutreenejä kokeilaille. Knutti ja Lehtonen vielä nukkuu ja nyökkäsi lähirakennuksen suunttan.
Pakkohan siellä on olla paikalla, muuten voi mennä hulinaksi.
Tuotanto yleensä vastaa muusta. Esim Farmi ohjelmassa.
Ei se Pehtoori tai Susanna siellä setupissa yövy ja pidä naruja käsissä.
Tai Ketola Gustafbergissä, kouluttajat käyvät vaan kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kyllä helikopterista viskaamista.
Se budu käytettiin Einon babyshoveriin.
Ehkä kouluttajien yöpyminen on tärkeää jos järjestetään keskellä yötä lähtöjä, tai yöllä myöhään ollaan menossa ja aamulla aikaisin kuitenkin alkaa meno ja meininki.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kouluttajien yöpyminen on tärkeää jos järjestetään keskellä yötä lähtöjä, tai yöllä myöhään ollaan menossa ja aamulla aikaisin kuitenkin alkaa meno ja meininki.
Tietenkin, mutta silti siinä on jotain positiivista, että oikeasti laittavat itseäänkin likoon, eikä huuda vaan. Juoksevat mukana ja yöpyvät paikan päällä.
Vaikka kuvausaikatauluja varmasti voisi rukata siten, että kouluttajat olisi esim eriaikaan paikalla. Osa komentamassa ja toiset huilis kotona silkkilakanoilla. ;) Esim aamu - ja yötreenejä usein vetää yksi tai kaksi kouluttajaa tai mukana on niitä kommandopipoisia apukäsiä.
Mä en jotenkaan usko, että Jessica olisi pärjännyt tuolla kisassa oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-1.5km
Paaaaaaljon pitempiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy Robinille tuo tämän kauden uusi tyyli. Kun mies kiroilee, niin tuntuu kuin väkisin kiroilisi.
Eikös Robbari ollut viime kausilla se kaikista lepsoin kouluttaja? Varmaan tuotannolta tullut palautetta että "jää muiden kouluttajien jalkoihin" niin ottanut nytten paljon "uhoavamman" lähestymistavan.
Janne on tuttuun tapaan matalasävyisempi, ja näin pitäisi olla. Jos pääkouluttaja on se kuka huutaa kaikilta korvat puhki niin varmaan kokelailtakin menisi häneen uskottavuus. Sentään hieman häneltä empatiaa välittyy kokelaille.
Knutti kehui välillä ihan kunnolla montulla, Kerttua ainakin. Kiva kuulla vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Knutti kehui välillä ihan kunnolla montulla, Kerttua ainakin. Kiva kuulla vaihteeksi.
Aiheesta kehui. Silloin kun on niin, niin pitää kehua. Muuten vain raippaa ettei taas löysäillä. Kerttu tais vetää kolme voittoisaa erää.
Kenet veikkaatte että voittaa tän kisan 😃 ite oon vähän sillee että oispa nainen 🤞😄
Robin on ihana, mun lemppari 🤩 voi olla tiukka olematta ikävä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Kenet veikkaatte että voittaa tän kisan 😃 ite oon vähän sillee että oispa nainen 🤞😄
Ei tässä kisassa tule yksittäistä voittajaa, tässä jokainen yrittää läpäistä koulutuksen loppuun ja kanppailee lähinnä omia rajojaan vastaan.
Läpipäässeitä on molemmilla edellisillä kausilla ollut useampia ja niin varmasti tälläkin kaudella tulee olemaan. Niitä jolla homma jää kesken, on tietysti huomattavasti enemmän.
Tarvitsi, koska siellä on vieläkin niitä säätäjiä, jotka hyppii sinne tänne seinille ja ovat vielä k.sella kun pitäs olla stna kentällä jo!!