ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Pt on valmentaja hänkin. Ei valmentajan itse tarvitse missään huippukunnossa olla. Katsokaa nyt huippu-urheilijoiden valmentajia tai vaikka jääkiekko-jalkapallovalmentajia.
Toki onhan se hyvä jos Pt on itsekin ainakin jonkinlaisessa kunnossa, uskottavuus parempi.
Erikoisjoukkojen tehtävät ovat niin omanlaisiaan, ettei niistä nyt pidä tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Jo unen puute voi tuoda yllätyksiä, toiset pärjää vähemmällä unella kuin toiset. Saattaa tulla myös sellaista vammaa, jota ei haluta näyttää.. Jari ei varmasti mikään huonokuntoinen ole.
Hiekkamontusta näytettiin vain osa. Kuinka montaa kertaa kukin oikeasti nousi sinne ylös? Kestävyysurheilijat tekivät, ainakin aikoinaan noita hiekkakuoppaharjoituksiaan, mutta ei kukaan kahta tuntia putkeen - koska se on järjetöntä. Kukaan noista kouluttajista ei olisi ollut, nykykunnossaan, paras tuossa tehtävässä.
Riippuu ihmisestä, nostaako karjuminen motivaatiota vai ei. Sotilaan pitää aina säästää voimiaan kun mahdollista. Kun on toimittava, ei voi olla niin hapoilla ettei pysty mihinkään.
No, showta tämä kaikki on. Ihmettelen silti, kuinka kukaan tuohon ohjelmaan haluaa vai onko rahallinen korvaus niin hyvä?
Ai karmea miten pahaa teki katsoa pt Jari Sorsan menoa. :((
Kyllähän noille tuli ihan selväks, että Jessika oli soluttautuja. Ilmeisesti kerrottiin ihan suoraan. Ei tuossa ollut mitään epäselvää.
J lauta naiset oli sitkeitä! Sisua! Siinä prkl!
Mietityttää vaan miten yllättävästi ja monesti personal trainerit itse ovat noin huonossa kunnossa??
Naiset teki montulla ja valitusta ei kuulunut. Mutta se nyt noin meni miehillä? Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Se Rikun pomotus Hannalle oli tosi outo, miksi just Hanna ja mistä se ylipäätään tuli? Itse olisin tuossa tilanteessa vaatinut selityksen tuollaiselle käytökselle.
Ehkä oli saanut jo tarpeekseen Hannasta? Jospa Hanna on näyttäytynyt Rikullekin ylimielisenä siellä tuvassa? Jotenkin Hannan on tosi vaikeaa olla tuossa joukossa. Mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ai karmea miten pahaa teki katsoa pt Jari Sorsan menoa. :((
Olisivat saaneet ottaa lapun jo aikaisemmin. Näytti, että pumppu ei kestä.
Aamujumpassa jalatkaan ei noussu yhtään. Siitä näki jo. Miten voi olla vatsalihakset noin huonossa kunnossa jos jo työkseen tekee kuntopuolta????
Ase ja myymälä-tehtävä oli tylsä. Hermon pitämistä siinä mitattiin, mutta katsojalle se oli tylsä ja täysin turha kuvauspätkä.
Olenko väärässä, mutta jotenkin tuntuu, että tämä kausi ei ole niin fyysinen?
Vierailija kirjoitti:
Odotan nyt että näet loputkin jaksot ja tee yhteenveto vasta sitten..
Soluttautuja ei osallistunut motivaatiomonttuun. Yskä oli täysin tekosyy. Muutenkin ärsytti miten mollasi tätä Ömeriä. Ömer on ollut ainoa joka on esim lohduttanut muita. En ole yhtään saanut sellaista kuvaa Ömeristä mitä tämä daami sanoi. Myös mollasi naisia mikä ei ollut yllätys. Itse siellä järkyt tekoripset silmissä haukkuu muita. Ärsyttävä bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan nyt että näet loputkin jaksot ja tee yhteenveto vasta sitten..
Kommenttisi lupaa siis vielä hyvää. No katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Soluttautuja ei osallistunut motivaatiomonttuun. Yskä oli täysin tekosyy. Muutenkin ärsytti miten mollasi tätä Ömeriä. Ömer on ollut ainoa joka on esim lohduttanut muita. En ole yhtään saanut sellaista kuvaa Ömeristä mitä tämä daami sanoi. Myös mollasi naisia mikä ei ollut yllätys. Itse siellä järkyt tekoripset silmissä haukkuu muita. Ärsyttävä bitch.
Pääse jo yli! Get over it! Palautetta pitää kestää.
Riku sanoi musta ihan hyvin Hannalle, että sinun vauhti on tänään ryhmän vauhti! Hyvä Riku! Pidin jämäkkyydestä. Sitä lisää. Ei sinne ole tultu kuiskailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin yskä oli tekosyy. Etkö nyt vaan ymmärrä. Jollainhan se siinä välissä piti kutsua siitä tuvasta. Lopussa muut sai täysin tietää syyn eikä siinä jäänyt mitään epäselvää niin kuin joku aiemmin sanoi, että kaikki olisi jätetty ilmaan roikkumaan eikä kerrottu. Kyllähän luutnantti paljastettiin ryhmän edessä. Ettekö te täysin katso noita jaksoja vai miten nämä menee teiltä ohi? Sitä paitsi se oli tiedonvälitystä eikä mollausta. Lässyttääkö olisi pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Rikun pomotus Hannalle oli tosi outo, miksi just Hanna ja mistä se ylipäätään tuli? Itse olisin tuossa tilanteessa vaatinut selityksen tuollaiselle käytökselle.
Ehkä oli saanut jo tarpeekseen Hannasta? Jospa Hanna on näyttäytynyt Rikullekin ylimielisenä siellä tuvassa? Jotenkin Hannan on tosi vaikeaa olla tuossa joukossa. Mun mielestä.
No se johtuu juuri siitä ulkopuolisuuden tunteesta, jota kertoi kokevansa hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku esittää johtajaa ja Eino kuvittelee osansa olevan heitellä omituisia kommentteja.Jotenkin niin näyteltyä.Monille näyttelijöille elämä on käsikirjoitus niiden päässä, siksi niistä tulee vähän oudot vibat.
Ja voi ihkua, että Einosta tulee oikein ISÄ! Elämän suurin asia hänelle nähtävästi.
Johan on Einosta inhokki tehty, kun sitäkin pitää ivata, jos mies herkistyy kertoessaan isäksi tulosta.
Elämän suurin asia, selvästikin einoille.
No se Einon herkistyminen oli jotenkin niin feikkiä. Muutenkin tulee tunne, että esittää koko ajan jotain. Ei osaa olla aito?
Vierailija kirjoitti:
Pt on valmentaja hänkin. Ei valmentajan itse tarvitse missään huippukunnossa olla. Katsokaa nyt huippu-urheilijoiden valmentajia tai vaikka jääkiekko-jalkapallovalmentajia.
Toki onhan se hyvä jos Pt on itsekin ainakin jonkinlaisessa kunnossa, uskottavuus parempi.
Erikoisjoukkojen tehtävät ovat niin omanlaisiaan, ettei niistä nyt pidä tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Jo unen puute voi tuoda yllätyksiä, toiset pärjää vähemmällä unella kuin toiset. Saattaa tulla myös sellaista vammaa, jota ei haluta näyttää.. Jari ei varmasti mikään huonokuntoinen ole.
Hiekkamontusta näytettiin vain osa. Kuinka montaa kertaa kukin oikeasti nousi sinne ylös? Kestävyysurheilijat tekivät, ainakin aikoinaan noita hiekkakuoppaharjoituksiaan, mutta ei kukaan kahta tuntia putkeen - koska se on järjetöntä. Kukaan noista kouluttajista ei olisi ollut, nykykunnossaan, paras tuossa tehtävässä.
Riippuu ihmisestä, nostaako karjum
Monttupäivän aamujumpassa Jari ei jaksanut selinmakuulta nostella jalkojaan vuorotellen. En ymmärrä miten tuo on mahdollista terveelle ihmiselle, vai oliko siinä jotain mitä en tajunnut? Itse olen ihan pelkkä normiliikkuja mutta kyllä jalkoja jaksaisin nostella vaikka tunnin. Vaikeaa oli olla myös alaspäin katsova koira -asennossa. Siinähän ei edes tarvita juurikaan lihaksia. Siinä jopa meikä voisi olla tylsistymiseen asti.
Se vakoojana toiminut nainen ei kehunut YHTÄKÄÄN naista. Tyypillinen pick me girl. T. Isä42