ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Vierailija kirjoitti:
Taidat toki unohtaa sen, että tämä nainen piti tehtävää hyvänä ja häntä auttavana, vaikka alkuun oli järkyttynyt. Miksi sinä järkytyt toisen puolesta, vaikka hän itse piti asiaa hyvänä?
Aivan samalla lailla alun tanssia olisi sinun mielestä pitänyt jättää ohjelmaan rai veden pelkoinen, koska ei heitä olisi henkisesti saanut järkyttää? Tarkoitus on koitella henkistä kanttia. Jos lamaannut tai takaudut traumoihin, ei sitä silloin tällaiseen ole. Valitettavasti. Sen joko hyväksyy tai uhriutuu. Elämä ei tasoita muuallakaan, miksi tällaisessa, jossa haetaan mahdollisimman suurta henkistä kestävyyttä.
En ole kenenkään puolesta järkyttynyt. Pohdin vain ohjelman linjauksia ihmisten vammauttamisen suhteen, kun joku aiemmin esitti että tahallaan laitettaisiin traumataustaisia mahdollisimman ahdistaviin tehtäviin koska oikeassa tilanteessakin sinne voisi joutua. En usko tätä koska se olisi epäeettistä kaikilta kanteilta, vaikka voisikin jossain tilanteessa jotakuta myös voimauttaa.
Riku oli terävä kun huomasi jessikan tietynlaisen mietteliään laverilla makoilun ja kattoon tuijottelun kun muut puhuivat. Jessika ei siis täysin onnistunut, koska Rikulla oli ollut jonkinlainen ennakkovaisto. Poikkeava käytös oli pistänyt tupatoverin silmään.
Vierailija kirjoitti:
Riku sanoi musta ihan hyvin Hannalle, että sinun vauhti on tänään ryhmän vauhti! Hyvä Riku! Pidin jämäkkyydestä. Sitä lisää. Ei sinne ole tultu kuiskailemaan.
Minä en ymmärtänyt. Oliko se tsemppaava ja kannustava, vai passiivisaggressiivinen kommentti? Jos minulle sanottaisiin noin ryhmässä, jossa kaikkien tulisi olla ihan samalla viivalla, ottaisin sen vi**uiluna.
Hyvin kirjoitettu 1225 kommentti Einosta. Lapsella vedottiin tunteisiin. Näyttelijät osaa. Eino pyöräytti kouluttajille vuorosanat valmiiksi, ne ei voinu muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kerttu Rissanen taas valita koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku sanoi musta ihan hyvin Hannalle, että sinun vauhti on tänään ryhmän vauhti! Hyvä Riku! Pidin jämäkkyydestä. Sitä lisää. Ei sinne ole tultu kuiskailemaan.
Minä en ymmärtänyt. Oliko se tsemppaava ja kannustava, vai passiivisaggressiivinen kommentti? Jos minulle sanottaisiin noin ryhmässä, jossa kaikkien tulisi olla ihan samalla viivalla, ottaisin sen vi**uiluna.
Äläpä ota. Ota se niin, että saat johtaa joukkoa. Ei se ollut aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Tajusin suunnistustehtävän alussa, että Daniel ja Hanna olivat molemmat sekä tässä että Suuren seikkailun ekalla kaudella. Suuressa seikkailussa Hannan johtamistaidoista oli paljon puhetta, kun etenkin Latela siitä marisi. Ehkä siksi Hanna kommentoi kärkeen vähän oudolla tavalla tuosta naisen johtamisesta.
Molemmat ohjelmat on muuten kuvattu syksyllä 2024, varmaan aika peräkanaa!
Suuren seikkailun eka kausi, jossa Hanna ja Daniel olivat, kuvattiin syksyllä 2023, tämä Erikoisjoukot vuotta myöhemmin.
Olis kiva tietää, paljonko nuo kokelaat saa nukkua yhteenmenoon ja mikä on ollut pisin valveillaoloaika yhtämittaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hanna olisi sanonut Rikulle että nyt mennään sitten Riku sinun vauhtia, niin Hanna olisi haukuttu täällä maan rakoon. Vähän objektiivisuutta noihin kommentteihin. Se oli Rikulta outo heitto.
Vierailija kirjoitti:
Riku oli terävä kun huomasi jessikan tietynlaisen mietteliään laverilla makoilun ja kattoon tuijottelun kun muut puhuivat. Jessika ei siis täysin onnistunut, koska Rikulla oli ollut jonkinlainen ennakkovaisto. Poikkeava käytös oli pistänyt tupatoverin silmään.
Jälkeenpäin on helppo olla terävä.
Kerttu on vähentänyt valitusta. Taitaa sisuuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin on helppo olla terävä.
Mutta hän kertoi tismalleen oikean huomion, mikä oli myös katsojille aiemmin näytetty. Noinhan solu toimi.
Kakkonen luhistui tuvassa. Mikä sille tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hanna olisi sanonut Rikulle että nyt mennään sitten Riku sinun vauhtia, niin Hanna olisi haukuttu täällä maan rakoon. Vähän objektiivisuutta noihin kommentteihin. Se oli Rikulta outo heitto.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku on Hannaan nähden vanhempi herrasmies joten pieni ohjeistus oli ihan suotavaa. Eli mennään sitä vauhtia, että kaikki jaksavat eivätkä miehet loiki edellä kirahvin askeleella. Kyllä se näin on nähtävä.
Tämä kurssi tekis puolelle suomalaisista oikein hyvää.
Mitä ensi jaksossa tapahtuu? Oletteko jo ennakkoon katsoneet?
Eino muilutti kouluttajia koko TV-kansan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Hanna pääsi komentamaan siellä montulla. Huusi suu auki muille.
Samaa mieltä. Tottakai vanhemmuus on tärkeä ja merkityksellinen asia, mutta jotenkin tuntuu että otti tuon siinä kuulustelussa esiin ikäänkuin aseeksi, kun syyteltiin (ihan aiheesta) pelleksi ja epäiltiin motivaatiota, niin kun ottaa isyyden esille ja herkistyy, niin mitä siihen kouluttajatkaan enää voi sanoa ilman että näyttäytyy sydämettöminä ja tunteettomina julmureina? Se keskustelu oli siinä, Eino pelasi niitä kouluttajia näyttelijän lahjoillaan. Itselle tuli feikki fiilis.