Kuinka kauan olit deittisovelluksessa, kunnes löysit ensimmäisen >6kk kestäneen parisuhteen?
Mä olen ollut Tinderissä yhteensä (vasta) reilu 2 vuotta, tosin en putkeen vaan osissa, enkä ole vieläkään löytänyt ketään. Alan olemaan jo ihan hapoilla, vaikka ei kai tuo reilu 2 vuotta edes oikeastaan ole pitkä aika. En mä edes ole käynyt erityisen ahkerasti treffeillä, joten siinäkin mielessä voisin tsempata, ennen kuin ihan luovutan.
Kommentit (46)
Viikko meni nyt viimeisellä kerralla. +40 vuotiaita oli paljon toisella kierroksella.
Toivottavasti ei koskaan tarvitse hakea seuraa enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä myös kuullut juttuja, että on miehiä, jotka ovat olleet Tinderissä vuosia eikä ikinä "päässeet" treffeille tai käyneet vain muutaman kerran. Itsekin kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että on viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi aiemmin syksyllä oli hänellä lyhyt tapailu.
Itsekin sain Tinderin käytön loppuaikoina pelkkiä pelimiesten profiileja, joten en päässyt treffeille kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä myös kuullut juttuja, että on miehiä, jotka ovat olleet Tinderissä vuosia eikä ikinä "päässeet" treffeille tai käyneet vain muutaman kerran. Itsekin kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että on viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi aiemmin syksyllä oli hänellä lyhyt tapailu.
Jotenkin tuntuisi oudolta treffailla ihmistä, jonka tietää selaavan naisten profiileja vuodesta toiseen.
Yliajatteletko tätä nyt jotenkin?
En. Kyllä sellainen vaikuttaa ihmiseen, jos selaa ns.puolisokatalogia vuosikausia. Ei ole normaalia tutkailla loputtomasti kuvia ja profiileja.
Nettideittailu on kuluttavaa. Aivan erilaista kuin tavata joku vaikka baarissa ja mennä siitä treffeille.
En sano että toimii kaikilla, mutta kannattaa mahdollisimman suoraan sanoa, mitä tulevaisuudelta haluaa.
Minä laitoin että 10 vuoden kuluttua haluan olla naimisissa, äiti ja asua omakotitalossa. Toteutui.
Eikä tarvitse tulla sanomaan, että helppoa se naiselle on. Miehen minä sieltä Suomi 24-sivustolta löysin eli kyllä siinä mieskin sai seuraa. Minä ehdin tosiaan olla vain viikon-pari eikä mies paljoa pidempään. Inhottiin kumpikin koko deittimaailmaa. Haluttiin vakiintua. Helsingistä ollaan, jos se jotain merkitsee.
Niin ja ihan tavallinen mies toi mun mies on. Minun silmissä ihana, joku toinen sanoisi että ei kiitos. Ei tarvise olla kalsarimalli.
Reilut neljä vuotta meni, että pääsin yli 6 kuukautta kestäneeseen suhteeseen. Vuoden se kesti. Ennen sitä ja sen jälkeen maksimi on 5 kuukautta, jonka alkuhuuma naisella kesti. Sellaisia 3-5 kk:n juttuja on ollut useampi yhdeksän vuoden aikana. Aina alkuhuuman jälkeen jätetty, vaikka minä olisin halunnut jatkaa. Tunteeni ovat kestävää sorttia. Itse olen "jättänyt" aina jo parin tapaamisen jälkeen, kun ei ole kiinnostus riittänyt alkuhuumaankaan.
Nykyisen löysin livenä ja toivon tämän kestävän. Tunne ainakin on todella vahva. Hänellä ei ole taustaa deittisaiteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi oudolta treffailla ihmistä, jonka tietää selaavan naisten profiileja vuodesta toiseen.
Jotenkin typerä argumentti, koska kysehän tuossa voi olla vain siitä, ettei ole yksinkertaisesti riittänyt naisille omana itsenään eikä ole päässyt edes treffeille. Silti haluaa löytää kumppanin eikä siksi luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin typerä argumentti, koska kysehän tuossa voi olla vain siitä, ettei ole yksinkertaisesti riittänyt naisille omana itsenään eikä ole päässyt edes treffeille. Silti haluaa löytää kumppanin eikä siksi luovuta.
Saathan sinä olla sitä mieltä. Minä ja mun mies ollaan eri mieltä ja kas, meillä on parisuhde ja sinulla ei.
Jollei netistä löydy naista, niin kokeile muualta. Äläkä tule kysymään, että mistä muualta. Sinun se pitää tietää, missä viihdyt. Siellä ne sinunlaiset naisetkin viihtyy.
Ei ole mitään takuuta, että deittisaitilta tai Tinderistä joku löytyy. Se on vain yksi keino tavata ihmisiä.
Olen ollut Tinderissä n. 6 vuotta enkä ole löytänyt sieltä yhtäkään yli 6kk kestävää suhdetta :DD Tuossa välissä oli 5 vuoden suhde, joka sai alkunsa baarista. Kiinnostuneista ei edes ole pulaa, mutta juuri sopivaa miestä on vaikea löytää. Lienen hieman erikoinen yksilö.
En ollut ollenkaan deittisovelluksessa, ennen kuin löysin ensimmäisen yli 6 kk suhteen. Tapahtui 1980-luvulla.
5 vuotta mennyt eikä yhtään parisuhdetta.
N43
Vierailija kirjoitti:
En sano että toimii kaikilla, mutta kannattaa mahdollisimman suoraan sanoa, mitä tulevaisuudelta haluaa.
Minä laitoin että 10 vuoden kuluttua haluan olla naimisissa, äiti ja asua omakotitalossa. Toteutui.
Eikä tarvitse tulla sanomaan, että helppoa se naiselle on. Miehen minä sieltä Suomi 24-sivustolta löysin eli kyllä siinä mieskin sai seuraa. Minä ehdin tosiaan olla vain viikon-pari eikä mies paljoa pidempään. Inhottiin kumpikin koko deittimaailmaa. Haluttiin vakiintua. Helsingistä ollaan, jos se jotain merkitsee.
Niin ja ihan tavallinen mies toi mun mies on. Minun silmissä ihana, joku toinen sanoisi että ei kiitos. Ei tarvise olla kalsarimalli.
Niin joo. No ei tarvitse olla kalsarimalli, mutta jos nyt edes jollain asteikolla kondiksessa olevaa miestä etsii, joka olisi vielä ns. perusfiksu, niin vaikeaksi menee keski-ikäisenä. Mitenkään väheksymättä ja keneltäkään mitään pois ottamatta, mutta jos sitä sitten kelpuuttaa sellaisen pömppövatsaisen plösön, joka ostaa vaatteensa tokmannilta ja joka on ammatiltaan joku laatoittaja tai kiinteistöhuoltaja, niin juu kyllä löytää. Ja edelleenkään en tarkoita, että hakisin hunks-vartaloista kirurgia. Ihan että vatsa ei pömpötä vyön yli, olisi hyvä yleissivistys ja tietäisi jostain muustakin kuin moottoreiden kampiakseleista. Heitä siis todennetusti ON olemassa, mutta koska niin moni heitä juuri hakee, niin vaikea on tuollaista saada pitkään suhteeseen.
Käytin deittisovelluksia noin kymmenen vuotta. Tapaamisia taisi olla viisi
- huonoja treffejä, missä mies kireä ja vaivaantunut
- treffejä, missä mies käy päälle ensitreffeillä
Viimeisimmät alkoivat vongata seksin sijaan kohtupalveluja ja siihen vedin rajan. Mies joka vonkaa tuntematonta naista synnyttämään tämän lapset ei ole päästään terve
Lähes 20 vuotta ollut, ei yli 6kk suhteita. Välillä olen ollut vuosia poissa. Toivotonta. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo. No ei tarvitse olla kalsarimalli, mutta jos nyt edes jollain asteikolla kondiksessa olevaa miestä etsii, joka olisi vielä ns. perusfiksu, niin vaikeaksi menee keski-ikäisenä. Mitenkään väheksymättä
Korkeakoulutettu mies, eli insinööri, maisteri tai tohtori ei ole yhtään sen ihmeellisempi. Jos ei viehäty miesluonnosta rasvaisena ja pölyisenä, ei se oikeasti ihan hirveästi muutu korkea-asteelle siirryttäessä. Käärepaperi kehittyy ja menetelmät sivistyvät, mutta motiivit ja intressit pysyvät samoina
Olin kaksi viikkoa. Tästä tosin kymmenen vuotta aikaa eikä ollut Tinder tämä treffipalsta. Ilman sitä emme olisi koskaan tavanneet, sen verran erilaisista maailmoista olimme. Vieläkin yhdessä ja lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliajatteletko tätä nyt jotenkin?
Joku vikahan ihmisessä on, jos ei vuosienkaan aikana kelvannut kenellekään. Todennäköisin syy on kuitenkin silloin, että on pelimies.
Onhan myös sellainen vaihtoehto, että ei ole löytänyt sitä, mitä etsii, tai että on ollut huonoa tuuria eikä kiinnostukset ole olleet molemminpuolisia. Yksi tuttu etsi kumppania useamman vuoden, joskin tänä aikana oli sellaisia 1-3 kk:n tapailuja. Ei siinä mitään sen kummempaa ollut kuin huonoa tuuria - kesti, että osui kohdalle ihminen, josta ei alkuvaiheen jälkeen paljastunut mitään ikävää, ja jonka kanssa suhde oikeasti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin sain Tinderin käytön loppuaikoina pelkkiä pelimiesten profiileja, joten en päässyt treffeille kenenkään kanssa.
Aivan sama tilanne. Miehet alkavat jo parin viestin jälkeen kinuta FWB tmv. seuraa. Todella harvoin tulee vastaan miehiä, jotka haluaa parisuhteeseen (ikäluokassa 50+).
Kahdet treffit vuoden aikana, toonen osoittautui alkoholistiksi, toisen kanssa ei vain mitenkään synkannut.
Olen kirjoitellut miesten kanssa ja joskus menee viikkojakin, eikä treffikutsua tule ollenkaan. Ihmettelen että mikä taktiikka siinä on.
Joku vikahan ihmisessä on, jos ei vuosienkaan aikana kelvannut kenellekään. Todennäköisin syy on kuitenkin silloin, että on pelimies.