Miksi mies ikäänkuin härkkii niin kauan että suutun
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuvalottaja. Oma ex oli tuollainen. Sylki kaiken pahan olon ja huonon itsetuntonsa päälleni, ja riemastui kun sai minusta irti negatiivisen reaktion. Jälkikäteen väitti aina, että on ollut ihan rauhallinen, ja että minähän se hullu olen, kun raivosin/itkin, tmv. Harrasti myös "vitsillä" kiusaamista muiden kuullen, eli saattoi nostaa jonkun heikkoiuteni esiin muiden edessä, tietäen että se satuttaa, ja että en kehtaa suuttua. Kielsi myöskin sanoneensa niitä rumia ja ilkeitä asioita mitä sanoi, tai että ei tarkoittanut sitä mitä sanoi. En koskaan ymmärtänyt tuota, että miksi sanoo asioita joita ei tarkoita, varsinkaan kun ei ole kiihtyneessä tilassa. Mitään muuta syytä en keksinyt kuin minun manipulointi ja alistaminen, mikä on aika sairasta. Sain lopulta jostain kaivettua voimia, ja aloin kyseenalaistaa hänen käytöstään. Meillä se ainakin toimi, mutta miehen käytös jätti silti sellaiset trau
Hälyyttävä? Se on hälyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä otsikkoa. "härkkii" mitä tuo sana tarkoittaa, ei ole tavallista suomea.
härkkiä = kiusata, irvailla, nälviä, pilkata, kiusoitella, härnätä, ivata, naljailla, vinoilla, vitt*illa, ärsyttää
Jos sun ukkos pystyy tekemään nuo kaikki samalla kertaa, hän on ihmissuhdejonglööri.
Häh? Nuohan on synonyymejä keskenään. Pari sanaa ja olet kerralla tehnyt noista kaikkea.
Sanoissa on kuitenkin hienoisia eroja. Esimerkiksi kiusaaminen on aina negatiivista ja toista alistavaa, kiusoittelu voi olla myönteistä ja jopa hupsuttelulla kuorrutettu rakkaudenosoitus. Pilkkaaminen on aina sanallista, kielteistä ja toista alentavaa, härnääminen on lievempää kiusantekoa ja voi olla myös fyysistä. Vinoilu on kevyttä ja ohimenevää, usein huumorilla heitettyä läppää, vitt*ilu on raskasta ja vihaista sättimistä.
Vierailija kirjoitti:
Älä suutu, kato miten reagoi
No sehän jatkaa kiusaamista päiväkausia ja viikkokausia kunnes saa mitä tahtoo, sellaisia ne on jotka on.
Mun mies ei ymmärtäisi noin pitkää jonoa peräkkäisiä sanoja.
Niinhän sinä harhaisessa mielessäsi kuvittelet. Ei ihme, että olet yksin. Onko edes äiti jaksanut sinua?