Miten tehdään itselle korvareikä`?
mulla on toisessa korvassa reikä ja ostin sellaisen korvareittimen TEMULTA, joka maksoi ehkä 70 senttiä. Apteekista ostin natriumkloridia. nyt pitäs kai painaa se reikä läpi. Apteeekkarityttö oli ihan kauhuissaan kun sanoin että aion reittää korvan ihan itse. Luuli että menen liikkeeseen. sanoi että "pitää olla hyvin varovainen ettei tulehdu"!
onko tuo turhaa peloittelua? sanoin etten kyllä maksa 25 euroa yhdestä korvan reiityksestä liikkeessä. Pitääkö se hoitokorvis olla sitten jotain "kultaa" tai erityisainetta ettei tulehdu? vai voiko laittaa van normikorviksen TEMULTA kun sekin maksoi vain 1 euron kpl?
tv Mies maalta
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hae apteekista injektioneula. Se on ontto ja siksi leikkaa reijän mukavasti. 1,2mm reikään saa helposti korun kuin korun. Temu reijitin kuulostaa tosi epäilyttävältä
se maksaa 10 e, ehkä säästän tilanteen Bangkokiin jossa sen reiän joku tekee kadulla eurolla. tai sitten kysyn ruokajonon pummeilta apua jos joku tekaisee siinä jonossa sen reiän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt saatana mitään temuhärveliä käytä! Sitten tulehtuu aivan varmasti. Desinfioi tavallinen neula ja työnnä korvalehden läpi, jos et raaski mennä lävistäjälle tai edes ammuttaa kultasepänliikkeessä. Laita paksutappinen harjoituskoru reikään, älä desinfio ylimääräisesti jos reikä ei näytä tulehtuneelta.
Miksei Temua? Sieltä mä ostan AINA kaiken kun ei ole muuhun varaa hallituksen tukileikkausten takia. Olen sitä paitsi yh-äippä.
Siksi koska Temusta EI kannata hankkia mitään ruuan tai kehon kanssa kosketuksissa olevaa eikä varsinkaan sellaisia hygieniatarvikkeita joiden pitää olla steriilejä.
no siihen reitittimeen vaan desinfiointiainetta niin se on puhdas sitten
Alatko leikkimään Vincent VanGoghia?
Akkuporakone on kätevä, kannattaa käyttää suurinta kierrosnopeutta, niin reikä syntyy nopeasti. Eli silloin ei ole niin kivulias.
Vierailija kirjoitti:
Akkuporakone on kätevä, kannattaa käyttää suurinta kierrosnopeutta, niin reikä syntyy nopeasti. Eli silloin ei ole niin kivulias.
hemmetin vaikea tenhdä itse omaan korvaan reikää akkuporakoneella. ja taitaa reiästä tulla liian iso. mutta hiemakonetta olen käyttänyt jalkapohjien kovettumien ja halkeamisen hiomiseen. ei ole tullut moneen kuukauteen halkeamia kun ajoin santapaperilla ja hiomakoneella syksyllä tasaiseksi
Siksi koska Temusta EI kannata hankkia mitään ruuan tai kehon kanssa kosketuksissa olevaa eikä varsinkaan sellaisia hygieniatarvikkeita joiden pitää olla steriilejä.