Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa naisena kysyisit miestä näkemään , kunnes lopetat jutun?

Vierailija
03.02.2025 |

Montako kieltäytymistä katsot läpi sormien? Kieltäytymisille mies toki keksii lukuisia syitä. Uskotko syyt ja kysyt aina uudelleen? Milloin tulee stoppisi, jos mies kieltäytyy aina?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
42/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on se, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän ehdottaa. Periaatteessa minäkin voin kuitenkin kerran ehdottaa tapaamista. Jos mies ei reagoi tähän suostumalla tai ehdottamalla itse korvaavaa ajankohtaa, hän joko ei ole kiinnostunut tai sitten on tilannetajuton pälli eli unohdan koko jutun. 

Voin kuvitella, että jossain tilanteessa saattaisin sortua kysymään toisen kerran. Mutta kolmatta kertaa ei todellakaan ikinä tulisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtän

Vierailija
44/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun cringettää ku oon ite ollu niin aktiivinen mun suhteessa, jonka löysin Tinderin kautta. Oon pyytäny miestä viettää enemmän aikaa mun kanssa ja kaikkea. Ei se ainakaan sanonut suoraan, että kaipaa suhdetta, jossa ei olla kovin tiiviisti yhdessä vaan sanoi voivansa muuttua. Aika tyhmää minulta näin jälkikäteen katsottuna, no kyllä se siskokin siinä yllytti.

Jätin sen kerran ja se pyysi mua takas joku kuukausi sen jälkeen. Nyt ollaankin oltu enemmän yhessä. Saa nähä mihin tää johtaa.

Vierailija
45/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh

Vierailija
46/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörrä 0

Vierailija
47/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kerran, mutta vain jos saan fiiliksen, että mies on ujo. Jos mies ei vaikuta ujolta, niin en kysy kertaakaan.

Kerran olin niin tyhmä, että kysyin kolme kertaa. Toisaalta se oli vähän tuon miehenkin vika, kun ensin vastasi: "tietty voidaan tavata, mutta katsotaan aikaa tarkemmin parin viikon päästä, kun joulun pyhät ovat menneet". Odotin josko mies olisi ehdottanut itse, kun viestittelimme kuitenkin lähes päivittäin, mutta ei hän ehdottanut, joten otin asian itse uudestaan puheeksi. Siihen vastasi: "ainiin se, olin unohtanut. Jos ilmoitan tässä parin päivän sisään, kun pitää katsoa kalenteria, kun juuri nyt olen kiireinen". Ei ilmoittanut mitään ja lopetin kysymästä. Hän kuitenkin jatkoi viestittelyä, joten jossain vaiheessa ehkä 1,5 kk päästä vielä kerran kysyin, vaikka tiesin, että ei se varmastikaan kuitenkaan tule tapahtumaan. Siihen vastasi: "no sovitaan, että ei tavata, niin meidän ei tarvitse miettiä asiaa, ja jos me joskus tavataan, niin sovitaan siitä sitten erikseen". Huh, olisiko vaan voinut jo ekalla kerralla vastata, että ei halua tavata.

Vierailija
48/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että kerran, mutta vain jos saan fiiliksen, että mies on ujo. Jos mies ei vaikuta ujolta, niin en kysy kertaakaan.

Kerran olin niin tyhmä, että kysyin kolme kertaa. Toisaalta se oli vähän tuon miehenkin vika, kun ensin vastasi: "tietty voidaan tavata, mutta katsotaan aikaa tarkemmin parin viikon päästä, kun joulun pyhät ovat menneet". Odotin josko mies olisi ehdottanut itse, kun viestittelimme kuitenkin lähes päivittäin, mutta ei hän ehdottanut, joten otin asian itse uudestaan puheeksi. Siihen vastasi: "ainiin se, olin unohtanut. Jos ilmoitan tässä parin päivän sisään, kun pitää katsoa kalenteria, kun juuri nyt olen kiireinen". Ei ilmoittanut mitään ja lopetin kysymästä. Hän kuitenkin jatkoi viestittelyä, joten jossain vaiheessa ehkä 1,5 kk päästä vielä kerran kysyin, vaikka tiesin, että ei se varmastikaan kuitenkaan tule tapahtumaan. Siihen vastasi: "no sovitaan, että ei tavata, niin meidän ei tarvitse miettiä asiaa, ja jos me

Pellemies

Vierailija
49/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Jos mies sen jälkeen ei hyvin pian itse ehdota tapaamista, niin se on sitten siinä. Ihan sama onko oikeita syitä vai tekosyitä, kiinnostunut ihminen yrittää kyllä löytää aikaa tapaamiselle vaikka se olisi lyhytkin. En minä sellaisellakaan miehellä mitään tekisi, jonka elämä on oikeasti niin kiireistä että siihen ei mikään tapaaminen mahdu vaikka pari kertaa sellaista kysyy.

Vierailija
50/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti. Jos mies sen jälkeen ei hyvin pian itse ehdota tapaamista, niin se on sitten siinä. Ihan sama onko oikeita syitä vai tekosyitä, kiinnostunut ihminen yrittää kyllä löytää aikaa tapaamiselle vaikka se olisi lyhytkin. En minä sellaisellakaan miehellä mitään tekisi, jonka elämä on oikeasti niin kiireistä että siihen ei mikään tapaaminen mahdu vaikka pari kertaa sellaista kysyy.

Olet oikeassa

Vierailija
51/52 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/52 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, jos kieltäytyy, syyhyn X vedoten eikä itse ehdota toista tapaamis aikaa niin jätän jutun siihen. Jos kiinnostaisi, niin näkisi vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi