Kerroin naistenillassa, että annan miehelleni ihan niin paljon kuin haluaa
Mulla on sellainen periaate vaimona, että en nalkuta ja olen valmis seksiin aina. Yleensä haluan itsekin, mutta ei ole iso vaiva joskus miellyttää pelkästään toista.
En arvannut sitä "kohinaa" mikä tästä syntyi ja jouduin ihan hirveästi puolustelemaan tätä ideologiaa, vaikka sekä mieheni että minä ollaan tyytyväisiä suhteessamme. Nalkutukseen ei ole aihetta, koska mieskin katsoo sormien läpi mun vikoja (shoppailuriippuvuus, mukavuudenhalu, harrastuksiin uppoutuminen, henkisen tuen tarve pikkujutuissakin...).
Kommentit (64)
Ei ole provo vaan ihan meidän elämää. Uskon, että moni muu ajattelee samoin. Siitä ei vaan saa puhua ilmeisesti. Ap
Ei ole mitään asiatonta tai ihmeellistä. Että siitäkö voi keskustella, että joku ei halua enää ikinä parisuhdetta (peukkuja lähes 300), mutta tätä näkökulmaa sitten paheksutaan. Ap
Selittäkää joku mulle, että minkä takia nainen joka sanoo että "en ikinä enää halua olla miehen kanssa" on yhtään sen parempi kuin nainen joka sanoo että "haluan että molemmat ovat suhteessa tyytyväisiä"?
No oletpa valinnut erikoiset ystävät jos tuo aiheuttaa heissä mitään reaktioita. Mistä löysit heidät?
Itsekin olen valmis aina seksiin ja mies saa aina jos ei ole jotain erittäin pätevää syytä olla harrastamatta seksiä (esimerkiksi olen todella kipeä.) Mutta en minä kyllä meidän seksielämästä puhu edes ystäville, kun asia ei kuulu heille ja kunnioitan miestä sen verran että tiedän ettei noista asioista kannata puhua muille.
Olisit nyt vielä laittanut, että naisena naistenillassa.
Se sulta unohtui tällä kertaa, höpsö!
Kyllä me kavereiden kanssa saatetaan puhua parisuhteeseen liittyvistä asioista.
Keskustelu lähti liikkeelle siitä, että yksi kaverini ei ole touhuillut miehensä kanssa pariin kuukauteen ja sanoin, että voihan hänkin joskus ihan toisen mieliksi ryhtyä.
Tästä keskustelu käynnistyi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo vaan ihan meidän elämää. Uskon, että moni muu ajattelee samoin. Siitä ei vaan saa puhua ilmeisesti. Ap
Meillä sama, ajattelin jo ennen puolison löytämistä etten halua kiusata miestäni pihtaamalla. Harmi vain että miehellä on pienemmät halut, mieluusti antaisin ja ottaisin enemmänkin....
Eiköhän niitä mietityttänyt se, että miehesi on jo nainut koko porukan läpi ja sinä hehkutat, miten olet aina valmis antamaan. Luulin että antaja-ottaja -parisuhteet jäivät jonnekin 90-luvulle.
Jos olisikin totta, niin alat pihtaamaan. Puolisoni puhui aikoinaan vähän samaan tyyliin. 10 vuotta nyt ilman seksiä. Haluja minulla olisi, mutta eihän nainen minusta välitä. Tulee vielä nukkumaan päivävaatteissa, etten voi koskettaa paljasta ihoa. Jos yritän viedä käden intiimialueille, niin lyö.
Ihana elämä ap:n kaltaisen naisen kanssa.
Ihmettelen kavereitasi minäkin. Onko heillä sitten ajatus, et tahallaan/muodon vuoksi/valtapelin vuoksi on hyvä pihdata?
Me jutellaan ystävieni kanssa seksistä hyvin avoimesti, toki ei kaikkea, eikä tietenkään jaeta niitä kenellekään.
Meillä jo lähes 30 yhteistä vuotta takana ja aikuiset lapset. Ei ole syytä pihdata. Ap
Osa takertuu nyt tuohon "antaa"-sanaan. Ei ole aina pakko, koska se ei ollut se pointti.
molemmat annetaan, mut en vetänyt hernettä
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kavereitasi minäkin. Onko heillä sitten ajatus, et tahallaan/muodon vuoksi/valtapelin vuoksi on hyvä pihdata?
Me jutellaan ystävieni kanssa seksistä hyvin avoimesti, toki ei kaikkea, eikä tietenkään jaeta niitä kenellekään.
Kohina syntyi itse asiassa enemmän siitä, että en nalkuta. Miehelläni on kivat oltavat omastakin mielestään. Pysyy hyvillä ja virkeänä mielin kun saa seksiä, ikäähän meillä on jo 50v.
Useimmat kaverit eronneet siellä n. 40v. eikä ole sama tilanne kuin meillä niin varmaan siksi eri näkemyksiä. Ap
Juu, mies antaa minullekin. Voi Herran jestas teitä. Ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan. :-) Ap
Ap on samantyylinen kuin se yksi urho, joka tiesi miten nainen tyydytetään
Kaipaat henkistä tukea pienissäkin asioissa :D
Olipas aika outoja ystävättäriä. Minä pidän miehen virkeänä, kun halua hiukan useammin kuin hän. Ei ole koskaan kieltäytynyt, kun teen hänelle seisokin. Keinovalikoimassani on toki hyväilyt ja pallien suutottelu, mutta ei suikkaria. Yksi erikoisuuteni on kostuttaa sormi pimpissä ja pyyhkiä se hänen nenäänsä, jopa sieraimiin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Saapiko laittaa poistoon?
Poistohullu?
Asiaahan tuo on.
Saapiko laittaa poistoon?