Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaa, kokemuksia

Vierailija
02.02.2025 |

Jostain syystä katosi edellinen ketju missä kerroin että maailman kostein tyttö jonka oon tavannut, oli Thaimaassa, jo illalla nussittiin pari kertaa, hän jäi tietysti yöksi ja aamulla mua alkoi panettamaan taas ja hinkkasin häntä. Tyttö oli ihan märkänä, en ole ikinä yhtä märkää tyttöä kokenut, sitten pantiin ja minä uskon että hän sai orgasmin, oli niin kovat kouristelut, ei sanut kullia irti pillusta, ennen kuin se veltostui. Hänelle jäi jokin kouristus päälle, oli niin tiuka ote.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin tyttöä Thaimaassa myös paljaalla, hän sai orgasmin, ihan uskomattomat koristukset, seuraavana iltana hän kysyi onko mulla kondomia, mutta kesken hommien hän sitten sanoi että jos haluat ottaa sen pois, Vahinkohan on tapahtunut kun eilen oltiin ilman. Sitten pantiin momena iltana ja yönä.

Vierailija
2/3 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tuoda tuo äärimmäinen tyhmyys ihan julki! Parasta kaikille, jos ostatte vain menolippuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olivat feikkinaisia, niillä on umpisäkki siellä, ja superkosteus tulee suposta jonka ne asiakkaan huomaamatta tunkevat sinne, se sulaa voiteeksi sinä aikana kun feikkinainen "sukee" asiakkaan, ja siiten vasta "fukee" liukkaalla kokollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme