Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpputorien varastelevat asiakkaat

Vierailija
02.02.2025 |

Miksi eivät ryöstä jalokiviliikettä, pankkia, arvokuljetusautoa tai taidegalleriaa, miksi käyvät kirpputoreilla varastamassa. Arvostan enempi näitä ryöstöjenstä eteen helvetinmoista vaivaa nähneitä eikä näitä perkeleen pikkutekijöitä jotka pöllivät 3-5 euroan tuotteita kirpputoreilta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vie puhtaita, hyviä vaatteitani haiseville kirppiksille. Myyn netissä. Kauppa käy: "aika tavaran kaupihtee". 

Annan alennusta, kun selkeästi kysytään  tai ehdotetaan reippaasti sopivaa hintaa &  kirjoitetaan nimi viestiin. 

On toiminut hyvin tähän asti. 

Kaikenmaailmankierotkeppijalateikiitos

Tuostakin tyylistä myydä olen kuullut ihan kaikenlaista enkä suinkaan vain hyvää, kustannukset suuremmat kuin kirpputoritoiminnassa.

Vierailija
42/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo millaista tavaraa ja vaatetta kirppareilla myydään, niin jos sen kahden markan paitulin joku oikeasti kokee tarpeen ihan varastaa, niin kyllä se tarpeeseen menee. Toivon lämpimästi, että sillä varkaalla menisi jossain kohtaa elämässä vähän paremmin ja toivottavasti se kahden markan paita sitten häntä lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea käsittää sitä, että joku ihan oikeasti varastaa kirpputorilta. Mitä nämä varkaat yleensä vie sieltä, tuskin ainakaan mitään muutaman euron vaatteita?

Vierailija
44/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaat eivät ajattele sitä että joku voi myydä niitä tavaroita ihan siksi että saa rahaa ruokaan. 

Jos ei ole rahaa ruokaan, niin ei silloin kannata kivijalkakirppiksellä myydä. 

Laittaa ne pöytävuokrarahat mieluummin ruokaan ja myy ilmaiseksi netissä.

Vierailija
45/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrä katsomassa muiden tuotteet. Joskus ne on "eksyneet" väärään pöytään ja hintalappukin vahingossa vaihtunut...

Minun tavaroissani vaihtuu hintalaput usein kun myyn siellä siihen hintaan että menee kaupaksi.  Näkyy toiset "ammatti" myyjät ostavan ja laittavat "oikean" hinnan. 

Voi olla itse kirppiksen omistaja joka ostaa ne ja myy kalliimmalla. 

Omistajallahan on hyvin aikaa tarkkailla mitä muut myy