Kirpputorien varastelevat asiakkaat
Miksi eivät ryöstä jalokiviliikettä, pankkia, arvokuljetusautoa tai taidegalleriaa, miksi käyvät kirpputoreilla varastamassa. Arvostan enempi näitä ryöstöjenstä eteen helvetinmoista vaivaa nähneitä eikä näitä perkeleen pikkutekijöitä jotka pöllivät 3-5 euroan tuotteita kirpputoreilta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on helppoa. Vaatekaupassa on yllättävän tarkat kyyläys systeemit, kirpparilla ei. Ostaisin kyllä jos olisi rahaa, mutta nykyään kirppareillakin on markettihinnat.
En mitään jalokiviliikkeitä aio ryöstää, en elätä itseäni varastamisella. otan vain mitä tarvitsen.
Mä olen köyhyysrajan alapuolella toimeentulotuella eikä mulla todellakaan ole varaa edes ruokaan, jota ihminen tarvitsis.
En kyllä silti ikinä varastaisi kirpparilta kun tiedän minkä työn se pöydän puljaaminen vaatii ja se pöydän pitäminenkin on nykyään kallista. Jos ei ole varaa edes siihen kirpparikamaan, niin sit en osta enkä ylipäätään mene sinne.
Jos tarvitsisi niin mieluummin mä sen kaupan tai jalokiviliikkeen rosvoaisin. Eiköhän niillä ole vakuutuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos parin euron tavaran vie joku? Se menee tarpeeseen ja rahallinen tappio on mitätön.
No vie omat tavarasi kirppikselle ilman hintalappua, kun kerran niin mitättömiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on helppoa. Vaatekaupassa on yllättävän tarkat kyyläys systeemit, kirpparilla ei. Ostaisin kyllä jos olisi rahaa, mutta nykyään kirppareillakin on markettihinnat.
En mitään jalokiviliikkeitä aio ryöstää, en elätä itseäni varastamisella. otan vain mitä tarvitsen.
Siis mitä kirpparipöydissä on mitä ehdottomasti tarvitset? Luulet ettei ne myyjät tarvitse sitä rahaa?
Ei siellä käsittääkseni ruokaa saa myydä. Jollain jalokiviliikkeellä muutama satanen ei tunnu missään, yksityisen kirpparipöydän pitäjälle se vitonenkin voi olla tärkeä ja sen eteen on nähty vaivaa.
Esim. tarvitsin ehdottomasti uuden takin, eikä vaatejaossa ole koskaan tarjolla mitään ulkovaatteita. En oikeastaan tunne sympatiaa noita ihmisiä kohtaan.jotka myyvät käytettyjä tavaroita uusien hinnalla, eli mistään vitosista ei puhuta. Ja jos se vitonenkin on tärkeä, niin kannattaa pitää parempi huoli omaisuudestaan ettei joku varasta.
Varastelun takia en enää ota kirppispöytää vaan myyn paremmat tavarat Torissa ja huonommat annan suoraan hyväntekeväisyyteen. Hälyttimistä huolimatta vaatteet katoaa ja varastettiin jopa iso matkalaukku joka on ollut pakko vetää kassan ohi ihan näkyvillä. Liekö varas sanonut omakseen ja se on uskottu tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos parin euron tavaran vie joku? Se menee tarpeeseen ja rahallinen tappio on mitätön.
Tolla puheella oikeutat varastamisen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksinhuoltajana joskus aikoinaan rahasta tiukkaa, ja yritin hankkia elämiseemme rahaa viemällä kirpparille tavaroita myyntiin. Joku sitten pölli multa uudehkon pellavanvärisen H&M-neuleen sieltä. Oli mun pöydän kallein tuote, koska oli vaatteista uusin. Oli vika kerta, kun menin kirpparille mitään myymään. Ennemmin sitten säästän käyttämällä itse vaatteeni loppuun asti. Ap on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen köyhyysrajan alapuolella toimeentulotuella eikä mulla todellakaan ole varaa edes ruokaan, jota ihminen tarvitsis.
En kyllä silti ikinä varastaisi kirpparilta kun tiedän minkä työn se pöydän puljaaminen vaatii ja se pöydän pitäminenkin on nykyään kallista. Jos ei ole varaa edes siihen kirpparikamaan, niin sit en osta enkä ylipäätään mene sinne.
Jos tarvitsisi niin mieluummin mä sen kaupan tai jalokiviliikkeen rosvoaisin. Eiköhän niillä ole vakuutuksetkin.
Omapa on päätöksesi. Itse otan vain sen mitä tarvitsen, en ylimääräistä enkä myy mitään eteen päin. Jos raha on motiivina niin löytyy kyllä helpompiakin tapoja hommata rahaa kuin jalokiviliikkeen rosvoaminen esim. Tori.fi huijaukset eikä tarvitse edes kotoa poistua.
Meilläpäin kävi ilmi, että naapuri varastelee kirppiksiltä kaikenlaista ja myös kavereittensa kotoa koriste-esineitä. Se oli noloa. Mieskin siinä rytäkässä lähti, kun häntä hävetti muijansa toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on syntyjään varkaita.
Miehet varastavat yleensä työnantajaltaan !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehtaisi edes käydä r e t a r d i kirppiksillä
Juuri sinunkaltaiset siellä käyvät pöllimässä.
En asioi r e t a r dien kanssa kuten persujen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle mielelläni tämän kommentin perusteella ostaisin vaikka pussin täynnä ruokaa, veloituksetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on syntyjään varkaita.
Miehet varastavat yleensä työnantajaltaan !!
Älkää aloittako taas tuota miehet vs naiset asetelmaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kirpparipöydissä on mitä ehdottomasti tarvitset? Luulet ettei ne myyjät tarvitse sitä rahaa?
Ei siellä käsittääkseni ruokaa saa myydä. Jollain jalokiviliikkeellä muutama satanen ei tunnu missään, yksityisen kirpparipöydän pitäjälle se vitonenkin voi olla tärkeä ja sen eteen on nähty vaivaa.
Esim. tarvitsin ehdottomasti uuden takin, eikä vaatejaossa ole koskaan tarjolla mitään ulkovaatteita. En oikeastaan tunne sympatiaa noita ihmisiä kohtaan.jotka myyvät käytettyjä tav
Pitäiskö sinun hakea jotain apua tuohon numeraaliseen surkeuteesi. Aloituksessa kirjoitettiin 3-5 euron hinnoista jotka nekin kelpaavat varkaille, mistä saat jopa käyttämättömiä tuotteita tuohon hintaan. Jos noin tiukkaa tekee, mene ihmeessä sinne kirpputorille varastelemaan, eihän noin saatanan tyhmälle oikein voi muuta suositella enää!
Vierailija kirjoitti:
Varastelun takia en enää ota kirppispöytää vaan myyn paremmat tavarat Torissa ja huonommat annan suoraan hyväntekeväisyyteen. Hälyttimistä huolimatta vaatteet katoaa ja varastettiin jopa iso matkalaukku joka on ollut pakko vetää kassan ohi ihan näkyvillä. Liekö varas sanonut omakseen ja se on uskottu tuosta vaan.
Mulla hävis paljon tavaraa kassan ohi ja tosiaan oli ne varashälyttimet laitettu kaliimpiin tuotteisiin. Mulla oli pöydässä ihan alle vitosellakin hyvää tavaraa, mutta muutama kalliimpi. Tarkoitus oli tosiaan myydä Torissa, jos tuolla ei mene.
Eipä oikein omistajan selitys mennyt läpi, ettei huomattu. Hälyttikö ne laitteet edes?! Uhkasin tehdä rikosilmoituksen omistajista. Myy hyödyttömiä hälyttimiä. Saa maksaa niiden "vuokran" takas. Ensin ei maksanut, mutta sitten sanoin, että teen rikosilmoituksen. Saa poliisi tulla kattomaan, että miten ne toimii. Sain rahat, myös pöytävuokran takas. Jäi sen verran korpeemaan ja mietityttämään, että tein rikosilmoituksen silti. Kyllä siellä jotain tutkitaa käytiin tekemässä ja haastatteluita. Hyvä. Mitäs eivät hoida asioitaan kunnolla. Liikkeenpitäjän vastuullahan siellä ne muiden tavarat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla hävis paljon tavaraa kassan ohi ja tosiaan oli ne varashälyttimet laitettu kaliimpiin tuotteisiin. Mulla oli pöydässä ihan alle vitosellakin hyvää tavaraa, mutta muutama kalliimpi. Tarkoitus oli tosiaan myydä Torissa, jos tuolla ei mene.
Eipä oikein omistajan selitys mennyt läpi, ettei huomattu. Hälyttikö ne laitteet edes?! Uhkasin tehdä rikosilmoituksen omistajista. Myy hyödyttömiä hälyttimiä. Saa maksaa niiden "vuokran" takas. Ensin ei maksanut, mutta sitten sanoin, että teen rikosilmoituksen. Saa poliisi tulla kattomaan, että miten ne toimi
Hyvä kirjoitus. Ihmettelenkin miksi kirpputorien pitäjät kuvittelevat, että varastelun riskin ottaa yksin asiakas, on heidän tehtävä laittaa tori toimimaan siten, että tuotteita ei varasteta eikä istuta ja kytätä puhelinta kun porukka kiertää ympäri taloa. Olishan se jumalauta hauskaa jos joutuisi vielä poliisin sotkimaan kirpputorivarkauksiin, hoh hoijaa joo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tarvitsin ehdottomasti uuden takin, eikä vaatejaossa ole koskaan tarjolla mitään ulkovaatteita. En oikeastaan tunne sympatiaa n
Olipas tunteellinen vastaus. Pointtini oli se, että käytetty tuote kirpparilla on usein saman hintainen kuin kaupassa uusi, toivottavasti nyt ymmärsit.
Vierailija kirjoitti:
Kierrä katsomassa muiden tuotteet. Joskus ne on "eksyneet" väärään pöytään ja hintalappukin vahingossa vaihtunut...
Minun tavaroissani vaihtuu hintalaput usein kun myyn siellä siihen hintaan että menee kaupaksi. Näkyy toiset "ammatti" myyjät ostavan ja laittavat "oikean" hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tarvitsin ehdottomasti uuden takin, eikä vaatejaossa ole koskaan tarjolla mit
Mene nyt jo muualle sekoilemaan, kulje alasti mikäli ei rahaa ole ja lopeta varastelu!
En vie puhtaita, hyviä vaatteitani haiseville kirppiksille. Myyn netissä. Kauppa käy: "aika tavaran kaupihtee".
Annan alennusta, kun selkeästi kysytään tai ehdotetaan reippaasti sopivaa hintaa & kirjoitetaan nimi viestiin.
On toiminut hyvin tähän asti.
Kaikenmaailmankierotkeppijalateikiitos
Varmaan millään parin euron rätillä ei huumeiden käyttöä kustanneta. Ja ne nistit on niin laiskoja että ryöväävät kenet tahansa keneltä vois isompi summa irrota.
Exä pölli joskus mun lääkkeet rahapulassaan ja niistä on saanut kadulla ihan hyvän summan. Ei se olis mitään muuta jaksanut mistään summasta tehdä.