Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla, vaikka olisit hikinen?
Kommentit (33)
Ei. En mene salille juttelemaan enkä tutustumaan ihmisiin.
Miksi mä nyt hikinen olisin? Kuntosalilla?
Sellaisesta käytöksestä saa ainoastaan peräsuolenlaskeuman. Ei minua.
Sinulla siis moni suhde alkanut salilla?
En ole siellä etsimässä parisuhdetta.
ÄLÄ tule juttelemaan, kiitos.
Ikäänkuin hiki olisi este jollekulle tai rasvaiset hiukset, ponnari, meikaamattomuus, kuukautiset, finni nenänpäässä...
Olisihan se outoa. Toki riippuu pitkälle siitä, että olenko jo tottunut ympäristössä kyseisen henkilön olemassaoloon. On helpompi jutella myös kesken treenin kasvotustun kanssa, jonka tietää vakkaritreenaajaksi kuin salille juuri ilmestyneet tyypin kanssa, jonka on nähnyt aiemmin pariin otteeseen lipevästi imarrellen juttelevan jo useammalle. Tulen pääasiassa treenaamaan, mutta satunnaisia keskusteluja olen kyllä puhellut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kuntosalilla hiki tule?
Eikö? Miksi ei?
Kyllä, ja se olisi jopa toivottavaa.
Olen hikinen myös "sieltä" ihan sinua varten.
Ainahan kuntosalilla jutella saa.
Mulla on kuulokkeet korvilla. Päättele siitä. Olen siellä treenaamassa, en etsimässä juttuseuraa.
Mielellään ei. Joku tuttu joskus jutellut mutta harvoin osuu tuttuja samaan aikaan. Onneksi.
Kuntosalilla käynti on minulle yksilönä oma juttu, ei kiinnosta muut, niiden asiat, enkä halua jutella muille.
Mulle saisi tulla, mutta ymmärrän ettei kaikki tätä halua. Ja samaa mieltä niin kuin joku aiempi sanoi, että jos olisi joku vakiokasvo niin tuntuisi luontevammalta keskustelu.
Joku juttu siinä on että kaikki änkeää juttelemaan juuri silloin kun on hikinen ja hampaat pesemättä ja tukka kampaamatta. Sitten kun kaikki on kunnossa niin kukaan ei tule, ikinä.
Ei kai sitä kieltääkään voi?