Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet kokevat ekan kerran jo 14-vuotiaana

Vierailija
02.02.2025 |

Nykyään on ilmeisesti aika yleistä että varsinkin monet tytöt harrastavat ensimmäisen kerran seksiä jo siinä 14-vuotiaana. Omat lapset alkavat lähestyä tuota ikää, ja koko ajatus tuntuu tosi oudolta. Lapseni ovat todellakin lapsia. Itse melkein leikin tuossa iässä seksileikkejä barbeilla. 

Voiko peruskouluikäisten seksisuhteet toimia missään oloissa? Kuinka olette niihin vanhempina suhtautuneet? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja mies kokee ensimmäisen seisokin/oijgasmin, noin12v ikäisenä"

Millainen sää teidän planeetallanne on ja mikä sai teidät kiinnostumaan maa-planeetan asukkaista?

Vierailija
22/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap ulvahti: "Voiko peruskouluikäisten seksisuhteet toimia missään oloissa?"

Mikä tuo ikähaarukka on? 7v - 17v, niinkö? Ihminen ei kykene rakastelemaan ennen kuin on "tullut ikään", eli ennen kun on tullut seksuaaliseksi. Siinä vaiheessa, noin10v ikäisenä, naisella alkaa kuukautisvuoto, ja mies kokee ensimmäisen seisokin/oijgasmin, noin12v ikäisenä.

Tyttö, joka oli saman ikäinen kuin minäkin, n. 22 vuotias, ja jonka kanssa yritin rakentaa seurustelua, kertoi että oli ollut vaginaalisessa yhdynnässä 8-vuotiaana, tietenkin kuitenkin ilman orgasmia, mutta ihan omasta halustaan. Kynis.mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella joidenkin mielestä ihan ok, että ala tai yläasteikäiset harrastaa seksiä, nehän on kaikki alaikäisiä oli niillä menkat just alkaneet tai ei!

Vierailija
24/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli 15v ja poika 16v sähläämistä koko homma aluksi. Olimme 1,5v yhdessä ja alkoi nautintokin tulla pikku hiljaa. Olin kyllä sormettanut jo14 ikäisenä orgasmeja itselleni mutta, olihan se mahtava saada eka pojan naidessa minua. Ajan kuluessa lempiasennoksemme tuli takaapäin. Nautin vieläkin takaapäin saadessani ja orgasmi tulee helposti. Mikaela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi