Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet kokevat ekan kerran jo 14-vuotiaana

Vierailija
02.02.2025 |

Nykyään on ilmeisesti aika yleistä että varsinkin monet tytöt harrastavat ensimmäisen kerran seksiä jo siinä 14-vuotiaana. Omat lapset alkavat lähestyä tuota ikää, ja koko ajatus tuntuu tosi oudolta. Lapseni ovat todellakin lapsia. Itse melkein leikin tuossa iässä seksileikkejä barbeilla. 

Voiko peruskouluikäisten seksisuhteet toimia missään oloissa? Kuinka olette niihin vanhempina suhtautuneet? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkoisa sähellystä tuoni ikäisten "seksi".

Vierailija
2/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Oma seksikokemus tuonikäisenä oli, että vanhempi poikaystävä vonkasi, en yhtään tuntenut mitään "halua" mutta menin sitten hölmöyksissäni riisumaan itseni ja poika vierelle. No ei siinä mitään tapahtunut, paitsi vanhemmat tulivat yllättäen himaan, heittivät pojan ulos vaatteinen, ja sitten isä löi niiin että pyörryin.

Ihme että näin vuoskymmenten jälkeen seksi maistuu ylihyvin, taidan olla tehty jostain teräksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on harhainen, naiset alkavat rakastelemaan pian sen jälkeen kun he tulevat hedelmällisiksi, siinä 10v - 12v ikäisinä, silloin heidän libidonsa/himonsa on kuumimmillaan kuin koskaan elämänsä aikana.

Jon vanhoilliset vanhemmat kahlitsee nuoren naisen kotiin niin ettei tämä voi tutusta seksuaalisuuteensa eikä voi oppia ymmärtämään seksuaalisuuttaan, tulee hänestä kylmä nainen koko loppuiäkseen, hän ei koskaan voi kokea seksuaalista nautintoa siten kuin luonto on sen tarkoittanut.

Vierailija
4/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli aloittanut kanssa jo 14v ikäisenä ja hyvä niin. Itse korjasin talteen itselleni jo 17v ikäisenä. Onneki oli ehtinyt koittaa muitakin jo ennen minua. Minä en ollut, muttei se ole minua häirinnyt. Sain mitä halusin.

Vierailija
5/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 14v. osaisi seksiä? Ainakin oman kokemuksen mukaan silloin se on kaikkein kiihkeimmillään ja sitä tehdään kaiken aikaa eri paikoissa. En kadu mitään enkä kertonut aikoinaan vanhemmille että seurustelin silloin ja harrastin seksiä. Jos minua olisi kielletty olisin tehnyt sitä joka tapauksessa.

Vierailija
6/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti meni 17 vuotiaaksi, silloin sain kaverin siskolta 14v. 

Vierailija
7/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei 14v. osaisi seksiä? Ainakin oman kokemuksen mukaan silloin se on kaikkein kiihkeimmillään ja sitä tehdään kaiken aikaa eri paikoissa. En kadu mitään enkä kertonut aikoinaan vanhemmille että seurustelin silloin ja harrastin seksiä. Jos minua olisi kielletty olisin tehnyt sitä joka tapauksessa.

Ihan sama itselläni aikoinaan kotibileissä yms tuli harrastettua.

N

Vierailija
8/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin täyttänyt 13v hän oli vielä 12v, elämämme parhainta ja puhainta rakastelua (puhtainta: ulkoisista vaikutuksista vspaata, ennakkoluulotonta, vapautunutta, kokeilevaa, kujeilevaa, rajatonta, riemukasta).

...Se oli jautaa kun sinua jakastin (se oli jautaa)

Kun me suukosta melkein saimme ojkasmin (se oli jautaa)...

Vierailija
9/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on harhainen, naiset alkavat rakastelemaan pian sen jälkeen kun he tulevat hedelmällisiksi, siinä 10v - 12v ikäisinä, silloin heidän libidonsa/himonsa on kuumimmillaan kuin koskaan elämänsä aikana.

Jon vanhoilliset vanhemmat kahlitsee nuoren naisen kotiin niin ettei tämä voi tutusta seksuaalisuuteensa eikä voi oppia ymmärtämään seksuaalisuuttaan, tulee hänestä kylmä nainen koko loppuiäkseen, hän ei koskaan voi kokea seksuaalista nautintoa siten kuin luonto on sen tarkoittanut.

Itse ole harhainen. Tyttöjen ensikokeilu ovat tutkimusten mukaan 13-17 v iässä. Pojilla vasta 17-19v.

Siinäkin väärässä, että  naisten halut laskisivat. Eivät laske, riippuu ihan miehestä ja miehen tekemisistä.

Vierailija
10/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole pelkästään tapa vaan välttämätön TARVE. Jos vanhemmat yrittävät estää harrastamasta seksiä, kun on sekä halu että mahdollisuuksia, on suuri todennäköisyys, että kasvaa kieroon. Vaurioita ei enää jälkeenpäin voi korjata nykyajan uskonnolla, psykoterapialla. Kynis.mies

Vierailija
11/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ikuisuusaihe ja tuntuu jakautuvan kahteen leiriin naiset aikakaudesta riippumatta: niihin jotka menettää neitsyyden reippaasti teineinä ja niihin, jotka vasta +20 v. Itse kuulun noihin jälkimmäisiin ja olin sellainen barbeilla leikkivä kiltti tyttö vielä teininä. On jäänyt mietityttämään jäikö jostain paitsi, kun kuulee näitä juttuja kuinka siistiä se teinien elämä voi olla.

Mitä te aikaisin menettäneet yleensä ajattelette meistä 'lapsellista teini-ikää eläneistä', pidättekö ihan nynnyinä tai säälitte?

Vierailija
12/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ole harhainen. Tyttöjen ensikokeilu ovat tutkimusten mukaan 13-17 v iässä. Pojilla vasta 17-19v.

Siinäkin väärässä, että  naisten halut laskisivat. Eivät laske, riippuu ihan miehestä ja miehen tekemisistä.

"Tytöt" eli tyttölapset eivät vielä ole seksuaalisia, he eivät siis rakastele, heillä ei vielä oli himoja. Nuoret naiset alkavat rakastelemaan siinä vaiheessa kun tulevat hedelmällisiksi, eli kun heillä alkaa kuukautiset, silloin heidän himot pamahtavat tappiinsa.

Vierailija
13/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 13-v, kun menetin neitsyyteni. Vähän sen jälkeen, kun vanhemmat olivat eronneet. En tiedä oliko erolla mitään tekemistä sen kanssa muuten, mutta seksiä oli usein silloin, kun oli "isän luona asumisviikko"ei, kun isä teki 3 vuorotyötä ja hänellä saattoi olla just silloin ilta- tai yövuoroviikko, kun olin siellä. Käytännössä siis huolehdin silloin täysin itsenäisesti kaiken. Vieläkään en ymmärrä, että miten vanhemmat suunnittelivat tuon silloin noin. Olin siis 2 viikonloppua+niiden väliset arkipäivät isän luona, hiihto- ja syyslomat vuorotellen kummankin kanssa, joulut äidin puolen mummolassa, kesät jossain...

Vierailija
14/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tytöt" eli tyttölapset eivät vielä ole seksuaalisia, he eivät siis

Mitä oikein sekoilet?? 13-17v ikäiset tytöt ovat jo hedelmällisiä, vaan ei vielä naisia. Naisia ovat vasta täysikäiset.

Vierailija
15/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 15 ekalla kerralla. Silloinen kumppani myös. Oli niitä aikoja.

Vierailija
16/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sujuvaa oli ainakin aikoinaan.

Vierailija
17/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset jotka alkavat rakastelemaan ajallaan, silloin kun luonto on sen tarkoittanut aloitettavaksi, heti himokkaaksi/hedelmälliseksi tultuaan, eivät menetä yhtään mitään, vaan saavat normaalin libidon ja normaalin, kivuttoman sekä ongelmattoman kuukautiskierron.

Vierailija
18/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ulvahti: "Voiko peruskouluikäisten seksisuhteet toimia missään oloissa?"

Mikä tuo ikähaarukka on? 7v - 17v, niinkö? Ihminen ei kykene rakastelemaan ennen kuin on "tullut ikään", eli ennen kun on tullut seksuaaliseksi. Siinä vaiheessa, noin10v ikäisenä, naisella alkaa kuukautisvuoto, ja mies kokee ensimmäisen seisokin/oijgasmin, noin12v ikäisenä.

Vierailija
19/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset jotka alkavat rakastelemaan ajallaan, silloin kun luonto on sen tarkoittanut aloitettavaksi, heti himokkaaksi/hedelmälliseksi tultuaan, eivät menetä yhtään mitään, vaan saavat normaalin libidon ja normaalin, kivuttoman sekä ongelmattoman kuukautiskierron.

Lähde? Enpä ole kuullut, että kuukautisongelmien ja seksin aloittamisen välillä olisi yhteyttä. Osalla alkaa kuukautiset alakoulussa, silti ei kenenkään esiteini-ikäisen elimistö / aivot ole vielä valmis yhdyntään.

Vierailija
20/24 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap ulvahti: "Voiko peruskouluikäisten seksisuhteet toimia missään oloissa?"

Mikä tuo ikähaarukka on? 7v - 17v, niinkö? Ihminen ei kykene rakastelemaan ennen kuin on "tullut ikään", eli ennen kun on tullut seksuaaliseksi. Siinä vaiheessa, noin10v ikäisenä, naisella alkaa kuukautisvuoto, ja mies kokee ensimmäisen seisokin/oijgasmin, noin12v ikäisenä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Peruskoulu_Suomessa  on 9 vuoden mittainen, jos tyttö aloittaa 7v ikäisenä lapsena on hän 16v ikäinen nainen kun peruskoulu päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän