Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisia turvakeinoja käytät?

Vierailija
02.02.2025 |

Itse en liiku iltaisin yksin missään, enkä päädy epämääräisiin porukoihin.

En ikinä jää mihinkään kahden esim tuntemattoman miehen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota aikoinaan käytin kaapumaisia vaatteita. Siis liian isoja, ja täysin muodottomia, koska teininä mua lähenneltiin jatkuvasti. Mutta sitten jossain vaiheessa tajusin, että paras puolustus on näyttää voimakkaalta. Jos vaikutat siltä, että sun kanssa ei kannata ryppyillä, ei kukaan uskalla ryppyillä. Aloin kiinnittämään huomiota siihen miten liikun, luimistelenko, katsonko maahan, vai pidänkö pään ylpeästi pystyssä ja otan tilani. Pelkoa ei kannata koskaan näyttää.

Sama. 

161cm 48 kg

Vierailija
42/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että olen sinkkuäiti, miehet nopeasti kaikkoavat paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama.

Ei estä mitään, jopa vanhuksia raiskataan pesutuvassa Suomessa.

On riittänyt tähän asti, ja tuskin tästä kauniimmaksi muuttuu.

Vierailija
44/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En provosoidu huutelijoista.

Vierailija
45/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota aikoinaan käytin kaapumaisia vaatteita. Siis liian isoja, ja täysin muodottomia, koska teininä mua lähenneltiin jatkuvasti. Mutta sitten jossain vaiheessa tajusin, että paras puolustus on näyttää voimakkaalta. Jos vaikutat siltä, että sun kanssa ei kannata ryppyillä, ei kukaan uskalla ryppyillä. Aloin kiinnittämään huomiota siihen miten liikun, luimistelenko, katsonko maahan, vai pidänkö pään ylpeästi pystyssä ja otan tilani. Pelkoa ei kannata koskaan näyttää.

Sama. 

161cm 48 kg

Naurattaa, olet helppo nakki, kun tulee neljän hintelän miehen lauma. Ei auta pelottava käytöksesi yhtään. Kamerayhteys koko ajan nettiin pääkameralla ja 112-appi puhelimeen voisi estää edes jotain, kun jää melko varmasti kiinni.

Vierailija
46/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro puolitutuille että asun yksin. Koska minulla on poikaystävä, on helppo antaa olettaa että asumme yhdessä. Muutenkin olen aina menossa ja tapaamassa jonkun pian tai joku odottaa minua.

En itsekään uskataisi matkustaa taksilla yksin. Kyllä nuo Helsingin kadut ja joukkoliikenne on turvallisemmat kun on muita ihmisiä ympärillä.  

Vierailija
47/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uhkaava tilanne voi tulla muultakin taholta kuin ihmiseltä, esim. eläimeltä. Kerran tapahtui niin, että nainen oli pimeällä tiellä kävelemässä kotiinsa ja irtonainen susikoira tuli vastaan ja yritti käydä päälle, nainen vaan sanoi että Jeesuksen nimessä väisty. Koira väistyi ja lähti ulisten juoksemaan pois. Että kyllä Jeesuksen nimessä on voima.

Vierailija
48/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessaari fitussa pitää pibbelin loitolla!

Vierailija
49/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. 

161cm 48 kg

Naurattaa, olet helppo nakki, kun tulee neljän hintelän miehen lauma. Ei auta pelottava käytöksesi yhtään. Kamerayhteys koko ajan nettiin pääkameralla ja 112-appi puhelimeen voisi estää edes jotain, kun jää melko varmasti kiinni.

Et sitten tajunnut sarkasmia.

Vierailija
50/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. 

161cm 48 kg

Vissiin se, jonka housun kauluksen yläpuolelta näin yo-kirjoituksissa peppuvaon yläosan ja ohuita karvahaituvia..

Vierailija
51/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje missään yöaikaan yksin. Koirankin lenkitän viimeisen kerran klo 20, vaikka iso koira onkin. Nuoruudesta (parikymppisenä) on joitain ahdistavia kokemuksia, kun olen jostain hipoista lähtenyt jalan kotiin... Onneksi ei koskaan mitään pahaa ole sattunut, mutta uhkaavaa käytöstä kyllä kokenut miesten taholta. 

Vierailija
52/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo havaita, että ne perheet, joissa vanhemmat eivät kuskaa lapsiaan harrastuksiin ja tapahtumiin ovat tosi heikoilla Suomessa. Tytöt ovat täysin vapaata riistaa näille. Sorry, tyttöjen vanhemmat, te olette pulassa nyky-Suomessa.

Vierailija
53/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama.

Ei estä mitään, jopa vanhuksia raiskataan pesutuvassa Suomessa.

Mistä Sinä sen noin tarkkaan tiedät?

En ole kuullutkaan moisesta.

Vierailija
54/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. 

161cm 48 kg

Varmasti näin on jos hyökkääjä on päättänyt käydä seuraavan vastaantulijan kimppuun. Äärimmäisen harvinaista kyllä että mikään mieslauma hyökkää kadulla, en muista kuulleeni Suomessa sellaisesta tapauksesta. 

Mutta väkivallantekijät yleensä etsivät kyllä mahdollisimman epävarmaa ja helpon oloista uhria. Itsevarma ja määrätietoinen käytös voi olla tekijä joka saa jättämään rauhaan. Ystäväni kimppuun hyökättiin kadulla ja hän huusi raapi, potki, puri ja riuhtoi niin vimmatusti, että mies luovutti ja pakeni. Koko ja voima oli kyllä miehen puolella selvästi.

Vierailija
55/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro puolitutuille että asun yksin. Koska minulla on poikaystävä, on helppo antaa olettaa että asumme yhdessä. Muutenkin olen aina menossa ja tapaamassa jonkun pian tai joku odottaa minua.

En itsekään uskataisi matkustaa taksilla yksin. Kyllä nuo Helsingin kadut ja joukkoliikenne on turvallisemmat kun on muita ihmisiä ympärillä.  

Kannattaisiko ennemmin vähän miettiä seuraansa, ettei vietä aikaa tuntemattomien seurassa? Se, ettei kerro asuvansa yksin, kuulostaa lapsen satumaailmalta.

Vierailija
56/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo havaita, että ne perheet, joissa vanhemmat eivät kuskaa lapsiaan harrastuksiin ja tapahtumiin ovat tosi heikoilla Suomessa. Tytöt ovat täysin vapaata riistaa näille. Sorry, tyttöjen vanhemmat, te olette pulassa nyky-Suomessa.

Nyky-Suomessa? AINA on miehet ahdistelleet naisia, jos on tilaisuus tullut.

Vierailija
57/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Eveliina Lappalainen turvassa vuonna 2000? Tai Inga Mylläri 1957 (vaikka ei mikään ihan nuori tyttönen ollutkaan).

Vierailija
58/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pessaari fitussa pitää pibbelin loitolla!

Eipä pidä, opettele edes ehkäisymenetelmät.

Et ole kuullut myöskään suu- tai anaaliseksistä?

Vierailija
59/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ennemmin vähän miettiä seuraansa, ettei vietä aikaa tuntemattomien seurassa? Se, ettei kerro asuvansa yksin, kuulostaa lapsen satumaailmalta.

No minulla on myös sosiaalinen elämä. Joskus siihen sattuu kuulumaan myös tuntemattomia ihmisiä. En ole täältä kotoisin, joten joskus pitää tavata myös muita kuin lapsuudenystäviä ja sukulaisia ellei halua erakoitua täysin. Enkä edes hillu yössä baareissa tai harrasta irtosuhteita, kuten sanoin, olen parisuhteessa. 

Kyllä keskimäärin ihmiselle on haitallisempaa eristäytyä totaalierakoksi kuin silloin tällöin tavata jopa, hui kauhistus, tuntemattomia ihmisiä. 

Vierailija
60/76 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile miehiä (tähän liittyy muu syy) ja jos tapailisin, niin julkisella paikalla ja jakamatta henkilökohtaisia tietoja ensi alkuun. En harrasta seksisuhteita enkä lähde kokeilemaan mitään tempauksia.

En katso miehiä silmiin kadulla tms, jotta en herätä kenenkään häiriintyneen päässä mitään ideoita.

Kun liikun kodin ulkopuolella, olen ympäristötietoinen - pidän ympäristöä silmällä.

Vältän kävelemistä pimeällä, sen sijaan pyöräily ja hölkkä mietityillä reiteillä ok. Kun olen lenkillä, en pidä korvissa ympäristötietoisuutta estäviä kuulokkeita.Kun olen lenkillä ja teen yhdessä kohtaa venyttelyitä ja verryttelyä, niin lopetan jos näen että auto tulee etenkin jos pyllistelyvenyttelyt meneillään.

Käyttäydyn out there kohteliaasti (mykkyys ja nopea siirtyminen muualle on yleensä parasta) myös jos tuntematon humalainen tai häiriintynyt mies kyselisi jotain, koska et voi tietää tuntemattomien miesten arvaamattomuudesta ja esim suuttuvatko käyden käsiksi tms, parempi pitää malttia yllä.

Pyrin välttämään mies/poikaporukoiden ohittamisen tai kohtaamisen etenkin viikonloppuisin (jolloin alkot yms mukana kuvioissa monella), joukossa tyhmyys tiivistyy jne - riskiarviointia.

Kun avaan ulko-ovea, katson aina selustan ensiksi.

Kun vien roskapussin roskiskatoksille, katson aina selustat ja käännyn laittamaan roskapussin roskislaariin niin, että näen sen suunnan mistä tulin.

Kun kävelen viemään roskispussin laariin illalla, pidän avainketjua sillä lailla ranteen ympäri, että siitä olisi mukamas muuhunkin käyttöön (siis en pyri näyttämään ulospäin sellaiselta, vaan tarkoitan että avainsysteemi ei ole esim taskussa).

En avaa kodin ovea tuntemattomille. 

Turvaan myös Jumalaan.  🤍🙏🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi