Mitä te muut teette näin sunnuntaisin?
Itselläni on tapana sunnuntaisi olla vaan kotona, olen vieläkin pelkässä aamutakissa. Siivosin,laitoin pyykit koneeseen, join aamukahvit ja tein ruokaa. Olen koneella ollut aamusta asti ja kohta varmaan pelaan ps5. Huomenna sitten taas jaksaa aamulla herätä pirteänä töihin kun on vaan ollut kotona.
Mitä te muut teette sunnuntaisin ja onko teille sunnuntait samanlaisia kotipäiviä?
M34
Kommentit (48)
Vaihtelee, yleensä liikuntapäivä, uintia tai kuntosalia. Välillä kyläillään, nähdään ystäviä, käydään ostoksilla, koska arkena harvemmin ehtii. Pyrin hoitamaan kotityöt, pyykit yms. viikolla, en halua tuhlata näihin aikaa vkl.
Välillä pidän museo-/kirppiskiertelypäivän. Asun Helsingissä, joten keksin aina kyllä jotain tekemistä.
Tuli käytyä äsken Porissa Kallossa, katselemassa merta. Se on kertakaikkiaan rauhoittavaa. Ja raikas meri-ilma tekee vaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuli käytyä äsken Porissa Kallossa, katselemassa merta. Se on kertakaikkiaan rauhoittavaa. Ja raikas meri-ilma tekee vaan hyvää.
Kallon majakka on kiva paikka. Oon kerran käynyt siellä.
Laulan karaokea naapureiden iloksi.
Tulin juuri pilkiltä ja kohta perkaan kalat. Päivälliseksi ahvenia. Illalla lämmitän saunan.
Viikkosiivous, pyykin pesua, kaupassa käyntiä, työpapereiden tarkastusta. Loppupäivä nyt lekottelua. Pakastepitsa on uunissa.
Olen kipeänä , niin arvon että mitä söisin ja pystynkö menemään apteekkiin. Pyykit pitäisi tehdä, mutta en jaksa, kun olo on mitä on. Nukuin yöllä 3 h. Kaipaan normaaleja päiviä. Joskus itku helpottaa, nyt ei tule edes kyyneleet.
No jaa. 10-12 yövuoroa kuussa ja 18-20vp. Töissä klo 20.30-23 ja 6-7.30. ns. suorittavat tehtävät. 23-06 chilliä päivystystä sohvalla netflixin kans ku asiakkaat nukkuu. Ei kovinkaan raskasta ja vapaa-aikaa ei ole ollut milloinkaan työhistorian aikana näin paljon!
- yökkö 48v