Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

85-vuotias isoisä utelee aina kyläillessä lapsenlapsilta (tyttöjä) että onko poikaystäviä

Vierailija
02.02.2025 |

Kannattaako noin iäkkäälle kertoa että toinen tykkää tytöistä ja toinen ei halua seurustella lainkaan? 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta vastaavasta?

En usko että isoisä ihan ymmärtää nykypäivää. Hänen nuoruudessaan homoseksuaalisuus oli rikos.

Ap

Vierailija
2/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kohtahan se kupsahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ovat meillä läpeensä järkyttyneitä kun yksi lapsenlapsista on parisuhteessa transhenkilön kanssa. 

Vierailija
4/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä vanhaa miestä järkyttää. Ei niille vanhuksille tarvia kaikkia kertoa. Sanokaa vaan että ei vielä ole löytynyt ja ennättäähän sitä vielä myöhemminkin.

Vierailija
5/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin, että vanhemmat olisi puolellani ja kertoisivat ihan normaalisti, että pidän samasta sukupuolesta enemmän. Miksi pitää miellyttää enemmän isoisää kuin omaa lastaan?! 

Vierailija
6/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu lapsen kanssa mitä haluaa.

Naurattaa kyl kun ihan aikuiset puhuu lapsensa "kämppiksistä" vaikka lapsi itse sanonut seurustelevansa.

Vierailija
7/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä KOK ja PS äänestänyt !03 vuotias käy saman asian johdosta. Oli sodan aikaan kotirintamalla ja palkittiin runsain mitalein. Tosin pahat kielet kertovat että lonkkavika olisi tekaistu. No kateellisia riittää. Hengissä kuitenkin, onneksi.

Vierailija
8/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tekee vapaaksi.

Vierailija
9/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kyl kun ihan aikuiset puhuu lapsensa "kämppiksistä" vaikka lapsi itse sanonut seurustelevansa.

Mun äiti puhui kaverista vielä silloinkin kun oltiin jo naimisissa.

Vierailija
10/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoisin, että vanhemmat olisi puolellani ja kertoisivat ihan normaalisti, että pidän samasta sukupuolesta enemmän. Miksi pitää miellyttää enemmän isoisää kuin omaa lastaan?! 

No vähän siitäkin kiinni miten vanha ja sairas se isoisä on. Jos on muutenkin heikkona ja tietää että asia olisi järkytys, niin miksi riskeerata mitään. 

Vierailija
11/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan isoisästä. Oma isäni oli tätä isoisää vanhempi, eikä homoista tahi lesboista hätkähtänyt. Hänen lapsenlapsissaan ei tosin homoja ole, mutta veljensä tytär on kyllä lesbo. Isäni siis jo edesmennyt.

En nyt jaksa uskoa, että 1940-luvulla syntyneistä suurimmalle osalle homot enää mikään tabu saati kauhistus on. Toki kaiken maailman persut sun muut hihhulit on tietenkin oma lukunsa, mutta puhuinkin ihan normaaleista ihmisistä.

Vierailija
12/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti puhui kaverista vielä silloinkin kun oltiin jo naimisissa.

Tuo on murrejuttu. Mun anoppikin käyttää sanaa kaveri kumppaneista. 

Vierailija
14/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vain vasta onko sitä ystävää vai ei. Tarviiko enempää selitellä.

Täysipäinen 85 v on kylläkin suvaitsevaisempi  kuin luulisi. Nuorilla itsellään ja nuorilla aikuisilla tuntuu olevan ahtaampi ajatuskanta.

Vierailija
15/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vataat vaan että "eipä ole löytynyt" jos sulta kysyy lasten asioista

Sehän on heidän henkilökohtainen asia, kertoo tai ei! Jos siis heiltä kysyy!

Vierailija
16/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tytöt voivat kertoa nuo asiat paapalle itse?

Vierailija
17/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat juurikin puolellasi jättämällä kertomatta. Vai haluatko kuunnella jatkossa isovanhemman jatkuvaa ei niin positiivista kommentointia? 

Vierailija
18/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat juurikin puolellasi jättämällä kertomatta. Vai haluatko kuunnella jatkossa isovanhemman jatkuvaa ei niin positiivista kommentointia? 

Ei sitä ole mikään pakko kuunnella. Veri on vettä sakeampaa, mutta kusipäiden kanssa ei tarivitse viettää aikaa vaikka ne sukulaisia olisivatkin.

Ohis

Vierailija
19/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmat ovat meillä läpeensä järkyttyneitä kun yksi lapsenlapsista on parisuhteessa transhenkilön kanssa. 

En ihmettele. Se ON järkyttävää. Ja surullista.

Vierailija
20/66 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan isoisästä. Oma isäni oli tätä isoisää vanhempi, eikä homoista tahi lesboista hätkähtänyt. Hänen lapsenlapsissaan ei tosin homoja ole, mutta veljensä tytär on kyllä lesbo. Isäni siis jo edesmennyt.

En nyt jaksa uskoa, että 1940-luvulla syntyneistä suurimmalle osalle homot enää mikään tabu saati kauhistus on. Toki kaiken maailman persut sun muut hihhulit on tietenkin oma lukunsa, mutta puhuinkin ihan normaaleista ihmisistä.

1940-luvulla syntyneen äitini kommentointi sotki aikoinaan hänen omat välinsä siskoonsa ihan täydellisesti. Tätini on lesbo. Eivätkä äitini sosiaaliset taidot eivät ole kehittyneet iän myötä, vaan lähinnä rappeutuneet.