IL: Frederik, 80 - Eroottinen puoliparisuhde pesäpallon Suomen mestarin kanssa
-Kyllä minä tyttöjä katselen ja yksi tyttö minulla on. Hän on todella kiva ja Suomen mestari pesäpallossa. Hän on hyvin urheilullinen ja jäntevä neitokainen, Frederik kehaisee.
-Hän tekee minulle ruoat, siivoaa kämpän ja pesee pyykkini. Olen sanonut, että voin pestä omat pyykkini, mutta hän vain käskee minut pois sanoen: Nämä kuuluu naisen tehtäviin. Siinä on kyllä kunnon asennetta naisella!
-Tämä on eroottinen puoliparisuhde. Siinä on erotiikkaa, ystävyyttä, hellyyttä, rakkautta.
-Pyrimme tekemään olotilamme mukavaksi, enkä ole joutunut selibaatissa elämään onneksi
Hopeaketun charmi on vastustamaton
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Noh, sittenhän muija osaa käsitellä ammattimaisesti Reetun mailaa.
Mailan kärjestä lähtee kunnarin arvoinen laukaus.
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, sittenhän muija osaa käsitellä ammattimaisesti Reetun mailaa.
Mailan kärjestä lähtee kunnarin arvoinen laukaus.
Tuskin on lähtenyt enää aikoihin.
Epätoivoinen vanha ukko jonka höpinöitä tai edes musiikkiuraa ei kukaan ota vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
On täysin luonnollista, että vanhoista miehistä tulee impotentteja. Näin luonto on meidät tarkoittanut: se on luonnon oma ehkäisyväline.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden mestarit
Kyllä noihin laskis ja PALJON 👴🏻🥒💦💦
Puoliparisuhde: vanhan dementikon harhainen kuvitelma parisuhteesta johon toinen puoli ei edes tiedä kuuluvansa.
Vierailija kirjoitti:
Hän menee nelivitosesta sopivalla asustuksella.
Avaruuspuvussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäköhän tää pesisneitokainen että hänellä suhde Reetun kanssa?
Sitä kai se puoliparisuhde tarkoittaa, että toinen puoli uskoo olevansa parisuhteessa ja toinen ei.
Tosiaan, sitähän tuo ihan uusi termi tarkoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden mestarit
Miltähän vuodelta Reetun mestari mahtaa olla?
"Ensimmäiset naisten pesäpallon Suomen mestaruuskisat järjestettiin vuonna 1931. Lahden Mailaveikot voitti ensimmäisen pesäpallon naisten Suomen mestaruuden1. Naisten mestaruudesta on pelattu siitä lähtien vuosittain, lukuun ottamatta muutamia poikkeuksia sota-aikana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden mestarit
Olen kokeillut tekoälyavsteista kuvien muokkausta. Vaikuttaa siltä kuin kuvista olisi poistettu kuvanmuokkausohjelmalla tausta ja sen takia on musta tausta kuvissa.
Opettelisit oikeaa valokuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden mestarit
Voihan se olla mestari vuodelta 1975.
Kertoo lehdessä suoraan että ei ota enää eteen. Lääkärissäkin pitänyt käydä.
Tuomittu naisten pahoinpitelijä.
Vierailija kirjoitti:
Reetulla on Reetun jutut. Hesarin haastattelussa itki, kun kutsutaan sovinistiksi ja perään kertoo, kuinka johtuu naisista se ettei ole päässyt Vain Elämää-sarjaan. Lipsauttelee muutenkin sellaisia sammakoita, että en ihmettele, miksi ei ole päässyt ja miksi on sinkkuna.
Just, haukkuu kaikki ja sitten valittaa miksi ei pyydetä mihinkään. Mulkku mikä mulkku.
Eli Reetu seuraa Dannyn jalanjäljissä.
Kaikkien miesten tulisi pyrkiä samaan
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on
Reetu vai pesistsirbula?
Reetu pyörii kesäisin Viron puolella. Jutut nyt on mitä sattuu.