IL: Frederik, 80 - Eroottinen puoliparisuhde pesäpallon Suomen mestarin kanssa
-Kyllä minä tyttöjä katselen ja yksi tyttö minulla on. Hän on todella kiva ja Suomen mestari pesäpallossa. Hän on hyvin urheilullinen ja jäntevä neitokainen, Frederik kehaisee.
-Hän tekee minulle ruoat, siivoaa kämpän ja pesee pyykkini. Olen sanonut, että voin pestä omat pyykkini, mutta hän vain käskee minut pois sanoen: Nämä kuuluu naisen tehtäviin. Siinä on kyllä kunnon asennetta naisella!
-Tämä on eroottinen puoliparisuhde. Siinä on erotiikkaa, ystävyyttä, hellyyttä, rakkautta.
-Pyrimme tekemään olotilamme mukavaksi, enkä ole joutunut selibaatissa elämään onneksi
Hopeaketun charmi on vastustamaton
Kommentit (42)
Mä en usko Reetun juttuihin. Jo kaksi auton kanssa sekoilua ajanut. Taitaa olla muistisairaus kuten Paula Koivuniemellä.
Reetulla on Reetun jutut. Hesarin haastattelussa itki, kun kutsutaan sovinistiksi ja perään kertoo, kuinka johtuu naisista se ettei ole päässyt Vain Elämää-sarjaan. Lipsauttelee muutenkin sellaisia sammakoita, että en ihmettele, miksi ei ole päässyt ja miksi on sinkkuna.
Tietäköhän tää pesisneitokainen että hänellä suhde Reetun kanssa?
Onko tuo suomen mestari 25v vai 75v?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Taitaa olla joku henkilökohtainen avustaja tms kun kotitöitä tekee.
Viime vuoden mestarit
Reetu ei halua mummun vierestä herätä!
Pesisnaisilla on aina räpsä valmiina peleihin 😙
Julkisen egonsa vanki...pitää yrittää esittää edelleen machoa vaikka on "loppusuoralla"..on noita muitakin,joku danny esim..keskittyisivät vaikka Paula Koivuniemeen ja sen kanssa seurusteluun..
Reetun useammankin kerran työn puolesta tavanneena voin sanoa että juttua riittää ja hyvin kirjaavaa sellaista.
Hän menee nelivitosesta sopivalla asustuksella.
Kadehtii ja kopioi Dannyä tässäkin asiassa...
Siis vieläkö tää on elossa? Kuvittelin että on potkaissut tyhjää jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden mestarit
Olen kokeillut tekoälyavsteista kuvien muokkausta. Vaikuttaa siltä kuin kuvista olisi poistettu kuvanmuokkausohjelmalla tausta ja sen takia on musta tausta kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kai se puoliparisuhde tarkoittaa, että toinen puoli uskoo olevansa parisuhteessa ja toinen ei.
Noh, sittenhän muija osaa käsitellä ammattimaisesti Reetun mailaa.
Siis joku omaishoitaja?