Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko komea mies jonkinlainen "saavutus"?

Vierailija
02.02.2025 |

Jos naisella on (objektiivisesti) komea mies, mistä se kertoo? 

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saavutus vaan tuuria, kuten joku sanoi. Ulkonäöltään komea voi olla muuten täysin mäntti.

Oma puolisoni oli suhteen alkaessa komea, pitkä, hoikka, introvertti, perhekeskeinen. On tätä edelleen 35 vuoden jälkeen. Sosiaalisuus vähän lisääntynyt.

Vierailija
62/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sellaiselle joka komeaa tavoitteli. Kaikki eivät komeaa tarvitse vaan tulevat toimeen myös munattoman pikkupojan kanssa. 

Ja se päältä komea ei voi olla munaton pikkupoika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole saavutus vaan tuuria, kuten joku sanoi. Ulkonäöltään komea voi olla muuten täysin mäntti.

Oma puolisoni oli suhteen alkaessa komea, pitkä, hoikka, introvertti, perhekeskeinen. On tätä edelleen 35 vuoden jälkeen. Sosiaalisuus vähän lisääntynyt.

PitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajalihaksikaslihaksikas

Vierailija
64/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanoisin, että mulla ainakin on hankalampaa suhteessa komean miehen kanssa. Jos nyt saa yleistää, niin nämä usein eivät koe tarvetta miellyttää naista kun uusia on saatavilla helposti. Ja ovat tottuneet siihen naisten huomioon. Olen huomannut,  että mä en ole hyvä sellaisessa suhteessa, haluan mieluummin itse olla se " ihailtu". Paljon enemmän olen saanut parisuhteessa tavallisen näköisiltä miehiltä, kuin komealta. Tietysti karkeaa yleistystä mutta käyhän tämä järkeen. Jos mies saa helposti kauniita naisia, niin ei hän pidä yhtä sellaista erityisenä saavutuksena, kuten vaikka tavanomaisemman näköinen mies pitäisi. Ja tämän nainen kyllä suhteessa huomaa. 

Vierailija
65/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sellaiselle joka komeaa tavoitteli. Kaikki eivät komeaa tarvitse vaan tulevat toimeen myös munattoman pikkupojan kanssa. 

Ja se päältä komea ei voi olla munaton pikkupoika?

Poika voi olla söpö, ihana, söötti, vastustamaton tai jotain muuta. Mutta sanat komea ja charmi kuvaavat vain aikuista miestä. 

Vierailija
66/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta sanoisin, että mulla ainakin on hankalampaa suhteessa komean miehen kanssa. Jos nyt saa yleistää, niin nämä usein eivät koe tarvetta miellyttää naista kun uusia on saatavilla helposti. Ja ovat tottuneet siihen naisten huomioon. Olen huomannut,  että mä en ole hyvä sellaisessa suhteessa, haluan mieluummin itse olla se " ihailtu". Paljon enemmän olen saanut parisuhteessa tavallisen näköisiltä miehiltä, kuin komealta. Tietysti karkeaa yleistystä mutta käyhän tämä järkeen. Jos mies saa helposti kauniita naisia, niin ei hän pidä yhtä sellaista erityisenä saavutuksena, kuten vaikka tavanomaisemman näköinen mies pitäisi. Ja tämän nainen kyllä suhteessa huomaa. 

Mutta eikö se mennytkään niin, ettei naisia kiinnosta se miehen ulkonäkö niin paljon, kuin miehiä naisten ulkonäkö? Onko se sittenkin niin, että nimenomaan ulkonäöllä saa niitä naisia (käymällä salilla, olemalla pitkä yms...) kuin itsevarmuudella ja huumorilla?

Vierailija
67/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastainen kokemus. Kun komea mies päättää sitoutua, hän tekee sen oikeasti omasta tahdostaan ja panostaa suhteeseen. 

Vierailija
68/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita mallimiehiä on yksi sadasta, normaalin siistin näköisiä enemmän. Kavereiden mielestä komeat eivät ole minun mielestäni komeita, ja oma tyyppini ei heidän mielestään. Kyllähän tavallisen näköinen voi olla ihan kivannäköinen, mutta ei herätä muissa mitään kipinöitä. Koska naiset etsivät sitä geneettisesti sopivaa vastinpariaan, heillä on spesifimpi maku. Tiedän että minun miestyyppini on kavereideni mielestä liian laiha ja pitkä, liian kapeakasvoinen. Etsin vastakohtaani kun olen itse pieni ja vanttera, Gimli etsii Legolasia. :D 

Kaverit myös tietävät toistensa miesmaun eivätkä kadehdi sellaista mitä eivät edes itse haluaisi. Saavutus on löytää mies, joka on empaattinen, kunnollinen ja epäitsekäs, eikä raivopää, mieslapsi tai mököttäjä.

Vierailija
69/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini rupesi seukkaamaan poikkeuksellisen komean miehen kanssa. Siis just tälläinen pitkä, harteikas, paksut hiukset jne.

Mies oli pummi, juoppo ja taustalla jotain muutakin mielenterveysongelmaa, selitti siis miksi oli sinkkuna ylipäätään. Ilmeisesti ulkonäön takia kaverini jaksoi tätä useamman vuoden kunnes kävi ilmi ettei voi oikein esitellä miehen ulkonäköä kellekkään koska joka tapaaminen päättyi johonkin draamaan miehen aloitteesta. Lopulta päätti parisuhteen ja yritti saada elvytettyä miehen sotkemat kaverisuhteet.

Mutta vastaus kysymykseen: kyllä, saavutus se tälle kaverille oli. Rumaa miestä ei olisi katsellut edes päivää samalla käytöksellä. Komea mies tarjosi muutenkin oppitunnin meille kaikille; se ulkonäkö ei paljoa auta jos on täysi sekopää muuten.

Miten niin ulkonäkö ei auta, kun kerran sen ansioista sai pitkän parisuhteen? Ja nai

Noku ei, anonyymina voin myöntää että kaverini oli ulkonäön perusteella eri luokassa, eli mies oli tosi komea ja kaverini enemmän tavis. Siksi olikin niin ylpeä kun oli saanut tämän miehen kunnes joutui toteamaan ettei vaan enää jaksa kun joka päivä jätkä häipyy ovet paukkuen kun esim. kaveri laittaa aamukahvin kanssa väärää maitoa tarjolle. Ja siis ne pahimmat draamat oli että veti viinaa ja saattoi käydä kännissä käsiksi tyttökaverin kavereihin, muita miehiä ei sietänyt missään lähistöllä.

Vierailija
70/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta niin on myös älykäs, rikas tai erityisen viisas mies. 

Vierailija
71/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se mennytkään niin, ettei naisia kiinnosta se miehen ulkonäkö niin paljon, kuin miehiä naisten ulkonäkö? Onko se sittenkin niin, että nimenomaan ulkonäöllä saa niitä naisia (käy

En tiiä kuka sulle moista soopaa on väittänyt, ei naiset ole ikinä sanoneet ettei miehen ulkonäkö merkitse mitään. 

Vierailija
72/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se mennytkään niin, ettei naisia kiinnosta se miehen ulkonäkö niin paljon, kuin miehiä naisten ulkonäkö? Onko se sittenkin niin, et

Näitä on jostain syystä nykyään kauheasti. Nuoria miehiä, jotka väittää että kaikki naiset ovat sanoneet ettei ulkonäöllä/koolla/jne. ole merkitystä. Ehkä joku niin on voinut väittääkin, mutta eikös sen viimeistään alakoulussa huomaa että hyvä ulkonäkö huomataan? 

Vierailija
73/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kivoja, ystävällisiä, sivistyneitä ihmisiä.

Vierailija
74/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisus ratkaisee. Moni kakku päältä kaunis!

Vierailija
75/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kivoja, ystävällisiä, sivistyneitä ihmisiä.

Kaikki sanovat näin. Realistit ymmärtävät myös, että ulkonäöllä on väliä. 

Vierailija
76/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se mennytkään niin, ettei naisia kiinnosta se miehen ulkonäkö niin paljon, kuin miehiä naisten ulkonäkö? Onko se sittenkin niin, että nimenomaan ulkonäöllä saa niitä naisia (käy

Riippuen siitä millaisen parisuhteen ja kumppanin haluat, tuo kaikki pitää olla jotenkuten kunnossa. Kyllä niillä hauskoilla, mukavilla, hyvännäköisillä ihmisillä on yleensä eniten kysyntää ja on suorastaan erikoista että on voinut elää yli 10 vuotta maapallolla tajuamatta sitä. 

Vierailija
77/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäPitkäpitkäpitkäHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajaHiusrajahiusrajalihaksikaslihaksikas

Sulla on näköjään ongelmia.

Vierailija
78/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle komea mies olisi turn off. Haluan tavallisen miehen, koska olen itsekin tavallinen. En jaksaisi ulkonäkökeskeistä puolisoa.

Onpa sulla käsitykset komeudesta. Komeus ja ulkonäkökeskeisyys ei ole pakolla rinnastettavissa toisiinsa.

Vierailija
79/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle komea mies olisi turn off. Haluan tavallisen miehen, koska olen itsekin tavallinen. En jaksaisi ulkonäkökeskeistä puolisoa.

Miksi komeus tai kauneus tekisi ihmisestä ulkonäkökeskeisen? 

Vierailija
80/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on yleensä kysymys rakkaudesta, paitsi jos ihminen on tunteisiin kykenemätön narsisti/psykopaatti.