Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko komea mies jonkinlainen "saavutus"?

Vierailija
02.02.2025 |

Jos naisella on (objektiivisesti) komea mies, mistä se kertoo? 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsisti tai juoppo 

Vierailija
2/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus (kauneus) on katsojan silmissä. Komeus on suhteellinen käsite, mikä on yhdestä komea, ei ole toisesta.

Vierailija
4/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Saavutus on se jos nainen on siinä määrin tiedostava ja voimaantunut, että kykenee elämää itsellistä elämää ilman suhteita patriarkaatin edustajiin.

Vierailija
5/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on narsisti tai juoppo 

😅

Vierailija
6/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle komea mies olisi turn off. Haluan tavallisen miehen, koska olen itsekin tavallinen. En jaksaisi ulkonäkökeskeistä puolisoa.

Vierailija
7/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aikuiselle ihmiselle ole.

Vierailija
8/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisit että oletteko pinnallisia,naiset?

Arvaa moniko EI valehtele?

Vierailija
9/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kukaan ei tietenkään halua komeaa miestä. Kaikki haluaa jonkun ruman. 

Vierailija
10/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla miehellä voi olla Spede-kompleksi, eli haluaa todella kauniin naisen. Miehet muutenkin helpommin pyörittelevät näitä ajatuksia, että kuka tyytyi kehenkin mistä syystä, mikä on äärimmäisen rasittavaa. Komeat tai nätit miehet voivat olla sikoja, jotka käyttävät naisia hyväkseen, koska ovat huomanneet että voivat ja jääneet siihen koukkuun. 

Sitten on rumia ja komeita miehiä, jotka ovat kivoja.

Komeus on vain yksi ominaisuus, eikä sillä yksin ole ainakaan minulle mitään arvoa. Komeus ei ole edes ainoa merkittävä ulkoinen asia.

Arkielämässä merkitsee olemisen tapa, yhteensopivuus ja luonne. Ei sellaista komeutta muista edes siinä enää.

Mitä joku ulkopuolinen ajattelee "saavutuksista" on yksi hailee. 

Vierailija
11/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus (kauneus) on katsojan silmissä. Komeus on suhteellinen käsite, mikä on yhdestä komea, ei ole toisesta.

No on joo, mutta varmaan tajuat että jos joku on yleisesti ottaen komea niin kyllä hän on komea. Mutinat pois. 

Vierailija
12/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle komea mies olisi turn off. Haluan tavallisen miehen, koska olen itsekin tavallinen. En jaksaisi ulkonäkökeskeistä puolisoa.

Miten komea ulkonäkö liittyy ulkonäkökeskeisyyteen. Sehän on synnynnäinen ominaisuus siinä missä tavallisuus tai vaikka sitten rumuus.

Vierailija
13/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun naiset eivät kykene edes anonyymisti vastaamaan rehellisesti? 

Vierailija
14/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen nainen haluaa, että oma mies näyttää hyvältä.

Vierailija
15/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on komea, kiltti, sosiaalinen ja fiksu niin todellakin se on saavutus. Sen verran harvinaisia ovat. 

Vierailija
16/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään jaksaisi tällaisia kommentteja. Vaikka sulla olisikin omanlainen kauneusihanne, niin kyllä sitä silti tunnistaa kauniit ja komeat ihmiset. Tasapainoiset ja symmetriset kasvonpiirteet, hyvä iho, vahva kasvojen luusto, tuuhea tukka, jne. Vaikka näihinkin on poikkeuksia niin kyllä on paljon sellaisia ominaisuuksia, että jos omaa niistä valtaosan tai kaikki, voidaan sanoa viehättäväksi.  

Vierailija
17/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli objektiivisen komea mies, hyvin koulutettukin vielä ja fit ja mitä näitä palstalla ulistuja piirteitä nyt olikaan. Kaveritkin usein kommentoi et onpa sun mies komee. Pitkään oltiin yhdessä, mutta tämä komistukseni oli myös melko sulkeutunut persoona ja usein hyvin itsekeskeinen päätöksissään. Kun lopulta aloitteestani erottiin, niin en pitänyt saavutuksena sitä, että olin katsellut menoa niinkin pitkään. 

Lapsista tuli kyllä nättejä, eli sikäli kannatti. 

Vierailija
18/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 😄

Vierailija
19/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos nainen itse on ruma tai tavis. Hyvännäköiselle naiselle ei ole mitään miessaavutuksia olemassa, hän vain valitsee parhaan niistä sadoista jotka tulevat mainostamaan itseään. 

Vierailija
20/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kiltti, sosiaalinen ja fiksu niin todellakin se on saavutus. Sen verran harvinaisia ovat. 

Oma mieheni on tällainen ja lisäksi hänellä on vielä hyvä huumorintaju. Tiedän, että on harvinaisuus joten sen takia en laske saavutukseksi vaan ihan puhtaaksi tuuriksi, että hänet satuin kohtaamaan ja sen lisäksi vielä satuimme sopimaan toisillemme.