Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko komea mies jonkinlainen "saavutus"?

Vierailija
02.02.2025 |

Jos naisella on (objektiivisesti) komea mies, mistä se kertoo? 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos komea mies on sitoutunut juuri tähän yhteen naiseen, niin kyllä sitä jonkinlaisena saavutuksena voi pitää. Yleensä kuitenkin kaunis nainen on miehelle saavutus ja naiselle taas menestynyt mies. Naisilla joka tapauksessa miehen sitoutuminen on merkki korkeasta tasosta ja miehelle taas mahdollisimman monien naisten seksuaalinen huomio.

Vierailija
42/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus (kauneus) on katsojan silmissä. Komeus on suhteellinen käsite, mikä on yhdestä komea, ei ole toisesta.

Ei ole katsojan silmässä. Tietyt universaalit ihanteet miellyttävät lähes kaikkia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaa tai kaunista miestä olisi ilahduttavaa katsella. 

Usein heillä on poikaystävä.

N

Vierailija
44/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus (kauneus) on katsojan silmissä. Komeus on suhteellinen käsite, mikä on yhdestä komea, ei ole toisesta.

Ei ole katsojan silmässä. Tietyt universaalit ihanteet miellyttävät lähes kaikkia naisia.

Vähän molempia. Usein nuorena tuttujen "komeat" ihastukset menivät ihan hilseen yli. Ja heillä siis siinä vaiheessa se ulkonäkö nimenomaan mielessä. 

Vierailija
45/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävirallisesti ruma akka, ja rumia akkoja tietysti virallisesti ei ole olemassa, niin kyllähän se suuri saavutus on saada komia mies.

Vierailija
46/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos komea mies on sitoutunut juuri tähän yhteen naiseen, niin kyllä sitä jonkinlaisena saavutuksena voi pitää. Yleensä kuitenkin kaunis nainen on miehelle saavutus ja naiselle taas menestynyt mies. Naisilla joka tapauksessa miehen sitoutuminen on merkki korkeasta tasosta ja miehelle taas mahdollisimman monien naisten seksuaalinen huomio.

En kyllä mitenkään sanoisi että "objektiivisesti" kaunis nainen olisi mikään saavutus. Naisen objektiivinen kauneus (sellaisena kun incelit yms sen ymmärtää) vaatii tietynlaisen luonteen, se ei tule mitenkään itsestään ja sitä on ylläpidettävä. Oma luonteeni ei sellaisen kanssa kohtaa joten minkäänlaista yhteiselämää olisi vaikea edes yrittää. Olen kyllä yrittänyt mutta ei onnistunut.

Minä olen tuon määritelmän mukaan sitten tasokas mies. Saan aika paljon "seksuaalista huomiota" naisilta. Ja naiset tosiaan monikossa. Ja niiden naisten taso on aika korkea objektiivisesti arvioituna.

Vierailija
47/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin anonyyminä myöntää (ääneen en ikinä kehtaisi), että mun mies on sellainen jota kelpaa ylpeänä esitellä. 

Ei pelkästään pitkä ja komea, vaan myös niinsanotusti fiksu ja filmaattinen. Hänellä on mielettömän hyvät keskustelutaidot, juuri sellainen joka saa ihmiset ympärillään rentoutumaan ja tuntemaan olonsa mukavaksi. Hän on aidon kiinnostunut muista ihmisistä ja osaa pitää keskustelua käynnissä. Kaikki kaverini pitävät hänestä ja äitini suorastaan jumaloi häntä. Hänessä on myös sellaista tiettyä vakaata rauhallisuutta/turvallisuutta jonka oletan olevan yksi syy sille miksi myös eläimet viihtyvät hänen seurassaan.  

Hän on myös suhteessa huomioiva, romanttinen ja huolehtiva. Kaikin tavoin täydellinen mies, ei pelkästään ulkoisesti vaan myös sisäisesti. 

Kyllä, hän on catch. Kyllä, pidän parisuhdettamme yhtenä (ei kuitenkaan ainoana!) elämäni "saavutuksista".

Vierailija
48/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä miehelle on että miellyttää lähes kaikkia naisia? Enemmäkin olisi haittaa. Paljon parempi että miellyttää sellaisia naisia joita itse haluaa miellyttää.

Vierailija
49/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mitenkään sanoisi että "objektiivisesti" kaunis nainen olisi mikään saavutus. Naisen objektiivinen kauneus (sellaisena kun incelit yms sen ymmärtää) vaatii tietynlaisen luonteen, se ei tule mitenkään itsestään ja sitä on ylläpidettävä. Oma luonteeni ei sellaisen kanssa kohtaa joten minkäänlaista yhteiselämää olisi vaikea edes yrittää. Olen kyllä yrittänyt mutta ei onnistunut.

Minä olen tuon määritelmän mukaan sitten tasokas mies. Saan aika paljon "seksuaalista huomiota" naisilta. Ja naiset tosiaan monikossa. Ja niiden

Kyllä, olet tasokas mies. Sinussa on jotain sellaista, mitä monet naiset haluavat.

Vierailija
50/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehelle merkitsee paljon jos partneri on komea. On ihan eri asia jos ahteriasi työstää atleetti tai isomahainen juoppo.

M33

Vierailija
51/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä miehelle on että miellyttää lähes kaikkia naisia? Enemmäkin olisi haittaa. Paljon parempi että miellyttää sellaisia naisia joita itse haluaa miellyttää.

Siksi, että ne itseä miellyttävät naiset pitävät yleensä aina siitä samasta miestyypistä. Kuten tuolla juuri äsken edellä mainittu kehui miestään: "pitkä ja komea". Siellä on ne universaalit ihanteet pohjalla, mitkä toimivat lähes kaikkiin naisiin. Ja mitä kauniimpi nainen on, sitä enemmän miehessä on oltava näitä miehen universaaleja ihanteita.

Vierailija
52/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kiltti, sosiaalinen ja fiksu niin todellakin se on saavutus. Sen verran harvinaisia ovat. 

Oma mieheni on tällainen ja lisäksi hänellä on vielä hyvä huumorintaju. Tiedän, että on harvinaisuus joten sen takia en laske saavutukseksi vaan ihan puhtaaksi tuuriksi, että hänet satuin kohtaamaan ja sen lisäksi vielä satuimme sopimaan toisillemme.

Kyllä parisuhteen ylläpitäminen jotain muutakin vaatii kuin vain tuuriin luottamista. 

Edellinen kirjoitti onnekkaasta sattumasta eli kohtaamisesta ja sinä luit huonosti ja aloit nälviä.

Match ei ole parisuhde. Matchista voi seurata sellainen. 

Nälviä? Nyt olen kyllä todella hämmentynyt. Mistä mä häntä nälvin?

Vierailija
53/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komealla miehellä on naisia tarjolla vaikka kuinka. Joku Sami Kuronen prismassa niin kyllä siinä naiset huultaan puree ja luo katseita 😅

Tai Jukka Lindström, ai jai jai 😍

Vierailija
54/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kiltti, sosiaalinen ja fiksu niin todellakin se on saavutus. Sen verran harvinaisia ovat. 

Oma mieheni on tällainen ja lisäksi hänellä on vielä hyvä huumorintaju. Tiedän, että on harvinaisuus joten sen takia en laske saavutukseksi vaan ihan puhtaaksi tuuriksi, että hänet satuin kohtaamaan ja sen lisäksi vielä satuimme sopimaan toisillemme.

Kyllä parisuhteen ylläpitäminen jotain muutakin vaatii kuin vain tuuriin luottamista. 

Tietenkin, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä kumppanin synnynnäisen ulkonäön kanssa. Se on puhdasta sattumaa, että parisuhteen, jonka ylläpitäminen on helppoa sopivasta kumppanista johtuen on muodostunut juurikin komeaan mieheen.

Olen eri mieltä. Se, että jollakulla on komea mies, ei ole enää sattumaa. Komean miehen tapaaminen ja ehkä yhden yön juttu voi ollakin. 

Vierailija
55/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ovat olleet usein törkeitä minun kokemukseni perusteella. Komeat miehet taas paljon paremmin käyttäytyviä. Komeilla miehillä ei ole katkeruutta naisia kohtaan ja varmasti nähneet kauniita naisia jopa omassa perheessäkin (hyvät geenit) niin ei naisen kauneus ole niin iso asia heille, kuin rumille miehille jotka valittavat kun pitää tyytyä naiseen, joka ei ole supermalli. 

En kyllä itse pidä liian komeista miehistä. Haluan näyttää miehen rinnalla paremmalta ja olla se "palkinto". 

Vierailija
56/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat miehet ovat olleet usein törkeitä minun kokemukseni perusteella. Komeat miehet taas paljon paremmin käyttäytyviä. Komeilla miehillä ei ole katkeruutta naisia kohtaan ja varmasti nähneet kauniita naisia jopa omassa perheessäkin (hyvät geenit) niin ei naisen kauneus ole niin iso asia heille, kuin rumille miehille jotka valittavat kun pitää tyytyä naiseen, joka ei ole supermalli. 

En kyllä itse pidä liian komeista miehistä. Haluan näyttää miehen rinnalla paremmalta ja olla se "palkinto". 

Olipahan ristiriitainen vastaus. Kehuit komeat miehet maasta taivaisiin ja sitten väität, ettet halua sellaista?

Vierailija
57/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noin mene. Ehkä ne kivat vähemmän komeat eivät lähesty sinua. Tiedän kyllä komeita huonokäytöksisiä miehiä ja myös hyväkäytöksisiä. Ei siinä ole sellaista asiayhteyttä. 

Vierailija
58/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä kumppanin synnynnäisen ulkonäön kanssa. Se on puhdasta sattumaa, että parisuhteen, jonka ylläpitäminen on helppoa sopivasta kumppanista johtuen on muodostunut juurikin komeaan mie

Olen eri mieltä. Se, että jollakulla on komea mies, ei ole enää sattumaa. Komean miehen tapaaminen ja ehkä yhden yön juttu voi ollakin. 

Niin, siitä tapaamisestahan tuossa puhuttiinkin. Komean ja sopivan miehen tapaaminen on sattumaa, kuten myös se, että kaksi toisilleen sopivaa ihmistä sattuvat tapaamaan. Parisuhde ei sitten tietenkään ole enää sattumaa, vaan tuon sattuman luonnollinen lopputulos. 

Vierailija
59/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellaiselle joka komeaa tavoitteli. Kaikki eivät komeaa tarvitse vaan tulevat toimeen myös munattoman pikkupojan kanssa. 

Vierailija
60/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän molempia. Usein nuorena tuttujen "komeat" ihastukset menivät ihan hilseen yli. Ja heillä siis siinä vaiheessa se ulkonäkö nimenomaan mielessä. 

Alapeukuta vaan. Silti rokkarit ja toisaalta kolhot äijät eivät näytä minulle komeilta. (Mutta ei se pelkästään olisi este. Olen pitkätukkaisen tupakoijankin kanssa  hengaillut.)