Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Voiko nainen käydä "vahingossa" vieraissa?

Vierailija
01.02.2025 |

Ihan tarkoituksella täällä aihe vapaa puolella kysymään (seksi-puolella on pervoja liikaa, harmi, muuten hyvä palsta).

Voitko hyvässä av(i)oliitossa olevana naisena kuvitella tilanteen että saattaisit langeta seksiin vieraan miehen kanssa (tai naisen, sama mulle)? Siis että ei olisi mitenkään tarve käydä vieraissa, kotona asiat hyvin ja hyvä parisuhde. Mutta että jossakin tilanteessa, vaikkakin niin epätodennäköisessä että tuskin sattuu monenkaan naisen elämän ajalle koskaan, saattaisi langeta ja antaa vieraalle?

Esimerkkejä?

Tottahan toki on naisia jotka käyvät silloin tällöin vieraissa, useammasti elämän aikana, mutta en ole kiinnostunut siitä puolesta vaan että ihan "tavalliset" sivistyneet perinteiset naiset?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käydä vahingossa naisille, eikä voi käydä vahingossa miehillekään. 

Vierailija
102/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vahingossa pettämistä. Kukaan ei riisu vaatteitaan vahingossa ja kukaan ei harrasta seksiä vahingossa vieraiden kanssa. Pettäminen on aina tarkoituksellista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Loukkaavaa ja kuvottavaa käytöstä.

Pettäjät ovat pohjasakkaa.

Vierailija
104/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minäkin haluaisin nähdä että nainen hyväksyy sen ilman ongelmia kun mies sanoo että vahingossa panin naapurin Mirjaa

Vierailija
105/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina päätös. Ei ne vaatteet katoa itsestään päältä.

Olin miespuolisen kaverin luona yötä. Ihan varmasti nukahdin vaatteet päällä, mutta heräsin alasti. En ikinä saanut tietää, miten ne vaatteet lähti mun nukkuessa. Mut 100% varmasti mulla ei ikinä ole sen miehen kanssa seksiä ollut ainakaan valveilla. En sitä tiedä, mitä lie mies touhusi, kun nukuin. Heräsin ilman aamulla ilman vaatteita ja kun ihmettelin asiaa, ei se mies tiennyt mistään mitään. Eli kyllä ne vaatteet voi kadota itsestään päältä. Minulla ei ole mitään näköhavaintoa siitä, kun multa oli lähtenyt vaatteet päältä. Pikkuisen epäilin sitä kaveria syylliseksi. Kyllä mulle jäi fiilis, että se jätti jotain kertomatta. :) 

Onko tuo selitys mennyt kenellekkään läpi, edes sinulle itselle? Tuo on jotenkin sairasta syyttää miestä raiskaamisesta ettei jäisi kiinni pettämisestä omalle miehelle

Vierailija
106/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Afrikkaan ja melkeimpä on jonoksi asti nuorta neitoa savimajan porstuassa odottamassa jotta pääsisi likeempää tutustumaan. Aika kurkoo, eikä tosiaankaan ole naapurin Tiina mielessä.

Vierailija
107/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita wiliams kävi jo, Montoya katsoi livenä ku 10 kk suhde mureni toisen panemiseen. Naiset panee helposti toisia... tylsää

Vierailija
108/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta todella moni nainen yrittää vääntää asian aina miehen syyksi .( ei huomioinut yms).

Vierailija
109/110 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttö on aina uhri, siksi hän käy vieraissa vahingossa.

Vierailija
110/110 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voihan ajautua tilanteeseen jossa ei enää kehtaa sanoa ei.

EI VOI. Piste. Ei nainen, eikä mies! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä