Naiset! Voiko nainen käydä "vahingossa" vieraissa?
Ihan tarkoituksella täällä aihe vapaa puolella kysymään (seksi-puolella on pervoja liikaa, harmi, muuten hyvä palsta).
Voitko hyvässä av(i)oliitossa olevana naisena kuvitella tilanteen että saattaisit langeta seksiin vieraan miehen kanssa (tai naisen, sama mulle)? Siis että ei olisi mitenkään tarve käydä vieraissa, kotona asiat hyvin ja hyvä parisuhde. Mutta että jossakin tilanteessa, vaikkakin niin epätodennäköisessä että tuskin sattuu monenkaan naisen elämän ajalle koskaan, saattaisi langeta ja antaa vieraalle?
Esimerkkejä?
Tottahan toki on naisia jotka käyvät silloin tällöin vieraissa, useammasti elämän aikana, mutta en ole kiinnostunut siitä puolesta vaan että ihan "tavalliset" sivistyneet perinteiset naiset?
Kommentit (110)
Ei ole mitään vahingossa pettämistä. Kukaan ei riisu vaatteitaan vahingossa ja kukaan ei harrasta seksiä vahingossa vieraiden kanssa. Pettäminen on aina tarkoituksellista
Ei.
Loukkaavaa ja kuvottavaa käytöstä.
Pettäjät ovat pohjasakkaa.
Sen minäkin haluaisin nähdä että nainen hyväksyy sen ilman ongelmia kun mies sanoo että vahingossa panin naapurin Mirjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on aina päätös. Ei ne vaatteet katoa itsestään päältä.
Olin miespuolisen kaverin luona yötä. Ihan varmasti nukahdin vaatteet päällä, mutta heräsin alasti. En ikinä saanut tietää, miten ne vaatteet lähti mun nukkuessa. Mut 100% varmasti mulla ei ikinä ole sen miehen kanssa seksiä ollut ainakaan valveilla. En sitä tiedä, mitä lie mies touhusi, kun nukuin. Heräsin ilman aamulla ilman vaatteita ja kun ihmettelin asiaa, ei se mies tiennyt mistään mitään. Eli kyllä ne vaatteet voi kadota itsestään päältä. Minulla ei ole mitään näköhavaintoa siitä, kun multa oli lähtenyt vaatteet päältä. Pikkuisen epäilin sitä kaveria syylliseksi. Kyllä mulle jäi fiilis, että se jätti jotain kertomatta. :)
Onko tuo selitys mennyt kenellekkään läpi, edes sinulle itselle? Tuo on jotenkin sairasta syyttää miestä raiskaamisesta ettei jäisi kiinni pettämisestä omalle miehelle
Muutin Afrikkaan ja melkeimpä on jonoksi asti nuorta neitoa savimajan porstuassa odottamassa jotta pääsisi likeempää tutustumaan. Aika kurkoo, eikä tosiaankaan ole naapurin Tiina mielessä.
Anita wiliams kävi jo, Montoya katsoi livenä ku 10 kk suhde mureni toisen panemiseen. Naiset panee helposti toisia... tylsää
Ei, mutta todella moni nainen yrittää vääntää asian aina miehen syyksi .( ei huomioinut yms).
Koska tyttö on aina uhri, siksi hän käy vieraissa vahingossa.
No siis voihan ajautua tilanteeseen jossa ei enää kehtaa sanoa ei.
EI VOI. Piste. Ei nainen, eikä mies!
Ei voi käydä vahingossa naisille, eikä voi käydä vahingossa miehillekään.