Naiset! Voiko nainen käydä "vahingossa" vieraissa?
Ihan tarkoituksella täällä aihe vapaa puolella kysymään (seksi-puolella on pervoja liikaa, harmi, muuten hyvä palsta).
Voitko hyvässä av(i)oliitossa olevana naisena kuvitella tilanteen että saattaisit langeta seksiin vieraan miehen kanssa (tai naisen, sama mulle)? Siis että ei olisi mitenkään tarve käydä vieraissa, kotona asiat hyvin ja hyvä parisuhde. Mutta että jossakin tilanteessa, vaikkakin niin epätodennäköisessä että tuskin sattuu monenkaan naisen elämän ajalle koskaan, saattaisi langeta ja antaa vieraalle?
Esimerkkejä?
Tottahan toki on naisia jotka käyvät silloin tällöin vieraissa, useammasti elämän aikana, mutta en ole kiinnostunut siitä puolesta vaan että ihan "tavalliset" sivistyneet perinteiset naiset?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Oli vahinko tai ei niin miesten vika.
Usein syytä kyllä on omassa miehessä ja parisuhteessa. Ei aina. Silti päätöksen pettämisestä tekee nainen ja usein vielä pitkän pohdinnan ja puntaroinnin jälkeen. Tai siis antaa itselleen luvan pettää kun hyvä tilaisuus tulee kohdalle. Joskus sitä ei koskaan tule.
Pettäminen on aina päätös. Ei ne vaatteet katoa itsestään päältä.
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunaan meneminen jatkoilla on päätös jossa otetaan vaatteet pois. Sen pitemmälle ei ehkä ole aikonut mennä vaikka lopulta niin kävikin. Onhan tästä jo puhuttu alkupäässä keskustelua. Tilanteet voivat edetä sellaisiksi ettei tule tehdyksi sitä mitä alunperin aikoi.
Vierailija kirjoitti:
Olin miespuolisen kaverin luona yötä. Ihan varmasti nukahdin vaatteet päällä, mutta heräsin alasti. En ikinä saanut tietää, miten ne vaatteet lähti mun nukkuessa. Mut 100% varmasti mulla ei ikinä ole sen miehen kanssa seksiä ollut ainakaan valveilla. En sitä tiedä, mitä lie mies touhusi, kun nukuin. Heräsin ilman aamulla ilman vaatteita ja kun ihmettelin asiaa, ei se mies tiennyt mistään mitään. Eli kyllä ne vaatteet voi kadota itsestään päältä. Minulla ei ole mitään näköhavaintoa siitä, kun multa oli lähtenyt vaatteet päältä. Pikkuisen epäilin sitä kaveria syylliseksi. Kyllä mulle jäi fiilis, että se jätti jotain kertomatta. :)
Ilmeisesti käyty pettämässä ja nyt yritetään keksiä tekosyytä, ettei tarvitse ottaa vastuuta tekemisistään.
Vieraan kanssa ei. Mutta olen ollut tilanteessa, jossa on ollut todella vaikea vastustaa tuttua miestä vaikka kotona on ollut kaikki erittäin hyvin. Mitään ei kuitenkaan lopulta tapahtunut. Jos olisi ollut sopiva humala ja olisin ollut kahden kesken tuon toisen miehen kanssa, niin olisi ollut vielä vaikeampaa varmasti.
Kyllä sivistynyt hieno nainen voi eksyä kännissä vieraan tai ehkä kuitenkin useammin tutun miehen kanssa seksiin. Se voi joskus jopa piristää avioliittoa, jos asia osataan käsitellä kumppanin kanssa yhdessä. Naiselle on yleensä helpompi päästä yli tapahtuneesta. Yhden vahinkokerran voi mielestäni salata ja pitää omana salaisuutenaan, jos suhde muuten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sivistynyt hieno nainen voi eksyä kännissä vieraan tai ehkä kuitenkin useammin tutun miehen kanssa seksiin. Se voi joskus jopa piristää avioliittoa, jos asia osataan käsitellä kumppanin kanssa yhdessä. Naiselle on yleensä helpompi päästä yli tapahtuneesta. Yhden vahinkokerran voi mielestäni salata ja pitää omana salaisuutenaan, jos suhde muuten toimii.
Elämä on opettanut, että ihan kaikkea ei kannata ikinä kertoa toiselle. Yksi lyhyt lause voi olla liikaa ja jos siitä seuraa jokin vaarallinen asia, parempi jättää se lause lausumatta. Olen ollut kaikesta rehellinen, mutta kun rehellisyydestä on rangaistu, tiedän mitä ei kannata jatkossa kertoa. Mut riippuu kumppaneista. Kaistapäille ei kannata kaikkea sanoo ja noi kaistapäät olisi hyvä osata karsia jo alkumetreillä. Hyvälle tyypille voi kyllä kertoa kaiken, koska hyvä tyyppi ei ala satuttamaan vaan arvostaa sitä rehellisyyttä.
Naisethan yleensä "ajautuu" näihin tilanteisiin. Se vaan tapahtui... Noo ei olisi tapahtunut jos et olisi lähtenyt mukaan.
Suurimmalla osalla miehistä ihan eri juttu. Ei asiat ikinä vaan tapahdu. Oikein mikään elämässä. Vaan kaikki asiat vaativat ihan omaa työtä ja panostusta.
En oikein näe sellaista skenaariota. On siis mahdollista että käy vieraissa, joko salaa ja varkain tai yhteisestä sopimuksesta, tai erityistarpeita varten, mutta aina siihen vaaditaan oma päätös, tai muuten on kyseessä ra:skaus.
Näin miehenä ajattelen että naisella on koska tahansa oikeus sanoa että ei. On joskus käynyt niin, että nainen on yhtä ja toista luvannut ja sitten kieltänyt. Muistan yhden baaripokan joka oli jo riisuuntunut ja halailtiin siinä kovasti mutta jotenkin pani hankaukseen koko homman, ei päästänyt panolle. En tiedä iskikö omantunnon pisto vai olinko tehnyt/sanonut jotain väärin tai tuoksunut väärältä tai ollut muuten vaan kömpelä. En nyt kuitenkaan ruvennut väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti käyty pettämässä ja nyt yritetään keksiä tekosyytä, ettei tarvitse ottaa vastuuta tekemisistään.
Luulen että aika monella sarjapettäjällä on näin. Jotkut taas pettää kerran ja se on hyvin selvästi oma päätös esim. vaikean suhteen lopettamiseksi ja eroamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein näe sellaista skenaariota. On siis mahdollista että käy vieraissa, joko salaa ja varkain tai yhteisestä sopimuksesta, tai erityistarpeita varten, mutta aina siihen vaaditaan oma päätös, tai muuten on kyseessä ra:skaus.
Näin miehenä ajattelen että naisella on koska tahansa oikeus sanoa että ei. On joskus käynyt niin, että nainen on yhtä ja toista luvannut ja sitten kieltänyt. Muistan yhden baaripokan joka oli jo riisuuntunut ja halailtiin siinä kovasti mutta jotenkin pani hankaukseen koko homman, ei päästänyt panolle. En tiedä iskikö omantunnon pisto vai olinko tehnyt/sanonut jotain väärin tai tuoksunut väärältä tai ollut muuten vaan kömpelä. En nyt kuitenkaan ruvennut väkisin.
Tietysti näin on mutta moni on kasvatettu tottelemaan ja vahingossa sellaiseksi "ettei kehtaa" sanoa vastaan. Liian kiltiksi. :(
Pettäminen ei ole ikinä vahinko, eli ei, ei voisi mulle käydä vahingossa, että pettäisin.
En tekisi sitä tahallanikaan. En ymmärrä missään tilanteessa vieraissakäyntiä sukupuolesta riippumatta. Jos parisuhde ei toimi, se lopetetaan ja sitten vasta hypätään jonkun toisen sänkyyn.
Jos on kovin kokematon niin ei ehkä ole tottunut siihen kun tullaan iskemään
Voi jos hyväksyt sen miehellesikin.
Tavalliset sivistyneet perinteiset naiset. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan yleensä "ajautuu" näihin tilanteisiin. Se vaan tapahtui... Noo ei olisi tapahtunut jos et olisi lähtenyt mukaan.
Suurimmalla osalla miehistä ihan eri juttu. Ei asiat ikinä vaan tapahdu. Oikein mikään elämässä. Vaan kaikki asiat vaativat ihan omaa työtä ja panostusta.
Taitavat miehet osaa tehdä tilanteen sellaiseksi että se vain tuntuu tapahtuvan. Ei tunnu että nainen olisi vastuussa mistään. Todella rentouttavaa ja vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan käy vieraissa vahingossa.. Liukastuminen on vahinko. Kahvimukin kaataminen on vahinko.
No siis voihan ajautua tilanteeseen jossa ei enää kehtaa sanoa ei.
Mitä hittoa. 😆
Voi mennä liian pitkälle ja sitten huomaa ettei enää oikein voikaan perääntyä. Etkö ole muka koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa?
Olen mies, olen naimisissa ja tunnistan heti tilanteen enkä lähde flirttileikkiin mukaan. Tilaisuuksia on ollut paljon, mutta ne pitää katkaista heti alussa.