Näin lasten kaverin isän baarissa kännissä
Luulin aina ettei juo. Lähdin itse juuri pos, eikä huomannut. Kerronko kaikille vai pidänkö omana tietona?
Kommentit (21)
Voiko vielä suuremmalle porukalle kertoa, sen lisäksi, että kirjoitit sen tänne? Ehkä voisit facebookiin kirjoittaa ja asuinalueesi ryhmiin siellä? Kattaa naamioida viesti sellaiseksi, kuinka olisit huolissaan hänestä
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siellä baarissa teit?
Vetää perseitä olalle mistä se lasten kaverin faija ryntäsi kotiin raportoimaan.
Kenelle kaikille se pitäisi kertoa?
Painokoneet seis! Mies nähty humalassa suomalaisessa ravintolassa!
Luuletko ettei sen perhe ja tuttavat sitä tiedä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, nyt olen bussissa ja tekisi mieli juoruilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat todella urpolta. Hanki elämä ja anna toisten elää omaansa. Iso alapeukku sulle "kanssaihminen" ;)
Soitat sossuille tietty, muuten et ole kunnon kyttääjä!
Mut oikeasti mitä ihmettä se sulle kuuluu. Olit itsekin siellä.
Itselle käynyt sama. En raportuinut edes omalle miehelle kun en tajunnut että kuuluis kertoa kaikille.
Avioero oli syy, kertoi itse kun nähtiin koululla.
Mies humalassa! Mihin maailma mennyt?
Oon pannu yhtä lapsen kaverin äitiä aikoinaan, joka koloon, oli hyvin antelias tapaus nuoruudessaan.
Nyt teillä on yhteinen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oon pannu yhtä lapsen kaverin äitiä aikoinaan, joka koloon, oli hyvin antelias tapaus nuoruudessaan.
Mä oon kattila
Vierailija kirjoitti:
Painokoneet seis! Mies nähty humalassa suomalaisessa ravintolassa!
Mutta onhan se nyt rikos. Päihtyneelle tai henkilölle, jolla on aikomus päihtyä, ei saa tarjoilla alkoholia.
Kerro toki, ja paljastat samalla olleesi itse samalla asialla. Eihän kännissä olo baarissa ole kiellettyä, mutta anniskelu päihtymistarkoituksessa olevalle on.
Siis ap oli itse dokaamassa, näki tutun miehen baarissa ja haluaa kertoa kaikille? Miksi ketään kiinnostaisi?
Tietenkin kerrot kaikille, niin oppivat varomaan sua saatanan juoruilija. Kohta ihmettelet sit mihin kaikki kaverit katos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala pitää päiväkirjaa mukana. Kirjaat siihen huomioitasi bussista ja elämän varrelta.
Kun kehityt riittävästi kirjallisessa ilmaisussa, ryhdyt menestyskirjailijaksi ja rikastut. Kaikki (useat) suuret kirjailijat pitävät päiväkirjaa.
Mitä sä siellä baarissa teit?